Inderdaad een merge kandidaat.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:23 schreef DutchTrain het volgende:
Een korte / middellange termijn merge kandidaat:
ervaringen Bulgarije
Dat is zeker welkom. Ik kijk met veel belangstelling uit naar het centrale topic dat je gaat maken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:57 schreef Hik het volgende:
Wordt het echt niet eens tijd voor een centraal/sticky topic over vaccinaties?
Inentingen voor Egypte? (als zelfs modjes het niet snappen...)
Misschien kan er een topic gemaakt worden met een OP met een soort disclaimer waarin de links staan naar ggd en havenziekenhuis enzo en het advies om daar vooral heen te gaan. Daaronder kunnen mensen dan ervaringen uitwisselen... Inentingentopics beginnen echt een beetje de schaamhaartopics van TRV te worden...
Als jij het sticky maakt, maak ik 'n topicquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:09 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat is zeker welkom. Ik kijk met veel belangstelling uit naar het centrale topic dat je gaat maken.
Sorry, we hebben het maximum aan stickies al bereikt. Tenzij onze persoonlijke FA daar iets aan wil doen. Dan wil ik het wel sticky gooien.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:33 schreef Hik het volgende:
Als jij het sticky maakt, maak ik 'n topic
We hebben geen meet-topics meer.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Sorry, we hebben het maximum aan stickies al bereikt. Tenzij onze persoonlijke FA daar iets aan wil doen. Dan wil ik het wel sticky gooien.
Kennelijk is het al geregeld.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:42 schreef Kluupkluup het volgende:
Half jaar naar Curacao, wat moet ik allemaal nog regelen?
mag van mij wel weer terug gekickt worden naar WGR
Ben zelf niet een groot voorstander van alles centraliseren, maar ik zal het met Lucille eens opnemen. Thanks voor de tip.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:53 schreef Jaguarized het volgende:
Kan er misschien eens gekeken worden naar alle "Vakantiebestemming" topics? Ik doel hiermee op topics als:
Vakantiebestemming?
weet iemand leuke vakantiebestemmingen
zon/zuip vakantie met cultuur combineren.
Topics waarin wordt gevraagd naar een leuke vakantiebestemming die aan die en die eisen moet voldoen e.d. Misschien is een "[Centraal] Vakantie 2006" topic een idee om alles bij elkaar te houden? Mensen kunnen hun voorkeuren daar dan posten en door middel van een quote kan een mede-TRV-er dan een soort van reisadvies uitbrengen.....
Alle Bulgarije topics zitten nu bij elkaar.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:23 schreef DutchTrain het volgende:
Een korte / middellange termijn merge kandidaat:
http://forum.fok.nl/topic/806697/1/50#34204462
Wat mij betreft worden ze niet gecentraliseerd, omdat hetgeen mensen vragen in die topics net wat anders is.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ben zelf niet een groot voorstander van alles centraliseren, maar ik zal het met Lucille eens opnemen. Thanks voor de tip.
Dan laten we het zo. Volgens mij is er sowieso een centraal zomervakantietopic voor 2006 waar we naar kunnen verwijzen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:49 schreef Lucille het volgende:
Wat mij betreft worden ze niet gecentraliseerd, omdat hetgeen mensen vragen in die topics net wat anders is.
Hmm ik heb hem nog niet gevonden, althans, niet voor iedereen. Alleen Jongeren vakanties zomer 2006 maar dat is op jongeren gericht.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dan laten we het zo. Volgens mij is er sowieso een centraal zomervakantietopic voor 2006 waar we naar kunnen verwijzen.
Ok, het was alleen een tip/vraag omdat ik geen centraal topic kon vinden en veel van dat soort topics op elkaar leken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:49 schreef Lucille het volgende:
[..]
Wat mij betreft worden ze niet gecentraliseerd, omdat hetgeen mensen vragen in die topics net wat anders is.
No problem.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ok, het was alleen een tip/vraag omdat ik geen centraal topic kon vinden en veel van dat soort topics op elkaar leken.
Tof dat je de mods even een handje helpt door een plan van aanpak voor te leggen, ze zijn vast zelf het draaiboek voor dergelijke calamiteiten kwijt en te incompetent om zelf een passende actie-strategie uit te denken.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:14 schreef i-spy24 het volgende:
Desnoods laat je hem bij overtreding gewoon afkoelen als hij doorgaat.
En gesloten.quote:
Gesloten. Overigens is het tweede topic geen bagger, het was alleen dubbel. De reactie 'bagger' lokt reacties uit die kunnen escaleren, graag niet zo overdrijven.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:16 schreef Jaguarized het volgende:
New York City part XXVI
Bagger en dubbel
New York City part XXVI
Bagger en ook dubbel
Wereldstage.com
TS heeft de vraag in SES gesteld in het topic aldaar.
Inderdaad, we zaten met de handen in het haar en wisten niet wat we moeten doen. Gelukkig stond er de tip wat we moesten doen.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:18 schreef nietzman het volgende:
[..]
Tof dat je de mods even een handje helpt door een plan van aanpak voor te leggen, ze zijn vast zelf het draaiboek voor dergelijke calamiteiten kwijt en te incompetent om zelf een passende actie-strategie uit te denken.
En heb je dat nou gedaan?quote:Op maandag 23 januari 2006 10:41 schreef Lucille het volgende:
Inderdaad, we zaten met de handen in het haar en wisten niet wat we moeten doen. Gelukkig stond er de tip wat we moesten doen.
Nee, natuurlijk niet. Als ik zeg 'jump' zeg jij dan 'how high'?quote:
Ja, maar ik ben dan ook een heel volgzaam type.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:08 schreef Lucille het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Als ik zeg 'jump' zeg jij dan 'how high'?
quote:Op maandag 23 januari 2006 10:37 schreef Lucille het volgende:
[..]
Gesloten. Overigens is het tweede topic geen bagger, het was alleen dubbel. De reactie 'bagger' lokt reacties uit die kunnen escaleren, graag niet zo overdrijven.
Whehehehe, je hulp wordt wel gewaardeerd hoor.quote:
*noteert om er een keer misbruik van te maken*quote:Op maandag 23 januari 2006 15:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dan ook een heel volgzaam type.
Jazekerquote:Op maandag 23 januari 2006 20:45 schreef Jaguarized het volgende:
Anekdotes, verhalen & gedichten vanuit de stegen van Napels
Is dat spam?
Ja, dat is flinke laster.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:19 schreef DutchTrain het volgende:
Is dit laster? :
[TRV] De Lounge - Gratis: 67 ranzige Iberia vluchtervaringen
we doen alles om Lucille in de SC te krijgen![]()
Ik had het al gezien. Dank je.quote:
Oké.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:02 schreef Quinazoline het volgende:
Wandeltochten in Scandinavie (meerdaags) mag dicht. Ik ga wel in dat andere topic..
Agossie tochquote:Op zondag 29 januari 2006 21:27 schreef Jaguarized het volgende:
Luciiiiilllllleeeeee, UIO negeert mij!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Die is dicht.quote:
Als we deze open laten wordt dit topic misschien het het beste topic ter wereld wat betreft deze plek. Ik wil wel meer weten over dit eiland.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:44 schreef Lucille het volgende:
[..]
Als we deze open laten wordt dit topic misschien het het beste topic ter wereld wat betreft deze plek. Ik wil wel meer weten over dit eiland.
quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:30 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik had het al gezien. Dank je.
Zodra TS zich meldt in het centrale HK-topic zal ik het op slot gooien. Zo niet laat ik het over een week of zo wel mergen.
Ik doelde op het All Loops Double Decker topic.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Plus: het is geen land waar we het bestaan niet van wisten. Het is een onbekend eiland van Frankrijk. Dat is totaal iets anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |