Lijkt me toch dat je best wat meer informatie zoekt. Is er geen website van Buitelandse Zaken of iets dergelijks waar je dit soort van informatie kan terugvinden?quote:Gezondheid
Voor een vakantie naar Egypte maatregelen nemen tegen de ziektes DTP, Hepatitus A, Bilharzia en Malaria.
Inenting: Aanbevolen
Dus jij denkt dat je in een resort niets kan oplopen, zoals buiktyfus?quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:34 schreef Bartje71 het volgende:
Als je alleen maar in een resort zit heb je niks nodig.
Ja sorry, het was laat en ik was nog al lui.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:55 schreef Hik het volgende:
Lief modje.Rechtboven zit zo'n knopje. Het heet "zoeken". Als je daar op klinkt kun je álle topics bekijken die er alleen al de afgelopen tijd zijn geopend over inentingen en vaccinaties op reis. En dat zijn er nogal wat...
Duiken in Egypte .. Welke inentingen heb je nodig?
Inentingen
Vaccinatie oO
[Centraal] Egypte deel 3
Vandaag ga ik inentingen halen!
Egypte en visum/prikken?
vakantie Hurghada Egypte, Inenten?
[Centraal] Egypte deel 2
inenten voor je naar Turkije/Egypte gaat?!?
Korte samenvatting: bel gewoon even met je locale GGD of het Havenziekenhuis. Reizen, tijden, en omstandigheden zijn persoonlijk en veranderlijk. Voor links over vaccinatie: zie ook het Handige Links topic...
Niet zeuren Hik. Je hebt goed werk geleverd en daarvoor is Teknomist je bijzonder dankbaar.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Niet zeuren Hik. Je hebt goed werk geleverd en daarvoor is Teknomist je bijzonder dankbaar.
Dat zei ik. Vooral de loperamide niet vergeten. Niet van dat softe of alternatieve anti-diarree spul ofzo nemen. Ik had in egypte op een gegeven moment ook een beetje last van diarree, terwijl ik normaliter een maag van beton heb. Meteen 2 van die pillen naar binnen gemept en nergens last meer van gehad.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:55 schreef teknomist het volgende:
Dan ga ik toch maar eens langs de GGD voor wat prikken. Ik kan het ws ook gewoon declareren. En ik ga ook wat anti-diarree-pillen halen. Een maat van me is ooit naar Egypte geweest en daar is een gedeelte van zijn vakantie totaal door verziekt. (Door diarree dan, niet de pillen.)
Slotje komt er wel aan. Mijn eerste slotje in TRV.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik kan nu natuurlijk iedereen verwijzen naar ons nieuwe centrale topic: Het centrale vaccinatie en enge-reisziektes-topic
Laat ik het aan TS om tzt hier een slotje op te gooien.
Toepasselijke naam.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |