abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 december 2001 @ 08:26:35 #1
7400 heelke
Kunst Kunstiger Kunstigst
pi_2515714
Da's het minder leuke kantje van het ontzettend toffe idee van mijn ouders om met hun 25 jarig huwelijk naar Afrika te gaan met het hele gezin...

t is wel vroeg Als het goed is gaat de bel ieder moment... Maar ach, je moet er wat voor over hebben.

Achjah, we gaan naar Gambia, west Afrika, een weekje bush bush en een weekje strand, als ik het goed begrepen heb. Mmmm, zolang die zon ook maar echt schijnt, zoals zij beweren. 30 graden!

The world's a roller coaster, and I am not strapped in. Maybe I should hold with care, butmy hands are busy in the air. [i]B.B.[/i]
  maandag 17 december 2001 @ 08:45:33 #2
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_2515782
quote:
Op maandag 17 december 2001 08:26 schreef heelke het volgende:
Als het goed is gaat de bel ieder moment.
Tjonge. Ik zou er gek van worden.
Haalt gelijk bij rechter.
pi_2524277
Ach, het valt reuze mee. Ik ben dit jaar naar Kenia geweest. Echt een superland, zo veel coole dingen gezien. Apen op je balkon. 5 meter afstand van een olifant, op safari dan he?? Niet in een dierentuin. Echt heel cool.

Maar ja, die inentingen he. Zag er best wel tegen op. Uiteindelijk stelde het geen ene flikker voor. Maar je kan je zo lekker gek laten maken....

Maar Afrika is heel arm, maar echt een heel mooi land..

Net als Blogabet altijd down...
pi_2553565
quote:
Op maandag 17 december 2001 08:26 schreef heelke het volgende:
Da's het minder leuke kantje van het ontzettend toffe idee van mijn ouders om met hun 25 jarig huwelijk naar Afrika te gaan met het hele gezin...

t is wel vroeg Als het goed is gaat de bel ieder moment... Maar ach, je moet er wat voor over hebben.

Achjah, we gaan naar Gambia, west Afrika, een weekje bush bush en een weekje strand, als ik het goed begrepen heb. Mmmm, zolang die zon ook maar echt schijnt, zoals zij beweren. 30 graden!

Grappig daar ben ik zo'n jaar of 5, 6 geleden ook eens geweest, om ff een weekje uit te rusten, na dat korte tripje was mijn interesse definitief gewekt voor landen wat verder dan hier. Tis er idd erg warm, de stranden waren kaal en veel irritante hustlers , good luck! maar ik had toen een leuk tripje het binnenland in gemaakt en dat was heel leuk.
En eens heelijk verdwaald in Serrakunda, dat was overdag leuk, huizen van gewone mensen daar gezien, en 'savonds best beetje eng als enige witte tussen de zwarten.

Veel plezier aldaar.

fake a dream
  vrijdag 21 december 2001 @ 08:21:55 #5
7400 heelke
Kunst Kunstiger Kunstigst
pi_2565331
thanks!

nah, k ben wel ziek geworden van die prikken, k was nml al een beetje verkouden, dinsdag en woensdag was ik helemaal erg! hele opgezette klieren, blergh! gaat wel weer over, en mijn arm deed smiddags pijn... maarrrr.. k krijg er wel steeds meer zin in!

The world's a roller coaster, and I am not strapped in. Maybe I should hold with care, butmy hands are busy in the air. [i]B.B.[/i]
  vrijdag 21 december 2001 @ 09:05:11 #6
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_2565458
Ik heb destijds alleen van mijn gele koorts prik(en die is 10 jaar geldig.. ) iets last gehad, voor de rest totaal niet.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')