t is wel vroeg Als het goed is gaat de bel ieder moment... Maar ach, je moet er wat voor over hebben.
Achjah, we gaan naar Gambia, west Afrika, een weekje bush bush en een weekje strand, als ik het goed begrepen heb. Mmmm, zolang die zon ook maar echt schijnt, zoals zij beweren. 30 graden!
quote:Tjonge. Ik zou er gek van worden.
Op maandag 17 december 2001 08:26 schreef heelke het volgende:
Als het goed is gaat de bel ieder moment.
Maar ja, die inentingen he. Zag er best wel tegen op. Uiteindelijk stelde het geen ene flikker voor. Maar je kan je zo lekker gek laten maken....
Maar Afrika is heel arm, maar echt een heel mooi land..
quote:Grappig daar ben ik zo'n jaar of 5, 6 geleden ook eens geweest, om ff een weekje uit te rusten, na dat korte tripje was mijn interesse definitief gewekt voor landen wat verder dan hier. Tis er idd erg warm, de stranden waren kaal en veel irritante hustlers
Op maandag 17 december 2001 08:26 schreef heelke het volgende:
Da's het minder leuke kantje van het ontzettend toffe idee van mijn ouders om met hun 25 jarig huwelijk naar Afrika te gaan met het hele gezin...t is wel vroeg
Als het goed is gaat de bel ieder moment... Maar ach, je moet er wat voor over hebben.
Achjah, we gaan naar Gambia, west Afrika, een weekje bush bush en een weekje strand, als ik het goed begrepen heb. Mmmm, zolang die zon ook maar echt schijnt, zoals zij beweren. 30 graden!
Veel plezier aldaar.
nah, k ben wel ziek geworden van die prikken, k was nml al een beetje verkouden, dinsdag en woensdag was ik helemaal erg! hele opgezette klieren, blergh! gaat wel weer over, en mijn arm deed smiddags pijn... maarrrr.. k krijg er wel steeds meer zin in!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |