Ik ga zelf in augustus 8 dagen naar Alanya maar ik vraag me af of die inenting wel nodig. Per slot van rekening is Alanya een toeristenstad.
Als ik nou de bush-bush van Turkije in zou gaan had ik het zeker gedaan, maar nu weet ik het ff niet meer.
Iemand die het wel al weet?!?
hoop t niet, geen zin in domme prikjes
quote:hey, ik ga dit jaar naar dat 'smerige' marmaris
Op dinsdag 17 juni 2003 17:01 schreef ROLLENDE_BABBA het volgende:
Niet nodig... ben zelf naar het smerige Marmaris geweest. Alleen als je naar het oosten gaat of de binnenlanden in.
quote:Water is smerig, vooral wat uit de kraan komt. Stroom valt 3x per avond uit. Koop geen voedsel van kraampjes!!!! Heb zelf een aantal keer beschimmelde broodjes gehad. En de mensen die voor de bars/clubs staan trekken je naar binnnen. Wil je dat niet worden ze boos.
Op dinsdag 17 juni 2003 17:03 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
hey, ik ga dit jaar naar dat 'smerige' marmaris
niet bevallen?
quote:goede tips
Op dinsdag 17 juni 2003 17:05 schreef ROLLENDE_BABBA het volgende:[..]
Water is smerig, vooral wat uit de kraan komt. Stroom valt 3x per avond uit. Koop geen voedsel van kraampjes!!!! Heb zelf een aantal keer beschimmelde broodjes gehad. En de mensen die voor de bars/clubs staan trekken je naar binnnen. Wil je dat niet worden ze boos.
Je hoort alleen maar kijken kijken niet kopen van die Turken. Zeg dan terug: Helaas Pindakaas
quote:niks van gemerkt hoor, hele aardige mensen en jah kraanwater is niet te drinken maarjah zon fles kost nog geen euro. is hartstikke leuk daar ennuh inenten hoeft alleen maar as je de binnenlanden ingaat. Hepetitus B zijn trouwens 3 spuiten..toch?
Op dinsdag 17 juni 2003 17:05 schreef ROLLENDE_BABBA het volgende:[..]
Water is smerig, vooral wat uit de kraan komt. Stroom valt 3x per avond uit. Koop geen voedsel van kraampjes!!!! Heb zelf een aantal keer beschimmelde broodjes gehad. En de mensen die voor de bars/clubs staan trekken je naar binnnen. Wil je dat niet worden ze boos.
Je hoort alleen maar kijken kijken niet kopen van die Turken. Zeg dan terug: Helaas Pindakaas
quote:idd A, maar dat heb je niet echt nodig... malaria komt er ook voor zeggen ze. Hangt er ook vanaf of je andere ziektes hebt. suikerziekte e.d.
Op dinsdag 17 juni 2003 17:12 schreef Lucille het volgende:
Weet je zeker dat het Hepatitus B is en niet Hepatitus A?
B krijg je namelijk in principe alleen door contact met lichaamsvocht (bloed, zaad, ......).
quote:hele aardige mensen als ze geld verdienen jah! Maar als jij bij de buren wat gaat drinken worden ze boos!
Op dinsdag 17 juni 2003 17:14 schreef Partygurl het volgende:[..]
niks van gemerkt hoor, hele aardige mensen en jah kraanwater is niet te drinken maarjah zon fles kost nog geen euro. is hartstikke leuk daar ennuh inenten hoeft alleen maar as je de binnenlanden ingaat. Hepetitus B zijn trouwens 3 spuiten..toch?
Heb het over kraan/douche-water!!!! & zeewater!! (heb er nogal eens een maandverbandjes, drollen etc etc langs zien drijven!!! ) Ik heb er een maand gezeten, maar dat is genoeg voor de rest van mijn leven geweest!
[Dit bericht is gewijzigd door ROLLENDE_BABBA op 17-06-2003 17:20]
quote:in t kraanwater?
Op dinsdag 17 juni 2003 17:15 schreef ROLLENDE_BABBA het volgende:
Heb het over kraan/douche-water!!!! & zeewater!! (heb er nogal eens een maandverbandjes, drollen etc etc langs zien drijven!!!)
quote:Het scheelde niet veel!!
Op dinsdag 17 juni 2003 17:24 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
in t kraanwater?
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 17:30 schreef ROLLENDE_BABBA het volgende:[..]
Het scheelde niet veel!!
Ik stond werkelijk te kokhalzen onder het douchen... zegt genoeg denk ik.
En wat Egypte betreft: zeker inenten !!! Ben daar een paar jaar geleden zelf geweest voor een rondreis van 10 dagen. Bijna iedereen in het reisgezelschap is ziek geweest en dat kwam voornamelijk doordat de meesten zich niet in hadden geënt. Zo wie so heel goed uitkijken met kraanwater in Egypte en Turkije. En dat geld dan dus ook voor ijsblokjes etc in je drinken.
wij hebben ons ook niet ingeent. en tot nu toe niet ziek geworden.
quote:Whoops! zou goed kunnen, tis lang gelden dat ik die reclame gezien heb
Op dinsdag 17 juni 2003 17:12 schreef Lucille het volgende:
Weet je zeker dat het Hepatitus B is en niet Hepatitus A?
B krijg je namelijk in principe alleen door contact met lichaamsvocht (bloed, zaad, ......).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |