abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34329566
Ik doe nu een MBO opleiding tot ondernemer groothandel. Volgend jaar heb ik de mogelijkheid om op stage te gaan in het buitenland. En omdat het natuurlijk leuk op je CV staat later wil ik dat ook zeker gaan doen.
Ik ben de afgelopen 10 jaar een keer naar Curacao en naar Aruba geweest. Ik vond het allebei prachtige eilanden. Ik wil graag in Curacao stage gaan lopen.
Nu zag ik een site www.wereldstage.com en daar regelen ze de hele stage voor je. Dat is natuurlijk best handig aangezien het me moeilijk lijkt om contacten daar te leggen vanuit Nederland.
Nu vroeg ik me af of mensen hier op FOK! ervaring hebben met Wereldstage.com?
pi_34330135
Stage topics vind je normaliter in SES. Ik heb Stage in Curacao kunnen vinden over stage op Curacao.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_34335942
Alsof ze overal ter wereld zitten te wachten op MBO-ers.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_34336797
quote:
Op zondag 22 januari 2006 07:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Alsof ze overal ter wereld zitten te wachten op MBO-ers.
Op Curacao wel, 90% van de stagaires is daar MBO-er... Zeker bij wereldstages.com
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_34342349
Je wilt stage lopen in het buitenland maar dan ga je naar de ABC-eilanden?

Denk je dat je daar veel leert? Je zal wel veel leren maar ook veel dingen zijn makkelijk. Ze praten daar nederlands, de gulden is er, veel nederland. Kortom niet echt een uitdaging en dat staat toch ook niet denderd op je CV

Waarom kan je niet naar de VS? Waarschijnlijk wel een stuk moeilijker om binnen te komen maar wel 10 keer beter voor jezelf, je CV en het lijkt mij zoveel keer leuker. Succes
  zondag 22 januari 2006 @ 22:34:58 #6
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_34361068
quote:
Op zondag 22 januari 2006 14:04 schreef versteegrob het volgende:
Waarom kan je niet naar de VS? Waarschijnlijk wel een stuk moeilijker om binnen te komen maar wel 10 keer beter voor jezelf, je CV en het lijkt mij zoveel keer leuker. Succes
De VS

Doe dan echt stoer en ga naar Afrika of Azie ofzo
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zondag 22 januari 2006 @ 22:37:38 #7
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_34361194
ga naar Japan! Daar leer je pas wat werken is!
MrSASO's ille rhyme: DA SHIZNIT 33 1/3 (y)
pi_34361196
quote:
Op zondag 22 januari 2006 14:04 schreef versteegrob het volgende:
Je wilt stage lopen in het buitenland maar dan ga je naar de ABC-eilanden?

Denk je dat je daar veel leert? Je zal wel veel leren maar ook veel dingen zijn makkelijk. Ze praten daar nederlands, de gulden is er, veel nederland. Kortom niet echt een uitdaging en dat staat toch ook niet denderd op je CV

Curacao: Volledige ontspanning, heerlijk... niet iedereen hoeft altijd maar zijn cv op de leuken... Daarbij zie ik het 'veel Nederland' niet zo. Ik vond curacao een stuk maffer dan Engeland, waar ik stage gelopen heb... Geloof me, je moet aan een paar dingetjes wennen... De VS kunnen me gestolen worden, hekel aan...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_34370834
Deze vraag staat ook al in SES en gaat over stages zelf en niet over reizen.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')