okee hier komt het verhaal met de Woorden:P
Ik zelf vind cultuur wel interresant maar het hoeft niet persee anwezig te zijn in mijn vakantie, natuur vind ik zelf wel fijn, tenminste ik ga geen hele wandelingen maken maar gewoon een camping (bungalow) met een mooie omgeving eromheen vind ik toch wel leuk. Verder vind ik zon wel een van de belangrijkste punten die er in mijn vakantie moet voorkomen, en daarbij ook graag een strand (wat je in oosterijk niet hebt, maar wel genoeg meren). uitgaan wil ik zeker in deze vakantie ook gaan doen, dus ook wel handig.
Bergen en wandelen hoeft zeker niet in mijn vakantie voor te komen, ik ben niet echt iemand die zegt nou jongens laten we nu eens een stukje in de bergen gaan wandelen,...Nee lig toch liever op het strand
![]()
,
Camperen vind ik zelf erg leuk alleen helaas is dat met de trein erg lastig want dan moet je wel met veel dingen sjouwen. dus tent valt al af.
om met de trein te reizen vind ik zelf geen probleem, alleen zelf vind ik het dan wel lastig omdat je dan wel een camping moet hebben die een beetje dicht bij het treinstation is, dus eigenlijk liever met het vliegtuig, Frankrijk trekt me wel, lekker van het strand genieten,..alleen nadeel volgensmij is de treinverbinding daar naartoe niet zo best...Naar duitsland en Polen hoef ik niet want die landen trekken me niet.
Verder spreek ik Engels en geen duits en Frans..
Ik heb zo in totaal ongeveer ¤600.- om uit tegeven aan mijn vakantie en mijn vriend ook zoiets misschien wat meer.
Dus als jullie nog leuke dingen weten, laat even weten