En heb je dat nou gedaan?quote:Op maandag 23 januari 2006 10:41 schreef Lucille het volgende:
Inderdaad, we zaten met de handen in het haar en wisten niet wat we moeten doen. Gelukkig stond er de tip wat we moesten doen.
Nee, natuurlijk niet. Als ik zeg 'jump' zeg jij dan 'how high'?quote:
Ja, maar ik ben dan ook een heel volgzaam type.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:08 schreef Lucille het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Als ik zeg 'jump' zeg jij dan 'how high'?
quote:Op maandag 23 januari 2006 10:37 schreef Lucille het volgende:
[..]
Gesloten. Overigens is het tweede topic geen bagger, het was alleen dubbel. De reactie 'bagger' lokt reacties uit die kunnen escaleren, graag niet zo overdrijven.
Whehehehe, je hulp wordt wel gewaardeerd hoor.quote:
*noteert om er een keer misbruik van te maken*quote:Op maandag 23 januari 2006 15:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dan ook een heel volgzaam type.
Jazekerquote:Op maandag 23 januari 2006 20:45 schreef Jaguarized het volgende:
Anekdotes, verhalen & gedichten vanuit de stegen van Napels
Is dat spam?
Ja, dat is flinke laster.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:19 schreef DutchTrain het volgende:
Is dit laster? :
[TRV] De Lounge - Gratis: 67 ranzige Iberia vluchtervaringen
we doen alles om Lucille in de SC te krijgen![]()
Ik had het al gezien. Dank je.quote:
Oké.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:02 schreef Quinazoline het volgende:
Wandeltochten in Scandinavie (meerdaags) mag dicht. Ik ga wel in dat andere topic..
Agossie tochquote:Op zondag 29 januari 2006 21:27 schreef Jaguarized het volgende:
Luciiiiilllllleeeeee, UIO negeert mij!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Die is dicht.quote:
Als we deze open laten wordt dit topic misschien het het beste topic ter wereld wat betreft deze plek. Ik wil wel meer weten over dit eiland.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:44 schreef Lucille het volgende:
[..]
Als we deze open laten wordt dit topic misschien het het beste topic ter wereld wat betreft deze plek. Ik wil wel meer weten over dit eiland.
quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:30 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik had het al gezien. Dank je.
Zodra TS zich meldt in het centrale HK-topic zal ik het op slot gooien. Zo niet laat ik het over een week of zo wel mergen.
Ik doelde op het All Loops Double Decker topic.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Plus: het is geen land waar we het bestaan niet van wisten. Het is een onbekend eiland van Frankrijk. Dat is totaal iets anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |