quote:Op zondag 22 januari 2006 19:58 schreef Jaguarized het volgende:
Dagje Rotterdam: Is er iets te doen?
Blijdorp is ook leuk.
bronquote:Feliz cumpleaņos
algo especial te prepare
se que te vas a sorprender
en este cumpleaņos
me comere tu corazon
veras que mal me comportare
a tus amigas me ligare
en este cumpleaņos
voy a intentar que sea el peor
ya no quiero que me finjas mas amor
mientras que me engaņas sin razon
es por eso que esta farsa ya se acabo
bye bye feliz cumpleaņos
uhhhh........ sha la la la la
feliz cumple...
feliz cumple...
se que quizas me voy a manchar
pero es que tu has sido igual
y en este cumpleaņos me comere tu corazon
bye bye feliz cumpleaņos
bye bye feliz cumpleaņos
feliz cumpleaņos (ooooh)
bye bye feliz cumpleaņos
algo especial te prepare
se que te vas a sorprender
en este cumpleaņos
happy birthday to you!!
M'n verslag komt te staan in het dienstreis topicquote:Op zondag 22 januari 2006 21:50 schreef Jaguarized het volgende:
DT, voor je stedentripje naar Groningen in mei:
[verslagje] Paasweekend Groningen/Paterswolde :')
Dat kan ook.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:57 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
M'n verslag komt te staan in het dienstreis topic
Ik vond van wel ja...quote:Op zondag 22 januari 2006 20:40 schreef Douwe het volgende:
Leuk stukje op je site, flipsen! Lekker gerend over het vliegveld in Montevideo
Was Uruguay nou zichtbaar armer dan Buenos Aires, en ook minder veilig, voor zover je daar in de korte tijd dat je er was wat van hebt meegekregen?
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:09 schreef Hik het volgende:
Hola niņos!
Saludos desde Quito![]()
By the way: tis 22 graden en zonnig hier!
nog steeds?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:11 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized is even een globaal schematje aan het maken voor zijn rondreis.
En waarvoor denk je dan dat de L in HTL staat?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:15 schreef flipsen het volgende:
Enne... Ik durf het bijna niet te vragen... Moeten we niet gaan nadenken over een volgende titel? Ik stem overigens per definitie voor een HTL'er, loungen is zoooo 2004
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:12 schreef DutchTrain het volgende:
Hier nadert de temperatuur het vriespunt
BTW, nog op zoek naar een huisje in Amsterdam?
En het kost 70 euro en de afstand is 2750 km, dat is dus Ī 0,11 per minuut of 2,5 cent per kilometer met een gemiddelde snelheid van 634 km/hquote:Op zondag 22 januari 2006 22:01 schreef DutchTrain het volgende:
net al opgezocht dat Warschau - Lissabon rechtstreeks kan met centralwings.com, maar dat is met 4u20 wel één van de langste low-cost vluchten die je kan maken in Europa denk ik.
Stuur maar een mailtje (jouw adres staat niet in je profiel). Ik heb nog iemand op de lijst staan die iets in Amsterdam zoekt (dat die mensen bestaanquote:
Ik verwacht nu wel van jou dat je de langste vlucht met een low cost airline gaat opzoeken met de laagste prijs per kmquote:Op zondag 22 januari 2006 23:36 schreef Douwe het volgende:
Vet! Een legendarisch DutchTrain kostenplaatje
Flyglobespan is dan ook meer een vakantiemaatschappij. Daarom zocht ik meer naar een low cost lijnvlucht en dacht aan Sterling.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:56 schreef Douwe het volgende:
FAO-ARN is 3123 km, FlyGlobespan vliegt vanaf Glasgow naar Heraklion, en dat is 3201 km. Deze vlucht kost je Ī180 enkele reis, dus grofweg 6 cent per kilometer. Daarmee is het meer dan dubbel zo duur als WAW-LIS
Prijs was voor retourquote:Op maandag 23 januari 2006 00:02 schreef Douwe het volgende:
flipsen: 4,9ct per kilometer, uitgaande van 1949 kilometer
Hmm, even in de wat met Monarch. Het ging er mij om dat een aantal van die maatschappijen op veel vakantiebestemmingen vliegen en daar alleen de tickets voor verkopen die niet door reisbureaus zijn geboekt. Naar mijn idee is het dan niet echt meer een lijnvlucht maar een mengeling van vakantiecharter en losse ticketverkoop.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:00 schreef Douwe het volgende:
Het is anders wel boekbaar als lijnvlucht, hoor
Dan kun je overigens Transavia.com en Air Berlin ook niet echt low cost maatschappijen noemen, beiden zijn ook meer 'vakantiemaatschappijen'.
Begrijp ik het goed? Heb ik de meest succesvolle HTL gestart? Mijn enige OP van een HTL gelijk de meest bezochte?quote:Op maandag 23 januari 2006 00:01 schreef DutchTrain het volgende:
Oh, bij het openen van een nieuw topic zou je het volgende in overweging kunnen nemen:
HTL 57: CMT en de linkse Latino's k_man 943
[TRV] HTL #58: Over maaltijden, vliegvelden en Varig Jaguarized 1528
HTL # 59 - Reismuziek van Norah Jones CherrymoonTraxx 1823
HTL #60 - zo komen we ergens CherrymoonTraxx 1436
HTL #61 - Zwaai hier de wintersportgangers uit!Jaguarized 1665
HTL #62 - Ven bailalo, ven gozalo CherrymoonTraxx 1112
HTL #63 - Verziek hier HTL #63 flipsen 1496
HTL # 64 - Voor al uw reis- en mode-advies Douwe 1567
HTL #65 - Over ranzige hoeren in louche 2 sterren... flipsen 1954
[TRV] De Lounge - Get your kicks in HTL #66 DutchTrain 1456
![]()
Je snapt dat mensen niet naar de topictitel kijken, maar meer naar de topicstarterquote:
Je hebt er twee geopend zoals je kan zienquote:Op maandag 23 januari 2006 00:05 schreef flipsen het volgende:
Begrijp ik het goed? Heb ik de meest succesvolle HTL gestart? Mijn enige OP van een HTL gelijk de meest bezochte?![]()
Oh ja, da's waar ook...quote:Op maandag 23 januari 2006 00:12 schreef DutchTrain het volgende:
Je hebt er twee geopend zoals je kan zien
Dus dat wordt iets als 'HTL #67 - ranzige ervaringen in een gratis Iberia vlucht'?quote:Opvallend is dus dat titels met 'gratis' 'Iberia' 'ervaringen' aangevuld met woorden als ranzig etc. topicviewverhogend werkt
quote:Op maandag 23 januari 2006 00:17 schreef flipsen het volgende:
Dus dat wordt iets als 'HTL #67 - ranzige ervaringen in een gratis Iberia vlucht'?
http://gc.kls2.com/quote:Op maandag 23 januari 2006 00:21 schreef flipsen het volgende:
Waar kan je trouwens zo'n afstandentabel vinden?
Gamma !quote:Op maandag 23 januari 2006 00:21 schreef Douwe het volgende:
flipsen: http://gc.kls2.com/, dan even de luchthavens invoeren en op 'display map' drukken
Jij hebt 130 euro betaalt om 2x 35 minuten in het vliegtuig te zitten (zo'n beetje RTM-London)quote:Op maandag 23 januari 2006 00:25 schreef flipsen het volgende:
441 km voor 410 peso, da's net geen 30 eurocent de km
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |