Dat heet een zomertour en is alleen geldig in de zomervakantie.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:06 schreef Marietje_34 het volgende:
neejoh, geen losse kaartjes! ze hebben voor dit soort dingen een oa ander tienertour-achtig ticket.
Gewoon van stad naar stad hoppen, voor een weekje ongeveer.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat heet een zomertour en is alleen geldig in de zomervakantie.
Wat is je bedoeling TS? Wil je meerdere dagen in 1 plaats of van stad naar stad hoppen?
owquote:Op zondag 22 januari 2006 17:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat heet een zomertour en is alleen geldig in de zomervakantie.
Daar heb ik al naar gekeken, maar ik wil in het voorjaar, en dan is het nog niet geldig.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:06 schreef Marietje_34 het volgende:
neejoh, geen losse kaartjes! ze hebben voor dit soort dingen een oa ander tienertour-achtig ticket.
Ik wil gewoon door Nederland zwerven, en ik denk dat het goedkoper is losse kaartjes te kopen, ik ben namelijk niet van plan de hele dag in de trein te gaan zitten.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:44 schreef Carport het volgende:
Je kan dagkaarten kopen, dan kan je door heel Nederland met de trein reizen.
Het lijkt mij echter leuker om ook wat bus-, tram- en metroroutes te nemen, waardoor je wat meer ziet. Alleen maar reizen in de trein kan saai gaan worden op het eind van de dag. OV-dagkaarten zijn iets duurder dan alleen NS-dagkaarten, maar dat scheelt maar iets van 5 euro. Voor dat bedrag zou ik het niet laten en een OV-dagkaart nemen! Hoe duur het precies gaat worden weet ik niet, maar eventueel is een kortingskaart ook een optie, het scheelt je dan 40% op treinreizen.
Wil je aan het eind van een dag weer terug naar huis keren, of wil je echt 5 dagen gaan 'zwerven' door Nederland?
Als je je reisjes gaat plannen kan ik je daar wel meer informatie over geven
Losse kaartjes zijn eigenlijk wel het makkelijkst. Een OV dagkaart is alleen handig als je hele lange trajecten gaat afleggen of via meerdere stations gaat. Bijvoorbeeld Den Haag - Groningen via Arnhem.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:37 schreef capibar het volgende:
[..]
Gewoon van stad naar stad hoppen, voor een weekje ongeveer.
Ho ho, vergeet het nieuwe winkelcentrum van Vinkhuizen niet, de nieuwe neon verlichting op het UMCG en de markt op de Vismarkt.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:39 schreef Sport_Life het volgende:
Plaats die je iig MOET zien:
Groningen!. Heeft overdag niet zo veel te bieden, maar snachts!
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |