abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34694729
Ik heb eergister kaartjes van de Thalys gekocht (Parijs naar Brussel Zuid as. zondag) maar ik heb de verkeerde gekocht (3 uur eerder :S) Is het mogelijk om ze te ruilen naar de goede? Krijg je al je geld terug of maar een deel?
Words they preach I can't relate. If God's true love are acts of hate.
Who would wish this on our people, and proclaim that His will be done. Scriptures they heed have misled them. All praise their Sacraficed Sons.
Londen 7-7.. RIP
  woensdag 1 februari 2006 @ 21:39:01 #2
123971 Serious_Sven
Our Infinite Struggle
pi_34695178
waarom zou je ze niet kunnen ruilen?

je kan toch een fout maken?
pi_34695483
Volgens mij kun je ze bij een internationaal loket van de NS om laten zetten.
Als je op de site kijkt vind je vast het nummer wel.
Succes!
pi_34695614
Kga het morgen dan maar met 150¤ op zak proberen op schiphol Bedankt voor de reacties
Words they preach I can't relate. If God's true love are acts of hate.
Who would wish this on our people, and proclaim that His will be done. Scriptures they heed have misled them. All praise their Sacraficed Sons.
Londen 7-7.. RIP
pi_34696170
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 21:27 schreef Doe_je_nix_aan het volgende:
Ik heb eergister kaartjes van de Thalys gekocht (Parijs naar Brussel Zuid as. zondag) maar ik heb de verkeerde gekocht (3 uur eerder :S) Is het mogelijk om ze te ruilen naar de goede? Krijg je al je geld terug of maar een deel?
Dat staat in de voorwaarden voor het tarief waarvoor je ze gekocht hebt. Aangezien je ze eergisteren pas gekocht hebt, zal dit het hogere tarief zijn geweest en kun je ze waarschijnlijk zonder (veel) meerkosten wijzigen. Dat staat allemaal op je ticket
pi_34703714
Doe je nix aan.
  donderdag 2 februari 2006 @ 13:12:33 #7
62913 Blik
The one and Only!
pi_34709896
meestal is het niet zo'n ramp toch om een paar uur eerder te zijn in een mooie stad
pi_34709941
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:12 schreef Blik het volgende:
meestal is het niet zo'n ramp toch om een paar uur eerder te zijn in een mooie stad
Brussel Zuid mooi
pi_34709949
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:12 schreef Blik het volgende:
Brussel is inderdaad stukken mooier als Parijs
pi_34723238
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:14 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Brussel is inderdaad stukken mooier als Parijs
UIO, DT is aan het trollen!
pi_34759553
Ik denk dat als er een plaats is in die andere trein, dat je gewoon kunt ruilen. Ik heb zoiets eens aan de hand gehad met een kaartje voor de ICE naar Duitsland. Ik was eerder klaar met mijn 'ding', bestudeerde mijn kaartje eens goed en kwam tot de conclusie dat het uiteenviel in 2 delen. 1 deel geldig voor de treinreis op de bepaalde dag en een plaatsbewijs voor een gereserveerde plaats. Ben gewoon met de eerdere trein meegegaan en heb een niet gereserveerde plaats gezocht. Conducteur kwam, alleen ticket laten zien en pas de problem. Wellicht werkt het met de Thalys net zo.
Take on the situation, but not the torment ...
pi_34764630
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:20 schreef SevenWonders het volgende:
Wellicht werkt het met de Thalys net zo.
Bij Thalys is je ticket ook je zitplaatsreservering die je niet zonder elkaar kunt gebruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')