Misschien dit jaar nog meer je best doen en zo de titel meest behulpzame TRV user binnenslepen. Op die manier trek je wel de aandacht van de mods.quote:
Hm, daarvoor moet je ook in andere TRV topics posten en da's niet m'n sterkste puntquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:23 schreef Lucille het volgende:
[..]
Misschien dit jaar nog meer je best doen en zo de titel meest behulpzame TRV user binnenslepen. Op die manier trek je wel de aandacht van de mods.
Tja, het is kiezen of delen als je in de smaak wilt vallen bij ons.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:00 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hm, daarvoor moet je ook in andere TRV topics posten en da's niet m'n sterkste punt![]()
Ja, ik ben jullie allemaal meer dan zat!!!quote:Op donderdag 2 februari 2006 21:26 schreef k_man het volgende:
DT wordt de nieuwe mod, maar wie houdt er mee op? UIO of Lucille?
Ik twijfelde nog of ik wel 4u20m met centralwings wilde vliegen...quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:16 schreef karel007 het volgende:
[afbeelding]
Dit is toch veel beter zo.
Das nog eens een vriendelijk toetje
Seoul was wel leuk op zich. Veel Koreanen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:31 schreef Douwe het volgende:
Was het nog gezellig in Seoul? Nog een biertje gepakt met Dick?
Dat was de moeite niet?quote:
De combinatie Polen - Portugal is toch niet zo vreemd... die landen komen na elkaar in het Europese landen alfabet. oO<quote:Op zondag 5 februari 2006 13:46 schreef Douwe het volgende:
Een nieuw user-icon, de meest onlogische combinatie van plaatsen aller tijden, én, als klap op de vuurpijl, terug uit Parijs! \'t Is toch wat met die DutchTrain.
Plannen voor Brazilië en Californië zitten definitief in de ijskast?
Even naar een verjaardagsfeestjequote:Op zondag 5 februari 2006 16:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat was de moeite niet?
Nee, had de laatste heen en de eerste terug, kost je 30 euro retour vanaf Brussel.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En als je toch bezig bent had je niet de laatste trein terug kunnen pakken?
Of was het anders te duur? Een hostal kost immers wel 25 euri
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |