Ja ik identificeer me graag met mn club. En als ze dan dingen doen die tegen mijn zin zijn, dan voel ik me er niet helemaal lekker bij om op de tribune die gasten te staan aanmoedigen.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ah, je bent er zo één. En dan nog wat zeggen over mij omdat ik geen stadionganger ben
Gewoon geld van de de UEFA CUP en CL eerlijk verdelen.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dus de UEFA moet grote clubs uit grote voetbal landen die dus meer geld genereren straffen omdat ze dat doen?
quote:Op zondag 22 januari 2006 16:20 schreef marsu het volgende:
Prince Rajcomar schijnt naar PSV te gaan. Dit meldt Peter Wekking in ieder geval in de VI van komende week.
Nepperdquote:Op zondag 22 januari 2006 18:23 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja ik identificeer me graag met mn club. En als ze dan dingen doen die tegen mijn zin zijn, dan voel ik me er niet helemaal lekker bij om op de tribune die gasten te staan aanmoedigen.
Ga nou maar teletekst kijken jochie.quote:
Via sopcast en ik kijk áltijd. Jij kijkt alleen wanneer het beleid je aanstaatquote:
mijn post was een reactie op een maximum salaris in de EU. DAt de TV gelden eerlijker verdeeld moeten worden ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gewoon geld van de de UEFA CUP en CL eerlijk verdelen.
PSV haalt de halve finale net als Milan dus dan zouden ze hetzelfde moeten krijgen.
Maar nu is het zo.. als een bv Real Madrid laatste in de poule zou worden en PSV de halve finale zou halen dan zou Real toch nog meer geld aan de CL verdienen
Ik heb het nog even uitgezocht. Het schijnt dat Hugo Borst in Studio Voetbal dit nieuws gaat bevestigen. Het is voor 90 procent zeker dat Rajcomar naar PSV gaat, hij moet morgen alleen nog door de keuring komen.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:20 schreef marsu het volgende:
Prince Rajcomar schijnt naar PSV te gaan. Dit meldt Peter Wekking in ieder geval in de VI van komende week.
Het klinkt ook erg ongeloofwaardig, maar toch gaat het bijna zeker door. Hiddink staat er natuurlijk ook wel bekend om dat hij spelers naar zijn hand kan zetten en ook aantoonbaar beter kan maken.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Bizar, Rajcomar is flink overgewaardeerd.
Toch geweldig dat een discussie hier op uit moet draaien. Goed gedaan hoor, ik ben trots op je.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Via sopcast en ik kijk áltijd. Jij kijkt alleen wanneer het beleid je aanstaat![]()
![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:11 schreef cultheld het volgende:
Dan zal Sibon wel een nieuwe club hebben gevonden.
Met Sibon ook niet hoor.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]lekker habben we na Koné en Vennegoor geen spitsen fatsoenlijke spitsen meer.
Farfánquote:Op zondag 22 januari 2006 21:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]lekker habben we na Koné en Vennegoor geen spitsen fatsoenlijke spitsen meer.
die is iig beter dan Thompson en onze aankomende heldquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:28 schreef ErikT het volgende:
We hebben ook Vonlanthen nog.
lees wat je post, als hij een suptopper van hem heeft gemaakt.................. Suptoppers hebben niets te zoeken in het elftal van PSV. Die beste jongeman is leuk om uit te lenen aan Eindhoven.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:37 schreef marsu het volgende:
PSV betaalt 125.000 euro voor Rajcomar. Misschien kunnen ze hem over 3 jaar voor 2 miljoen verkopen ofzo, als Hiddink een subtopper van hem heeft gemaakt.
hoe is het eingelijk met de nieuwe banner waar je mee bezig wasquote:
de laatste tijd helemaal niet meer aan toe gekomen, zal er vd week weer eens naar kijkenquote:Op zondag 22 januari 2006 21:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe is het eingelijk met de nieuwe banner waar je mee bezig was![]()
Zou heel relaxed zijnquote:Op zondag 22 januari 2006 21:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de laatste tijd helemaal niet meer aan toe gekomen, zal er vd week weer eens naar kijken![]()
Nee nee, marsu mogen we erop aanspreken.quote:
oke.. dat zet ik ff in mijn agenda.quote:Op maandag 23 januari 2006 07:14 schreef pascalheister het volgende:
21 februari sien, anders kijk je even op PSV.nl
dagje vrij van het vrij hebbenquote:Op maandag 23 januari 2006 07:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oke.. dat zet ik ff in mijn agenda.
Hopelijk dag Fox het hier uitzend. Dan neem ik mooi die dag vrij
Hij schijnt tegen Jong Oranje toendertijd een goede pot gespeeld te hebben. Mogelijke opvolger van Zoetebier? Van Coe hoor je niets, maar ene Boffin traint wel eens mee volgens mijquote:Sloveense doelman op stage in Eindhoven
De Sloveense doelman Samir Handanovic (21) is in Eindhoven voor een stageperiode. De A-international staat op dit moment onder contract bij Udinese, dat hem heeft verhuurd aan de club Treviso.
In de Serie A kwam Handanovic - van 14 juli 1984 - tot vijf wedstrijden, twee voor Udinese en drie voor Treviso. In het Sloveense A-elftal keepte hij tot nu toe zeven keer. De 1.93 meter lange doelman debuteerde in november 2004 in het nationale elftal. In zijn geboorteland speelde Handanovic eerder voor de clubs Domzale, Zagorje en Slovan Mavrica, waar hij in 2002 begon. Bij PSV vertrekt na dit seizoen reservedoelman Edwin Zoetebier, die graag nog een paar jaar ergens als starter onder de lat wil staan. Naast Gomes heeft PSV verder nog de Australiër Nathan Coe in de A-selectie.
Misschien rekenen ze min of meer op een vertrek van Gomes...quote:Op maandag 23 januari 2006 13:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat is veel voor een reserve keeper
zou mij weer een paar smsjes schelenquote:Op maandag 23 januari 2006 07:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oke.. dat zet ik ff in mijn agenda.
Hopelijk dag Fox het hier uitzend. Dan neem ik mooi die dag vrij
hij werkt hard, anders kan hij niet terug vliegenquote:Op maandag 23 januari 2006 09:10 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
dagje vrij van het vrij hebben
God, JIJ bent lui zeg
Anelka tekende bij PSG een contract voor 9 jaarquote:Op maandag 23 januari 2006 14:43 schreef JustJunior het volgende:
Hiddink in elk geval niet. Die wilt Gomes nog een contract voor acht à negen (!) jaar aanbieden
volgens mij is er destijds ook een flinke afkoopsom betaald.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Anelka tekende bij PSG een contract voor 9 jaar
Na 1 of 2 jaar was hij weg....
Aan zo'n contract zitten speciale regels...
Hij ging toen naar Manchester Cityquote:Op maandag 23 januari 2006 16:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij is er destijds ook een flinke afkoopsom betaald.
hij ging toch naar Arsenalquote:Op maandag 23 januari 2006 17:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij ging toen naar Manchester City
En die hadden toen niet veel geld ( waen nog met bouw bezig van nieuwe stadion bv )
Maar wil alleen zeggen dat een 9 jarig contract niet veel heeft te zeggen.
Zeker omdat het verrassend is dat hij reserve is achter Zancopé, toch geen topkeeper.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat is veel voor een reserve keeper
das waar, die jongen heeft al een lijstje verzameld...quote:Op maandag 23 januari 2006 18:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
PSG, Arsenal, Real Madrid, PSG, Liverpool, Man City, Fenerbache.
En dan ook nog een in een kofferbak vervoerd moeten worden....quote:Op maandag 23 januari 2006 20:33 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
das waar, die jongen heeft al een lijstje verzameld...
Arsenal en real hadden ruzie over transfersom omdat die na een paar jaar nog niet werd afbetaald![]()
jij leest mijn website zeker niet !quote:Op maandag 23 januari 2006 09:10 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
dagje vrij van het vrij hebben
God, JIJ bent lui zeg
en hoe gaat het daar in de enorme hitte?
Nou dat is een probleem zeg! In Oost-Europa vriest het op het moment met ongeveer 25 graden onder nulquote:
80 miljoen gulden destijds voor die prutserquote:Op maandag 23 januari 2006 20:33 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Arsenal en real hadden ruzie over transfersom omdat die na een paar jaar nog niet werd afbetaald![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:36 schreef mcyodogg het volgende:
nou geweldig, nu zijn we kone dus nog langer kwijt. win dat hele toernooi dan ook maar.
aha, beetje dubbel gevoel aangezien er staat:quote:24/1/2006 - Zaakwaarnemer Hiddink: geen clausule in contract over overgang naar nationale bond
(Gepost door RvN)
BRON: Sky Sport news
Inmiddels wordt er bij de Engelse bookmakers flink gewed op wie de nieuwe Engelse bondscoach zal worden na het WK. Volgens de eerste berichten wordt het meeste geld op Hiddink gezet, al staan enkele Engelse kandidaten hoger genoteerd.
PSV Netwerk
Tegenover de tv zender Sky Sport News liet de zaakwaarnemer van Hiddink echter weten dat er geen contact is geweest met de Britse FA en er dus geen sprake is van een overgang.
PSV Netwerk
'Er is een clausule in het huidige contract van Hiddink dat hij in het geval van een topclub, waarvan er slechts een paar in de wereld zijn zoals Real Madrid of Manchester United, hij mag praten met die club. maar in die clausule staat geen verwijzing naar een nationale bond behalve dat hem is toegestaan naar het WK te gaan met een nationale bond, zoals hij uiteindelijk deed met Australie.'
PSV Netwerk
'Ik kan me niet voorstellen dat er een contract komt dat zou toestaan om het Engelse elftal te coachen naast een club omdat de rol van bondscoach van Engeland volgens mij veel meer werk is dan de rol bij Australie.' De zaakwaarnemer liet verder weten dat Hiddink nog nooit een contract heeft verbroken.
ja ga dat roepen in de Engelse persquote:Er is een clausule in het huidige contract van Hiddink dat hij in het geval van een topclub, waarvan er slechts een paar in de wereld zijn zoals Real Madrid of Manchester United, hij mag praten met die club.
ik denk dat dat ook goed kan, met een sterke technische staf bij Engeland erbij die ook veel voor hem kunnen doen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:37 schreef PyTh het volgende:
Ik zit het Hiddink eigenlijk wel gewoon doen.
Hij zal dan nog steeds TD bij PSV zijn maar Engeland erbij doen.
Rutten en Eijkelkamp zullen dan naar voren schuiven als trainersduo en Hiddink zal veelal alleen nog op de achtergrond acteren.
Bron: VIquote:'PSV wil contract van Hiddink verlengen'
25/1/2006 12:50
Volgens de zaakwaarnemer van Guus Hiddink wil PSV het contract met de trainer graag verlengen. 'Aan het eind van het afgelopen jaar heeft PSV laten weten te willen praten over de toekomst van Guus bij de club', aldus Cees van Nieuwenhuizen. 'Ze willen zijn contract zeker verlengen.'
Van Nieuwenhuizen deed zijn uitspraken tegenover de BBC. Hiddink wordt in Engeland namelijk veelvuldig genoemd als opvolger van de na het WK vertrekkende bondscoach Sven-Göran Eriksson. Het contract van Hiddink bij de Australische voetbalbond loopt ook tot en met het WK. De coach combineert de job Down Under met het trainerschap bij PSV.
'Er is nog geen contact geweest, maar Guus staat open voor een voorstel van de FA (Engelse voetbalbond, red). Het Engelse voetbal heeft een geweldige uitstraling in de wereld.'
Eriksson neemt na het WK in Duitsland afscheid van The England job. Zijn contract werd met twee jaar ingekort, nadat een als sjeik verkleedde journalist hem pittige uitspraken ontlokte. Het interview kwam Eriksson op een storm van kritiek te staan.
Vooruitlopend op een eventueel contact met de FA laat Van Nieuwenhuizen weten dat Hiddink zich in ieder geval niet af laat schrikken door de Engelse pers. 'Bij Real Madrid, Valencia en Fenerbahçe heeft hij laten zien dat hij met kritische media kan omgaan.'
denk ook wel dat hiddink dan voor PSV+Engeland kiest.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:53 schreef PyTh het volgende:
Stel dat Man U of Arsenal Hiddink zou willen hebben volgend seizoen en hij kan zijn TD functie bij PSV continueren en daarbij komend ook Manager zijn van het Engelse Elftal...
Weet wel wat ik zou kiezen als ik Hiddink was
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:58 schreef rubbereend het volgende:
En wie weet wat ie Engeland tegenkomt.
Ik denk dat Alex en Farfán meer onafhankelijk van Guus voor PSV gekozen hebben vanwege de naam die PSV in Zuid-Amerika heeft opgebouwd, door Marcos, Cláudio en Jorginho.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:17 schreef JustJunior het volgende:
Ik vind sowieso dat PSV er veel voor over moet hebben om Guus in een bepaalde vorm erbij te houden. Die kerel geeft PSV zo veel meer uitstraling. Ik denk dat Alex, Farfán, Simons, Culina en dat soort spelers veel minder snel voor PSV zouden kiezen als Hiddink niet ronddartelde in Eindhoven
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik denk dat Alex en Farfán meer onafhankelijk van Guus voor PSV gekozen hebben vanwege de naam die PSV in Zuid-Amerika heeft opgebouwd, door Marcos, Cláudio en Jorginho.
Culina zou sowieso altijd van Twente gekomen zijn, ik denk dat alleen Simons voor Guus heeft gekozen.
Ja, dat zijn vast de lichtende voorbeelden van Jefferson en Alexquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik denk dat Alex en Farfán meer onafhankelijk van Guus voor PSV gekozen hebben vanwege de naam die PSV in Zuid-Amerika heeft opgebouwd, door Marcos, Cláudio en Jorginho.
je vergeet onze superheld Leandroquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Culina zou sowieso altijd van Twente gekomen zijn, ik denk dat alleen Simons voor Guus heeft gekozen.
en Marquinhoquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je vergeet onze superheld Leandro
Helemaal niks meer van gehoord...quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je vergeet onze superheld Leandro
da's nog eens servicequote:Lyon chartert een TGV voor haar supporters
Voor de heenwedstrijd in de 1/8 finale van de Champions League chartert Olympique Lyon een TGV. Dit is een hogesnelheidstrein (maximaal 300 km/uur) met een ongeëvenaard comfort. De verkoop voor de wedstrijd die 21 februari in Eindhoven gespeeld wordt, is vandaag begonnen. De prijs van de trein inclusief wedstrijdkaartje en verzekering is voor seizoenkaarthouders en OL Club leden ¤ 60. Vanaf 30 januari kan 'het grote publiek' voor ¤ 80 de TGV inclusief wedstrijdkaartje boeken.
Op huurbasis in Brazilië. Cultheld weet vast hoe hij daar speelt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:32 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Helemaal niks meer van gehoord...
De Cultheld van Zuid-Amerikaquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Cultheld is de Zuid-Amerika expert !
Ik weet vooral hoe hij daar niet speelt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Op huurbasis in Brazilië. Cultheld weet vast hoe hij daar speelt.
Een soort Winstonquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Met zijn salaris is hij misschien de lachende 3de.
Zeker niet duur.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voor een aardige prijs ook nog. Dat is nog eens wat anders als met de bus.
Guusquote:Hiddink voorlopig niet weg
Volgens het Eindhovens Dagblad hebben zowel de zaakwaarnemer van Hiddink als de coach en technisch directeur van PSV uitgesloten dat PSV op zoek moet naar een nieuwe technisch directeur. "Ik heb gezegd dat het ’very flattering’ is, maar Guus heeft gewoon nog een contract bij PSV voor een jaar en gaat van de zomer met Australië lekker naar het WK. Hij is voorlopig nog niet weg bij PSV" aldus de zaakwaarnemer van Hiddink.
als hij gaat, dan komt dat mede doordat die k** RvC graag wat aan het contract aangepast zag. Timmerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:57 schreef marsu het volgende:
Die huichelaar gaat gewoon weg. Als hij geld kan krijgen krijgt de "wereldburger uit Varsseveld" dollartekens in zijn lepe ogen en doet hij alles om zijn portemonnee te kunnen vullen. Helaas voor PSV.
Als dat zijn reden was geweest, was 'ie nooit een tweede keer bij PSV begonnen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:57 schreef marsu het volgende:
Die huichelaar gaat gewoon weg. Als hij geld kan krijgen krijgt de "wereldburger uit Varsseveld" dollartekens in zijn lepe ogen en doet hij alles om zijn portemonnee te kunnen vullen. Helaas voor PSV.
Lamey op rechts en Ball op links.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:25 schreef JustJunior het volgende:
Opstelling tegen ADO?
Gomes
Reiziger - Ooijer - Alex - Lamey
Afellay - Simons - Cocu
Farfán - Vennegoor - Culina
Of toch Beasley, Lucius of Ball?
Zal Thompson speelminuten krijgen
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:57 schreef marsu het volgende:
http://www.ronaldzwiers.0catch.com/Eredivisie/1988/1988.htmquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:13 schreef the_legend_killer het volgende:
dankje
Ik maar zoeken op google en zo en niks vinden
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:15 schreef the_legend_killer het volgende:
VOlgens voetbalzone praatte Hiddink met de Jong
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=24348
yeah rightquote:Woonplaats Amsterdam
http://www.rsssf.com/tablesn/ned87.htmlquote:Kan iemand mij helpen.. ?
Ik zoek het speelschema en uitslagen van 1986/1987 ( liefst ook nog andere jaren als kan ) van PSV maar heb geen succes.
Iemand een site waar het opstaat ?
gelukkig, ik moet er niet aan denken. Die man past niet zo bij PSV vind ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:49 schreef F1Bas het volgende:
Volgens de geruchten heeft Foeke Booy geweigerd assistent van Rutten te worden bij PSV volgens seizoen.
van mij hoeft t niet zo nu. Koné weg, Vennegoor geblesseerd.............quote:Op zondag 29 januari 2006 03:17 schreef JustJunior het volgende:
Samaras gaat alsnog naar Manchester City. Zal Gerald nu toch naar Heerenveen verhuizen
Afellay zit nog met zn lies dus daar waarschijnlijk Vayrynen voor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:25 schreef JustJunior het volgende:
Opstelling tegen ADO?
Gomes
Afellay - Simons - Cocu
Farfán - Vennegoor - Culina
Of toch Beasley, Lucius of Ball?
Zal Thompson speelminuten krijgen
Omdat Afellay fit is. En de kopduels win je toch niet, kun je beter een snelle voorhoede opstellen.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:48 schreef JustJunior het volgende:
De opstelling wordt:
Gomes
Afellay - Simons - Cocu
Culina - Farfán - Beasley
Vennegoor is niet fit
Waarom in godsnaam Afellay erin, als hij net terug is van een liesblessure. Dat is niet echt een fijne blessure voor op een slecht veld. En waarom niet Sibon, drie snelle kleine voorhoedespelers tegen ADO
Omdat Guus wel met drie spelers voorin wil spelen. Daarbij heet Culina meer loopvermogen.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:53 schreef cultheld het volgende:
Waarom geen Aissati in plaats van Culina?
Dat kan toch prima?quote:Op zondag 29 januari 2006 11:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Omdat Guus wel met drie spelers voorin wil spelen.
Aisatti is natuurlijk geen aanvaller. Het is trouwens ook niet mijn keuze, ik zou beasley niet meer laten starten vorolopig, die is beter als invaller. Ik zou spelen met:quote:
Kan best dat ik er geen kijk op heb, maar ik zie hem liever vanaf het middenveld spelen.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:02 schreef cultheld het volgende:
Dan heb jij er blijkbaar geen kijk op, want Aissati kan wel degelijk rechtsbuiten spelen (heeft ie ook gespeeld)
Dat is een ander verhaal. Als spelmaker komt hij het best tot z'n recht, maar wat Culina rechtsbuiten uitvoert kan Aissati ook, maar dan beter.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Kan best dat ik er geen kijk op heb, maar ik zie hem liever vanaf het middenveld spelen.
Het wordt hoe dan ook een lastige middag lijkt me...quote:Op zondag 29 januari 2006 12:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal. Als spelmaker komt hij het best tot z'n recht, maar wat Culina rechtsbuiten uitvoert kan Aissati ook, maar dan beter.
Ja, zo kan ik ook mijn discussies winnenquote:Op zondag 29 januari 2006 12:02 schreef cultheld het volgende:
Dan heb jij er blijkbaar geen kijk op [...]
Ik ben benieuwd wat voor beelden er vanavond uitgezonden gaan worden! De hele ADO-kant was ervan overtuigd dat het 1e doelpunt buitenspel was. Mèn wel moeilijk hoor om niet te juichen als je voor PSV bent maar in het ADO vak zitquote:
Ik denk dat ze hem rust geven.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:20 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik ook mijn discussies winnen
Ik vind het wel jammer dat Ball niet langer achtereen een kans krijgt.
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:50 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat voor beelden er vanavond uitgezonden gaan worden! De hele ADO-kant was ervan overtuigd dat het 1e doelpunt buitenspel was. Mèn wel moeilijk hoor om niet te juichen als je voor PSV bent maar in het ADO vak zit
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
![]()
Ach juichen kan ook na de wedstrijd
niet buitenspel dusquote:Op zondag 29 januari 2006 15:50 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat voor beelden er vanavond uitgezonden gaan worden! De hele ADO-kant was ervan overtuigd dat het 1e doelpunt buitenspel was. Mèn wel moeilijk hoor om niet te juichen als je voor PSV bent maar in het ADO vak zit
dat gaat lastig worden.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Ik wil hem nog weleens bij PSV zien
mwah, Simons is beter nu. Bovendien probeert half Nijmegen hem al over te halen maar dat lijkt niet echt te lukken.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Misschien kan PSV hem met een contract overhalen niet te stoppen met voetbal
Denk als PSV zou aankloppen dat hij komtquote:Op zondag 29 januari 2006 23:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah, Simons is beter nu. Bovendien probeert half Nijmegen hem al over te halen maar dat lijkt niet echt te lukken.
Ben eens bij Kopspijkers geweest en toen traden Doelen en Reus op in een bandje, was wel aardig eigenlijk en ze hadden er superveel plezier in. reus achter het drumstel en Doelen swingend van links naar rechts met zijn gitaartje.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:09 schreef rubbereend het volgende:
Doelen heeft weleens na de huldiging met een band staan spelen op het stadhuisplein met oa Waterreus erbij toenwas best leuk
de eerste verliespartij van Groningen in Euroborgquote:Op maandag 30 januari 2006 16:41 schreef cultheld het volgende:
Wat denken jullie van Groningen - PSV? Ik heb er een hard hoofd in.
groningen is thuis altijd goed én is in vorm..quote:Op maandag 30 januari 2006 16:41 schreef cultheld het volgende:
Wat denken jullie van Groningen - PSV? Ik heb er een hard hoofd in.
Gedurfde uitspraak als je nagaat dat PSV zonder Koné en VOH speelt en het tegen ADO beslist niet makkelijk had. Tel daarbij de goede vorm van Groningen op en het publiek er achter en ik vrees voor een nederlaag.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de eerste verliespartij van Groningen in Euroborg
Misschien laat Farfan ons weer eens genieten, het zou ook eens kunnen zijn dat archie de kans krijgt naast Farfan.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gedurfde uitspraak als je nagaat dat PSV zonder Koné en VOH speelt en het tegen ADO beslist niet makkelijk had. Tel daarbij de goede vorm van Groningen op en het publiek er achter en ik vrees voor een nederlaag.
Farfán kan inderdaad het verschil gaan maken, maar Groningen heeft toch een behoorlijk elftal in het veld staan. Ze hebben alleen een slechte keeper, dus wellicht geeft dat de doorslag.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:48 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Misschien laat Farfan ons weer eens genieten, het zou ook eens kunnen zijn dat archie de kans krijgt naast Farfan.
neh, spannende wedstrijd die Grunn vlak voor tijd winnend weet af te sluiten.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de eerste verliespartij van Groningen in Euroborg
Scheelt 2 wedstrijdenquote:Op maandag 30 januari 2006 17:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk dat de meeste spelers van PSV liever zo snel mogelijk uit de beker liggen, scheelt weer een paar wedstrijden...
Verliezen is nooit leuk.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Mij boeit die beker niks dit jaar.
Zolang we maar kampioen worden,
Maar het is verteerbaar als je kampioen wordtquote:
Dit is toch een test jaar ?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:24 schreef JustJunior het volgende:
De play-offs zijn er nog minimaal twee jaar volgens mij
Ik meen dat we er sowieso na dit jar nog 2 jaar aan vast zitten vanwege de tv-contracten etc...quote:Op maandag 30 januari 2006 17:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dit is toch een test jaar ?
Laat ze het dan beslissen als dit test jaar is afgelopen.
Ik vind dat ze ook naar de fans moeten kijken.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:26 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik meen dat we er sowieso na dit jar nog 2 jaar aan vast zitten vanwege de tv-contracten etc...
Merkwaardig dat PSV als enige club tegenstemde in het begin, ik had Ajax en Feyenoord óók hoger ingeschat.
Clubs in de middenmoot, en dat is vrijwel het gros, zullen allemaal vóór stemmen, voor hen is er niets te verliezen, alleen maar te winnen.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vind dat ze ook naar de fans moeten kijken.
De meeste willen geen play-offs en dat geldt ook voor de spelers !
Denk dat in de toekomst steeds meer clubs hiertegen zullen zijn.
Ik hoop dat belangrijke clubs eens Europees voetbal halen en het dan door de play-offs kwijt raken.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:37 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Clubs in de middenmoot, en dat is vrijwel het gros, zullen allemaal vóór stemmen, voor hen is er niets te verliezen, alleen maar te winnen.
Alleen de titelkandidaten zullen er op tegen zijn, net als ieder weldekend mens dat Voetbal nog als Sport ziet..
mja dat zegt niet alles, als PSV zelfs in de wedstrijden zoals tegen Sparta en gister tegen Den Haag punten pakt, zie ik niet in waarom niet tegen groningenquote:Op maandag 30 januari 2006 16:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gedurfde uitspraak als je nagaat dat PSV zonder Koné en VOH speelt en het tegen ADO beslist niet makkelijk had. Tel daarbij de goede vorm van Groningen op en het publiek er achter en ik vrees voor een nederlaag.
Je kunt nu al raden dat de voorzitter van de KNVB over een paar jaar verheugd staat te vertellen dat het roer drastisch omgaat en dat na 34 wedstrijden bepaald wordt wie er een Europese plaats heeft verdiend en wie niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik hoop dat belangrijke clubs eens Europees voetbal halen en het dan door de play-offs kwijt raken.
Dat zal dan veel veranderen !
Sparta en ADO zijn van een lager niveau dan Groningen. Groningen is in eigen huis vrijwel onklopbaar, heeft een uitstekende centrale verdediging, een degelijk middenveld en een goede aanval.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja dat zegt niet alles, als PSV zelfs in de wedstrijden zoals tegen Sparta en gister tegen Den Haag punten pakt, zie ik niet in waarom niet tegen groningen
PSV heeft een betere aanval, verdediging en middenveld dus het zou moeten lukkenquote:Op maandag 30 januari 2006 18:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sparta en ADO zijn van een lager niveau dan Groningen. Groningen is in eigen huis vrijwel onklopbaar, heeft een uitstekende centrale verdediging, een degelijk middenveld en een goede aanval.
Groningen draait een goed seizoen, dat ziet iedereen wel. Feit is dat PSV slecht kan spelen tegen RBC en de sterren van de hemel kan spelen tegen AC Milan. En toch winnen.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sparta en ADO zijn van een lager niveau dan Groningen. Groningen is in eigen huis vrijwel onklopbaar, heeft een uitstekende centrale verdediging, een degelijk middenveld en een goede aanval.
Dat is waar, maar ik denk dat dit wel eens één van de lastigste wedstrijden van het seizoen kan worden.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:14 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Groningen draait een goed seizoen, dat ziet iedereen wel. Feit is dat PSV slecht kan spelen tegen RBC en de sterren van de hemel kan spelen tegen AC Milan. En toch winnen.
we zijn geen feyenoord waar de spelers nu al vermoeid zijn..... zonder Europacup en bekerquote:Op maandag 30 januari 2006 17:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk dat de meeste spelers van PSV liever zo snel mogelijk uit de beker liggen, scheelt weer een paar wedstrijden...
Waarschijnlijk volgt hij de Nederlandse competitie momenteel niet...quote:Op maandag 30 januari 2006 19:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Zou Jaap het dan echt niet erg vinden om niet Europees te spelen?
Ja so, hij wil gewoon nu zekerheid hebben en die geeft PSV niet. Ajax komt met een goed 2-jarig contract en hij tekent.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoerig zeg, hier ben ik wel goed ziek van. Goede zet van Ajax, ik had Jaap hoger ingeschat.
En Diego: hij gaat echt pas in juli naar Ajax.
Zou Jaap het dan echt niet erg vinden om niet Europees te spelen?
Sorry maar ik vind het niet logisch. En wat weet jij ervan wat PSV hem biedt?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja so, hij wil gewoon nu zekerheid hebben en die geeft PSV niet. Ajax komt met een goed 2-jarig contract en hij tekent.
Het is allemaal logisch hoor en Stam heeft gewoon gelijk
Ik ben het met DD eens hoor. Had Steef weer gelijk trouwensquote:Op maandag 30 januari 2006 20:03 schreef methodmich het volgende:
DD is tenminste eerlijk, de rest houdt de broek op.
precies.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoerig zeg, hier ben ik wel goed ziek van. Goede zet van Ajax, ik had Jaap hoger ingeschat.
Ja ik lig echt wakker van dat Stam naar Ajax gaatquote:Op maandag 30 januari 2006 20:03 schreef methodmich het volgende:
DD is tenminste eerlijk, de rest houdt de broek op.
Het begint te zakken...quote:Op maandag 30 januari 2006 20:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik ben chagrijnig. Ik weet niet waarom.![]()
Daar waar het grootste gedeelte een grotere hekel heeft aan Ajax dan dat ze voor PSV zijn? Tsja...quote:Op maandag 30 januari 2006 20:33 schreef JaWi het volgende:
Jullie reageren in ieder geval gelukkig een stuk menselijker dan de mensen op psv.netwerk![]()
.
Tuurlijk. Want het is maar de vraag hoe zich dit ontwikkelt. Ze zijn er niet -per definitie- veel beter op geworden. Jaap wordt een dagje ouder he.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:33 schreef JaWi het volgende:
Jullie reageren in ieder geval gelukkig een stuk menselijker dan de mensen op psv.netwerk![]()
.
Een dagje ouder of niet, Jaap veegt de vloer aan met de huidige Ajaxverdediging.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:36 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Tuurlijk. Want het is maar de vraag hoe zich dit ontwikkelt. Ze zijn er niet -per definitie- veel beter op geworden. Jaap wordt een dagje ouder he.
Dat vind ik een uitstekend idee.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:39 schreef DIJK het volgende:
[..]
Een dagje ouder of niet, Jaap veegt de vloer aan met de huidige Ajaxverdediging.
Uhm. Er zijn genoeg bronnen lijkt me zoquote:Op maandag 30 januari 2006 20:40 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Waar ik rekening mee houd is dat de clubs accoord zijn, maar Stam zelf niets getekend heeft.
Er wordt namelijk geen bron genoemd en is niet officieel.
Wie dan. Waar dan. Volgens mij zijn alleen de zaakwaarnemer en Jaap Stam zelf de officiele bronnen.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:43 schreef JaWi het volgende:
[..]
Uhm. Er zijn genoeg bronnen lijkt me zo.
ajax.nl maakt een vervroegde 1 april grap, ja hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 20:44 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wie dan. Waar dan. Volgens mij zijn alleen de zaakwaarnemer en Jaap Stam zelf de officiele bronnen.
Het staat zelfs op de officiële clubsite van Ajax.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:44 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wie dan. Waar dan. Volgens mij zijn alleen de zaakwaarnemer en Jaap Stam zelf de officiele bronnen.
Daar ga ik natuurlijk niet op kijken. Sellout.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
ajax.nl maakt een vervroegde 1 april grap, ja hoor
Ah, en de NOS is ook niet betrouwbaar meerquote:Op maandag 30 januari 2006 20:45 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Daar ga ik natuurlijk niet op kijken. Sellout.![]()
cultheld juicht zelfs als ajax wint...........quote:Op maandag 30 januari 2006 20:45 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Daar ga ik natuurlijk niet op kijken. Sellout.![]()
Ik wil het niet weten.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ah, en de NOS is ook niet betrouwbaar meer?
Komop joh, cultheld kan af en toe doordraaien maar het is wel een PSV-er. Meer dan Jaap, dat sowieso.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
cultheld juicht zelfs als ajax wint...........
Nu ben je met projectie bezig, beste NEC-fan. Juichen vanwege financieel gewin is iets anders dan juichen vanwege een clubvoorkeur.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
cultheld juicht zelfs als ajax wint...........
Alleen jammer dat bij jou clubvoorkeur ondergeschikt is aan financiel belang.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:50 schreef cultheld het volgende:
Nu ben je met projectie bezig, beste NEC-fan. Juichen vanwege financieel gewin is iets anders dan juichen vanwege een clubvoorkeur.
Nee hoor.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:51 schreef DIJK het volgende:
[..]
Alleen jammer dat bij jou clubvoorkeur ondergeschikt is aan financiel belang.
ter staat eenquote:Op maandag 30 januari 2006 20:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nu ben je met projectie bezig, beste NEC-fan. Juichen vanwege financieel gewin is iets anders dan juichen vanwege een clubvoorkeur.
Je doet anders aardig je best om die indruk achter te laten.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:52 schreef cultheld het volgende:
Nee hoor.
dat is ook wat overdreven..... ik juich ook voor ajax.... als ze winnen van vitesse, da's een grotere schijtclub.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:54 schreef DIJK het volgende:
[..]
Je doet anders aardig je best om die indruk achter te laten.
Ik laat slechts mijn verstand (inschatting) spreken als ik ga wedden (financieel risico neem). Ik ben een behoorlijke randdebiel als ik op RBC ga wedden, wanneer die tegen Ajax of AZ spelen. Omdat ik weet dat 't voor 99% toch wel gaat gebeuren, sleep ik er in ieder geval financieel gewin uit.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ter staat eenmaar heb je destijds ook gemeld dat dat me tegen viel. Ik zou ok geen geld op ajax of vitesse inzetten, hoogstens op hun verlies. Alleen maar omdat te voorkomen.
Omdat je ook voor Nec bentquote:Op maandag 30 januari 2006 20:55 schreef rubbereend het volgende:
als ze winnen van vitesse, da's een grotere schijtclub.
voor het geld hoeft hij het niet meer te doen lijkt me, anders heeft hij iets verkeerds gedaan..quote:Op maandag 30 januari 2006 20:43 schreef DIJK het volgende:
Als Jaap een ordinaire geldwolf was zou hij beter in het buitenland kunnen blijven. Zowel qua salaris als belastingtechnisch. Maar clubliefde heeft hij niet echt denk ik.
klopt, mag je doen. kijk dan tevreden. Maarquote:Op maandag 30 januari 2006 20:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik laat slechts mijn verstand (inschatting) spreken als ik ga wedden (financieel risico neem). Ik ben een behoorlijke randdebiel als ik op RBC ga wedden, wanneer die tegen Ajax of AZ spelen. Omdat ik weet dat 't voor 99% toch wel gaat gebeuren, sleep ik er in ieder geval financieel gewin uit.
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
De enige Jood ter wereld die graag in kampen bivakkeert.
Jaap stam.
Wat een lul de behanger is het ook.
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Jaap stam.
Ik noem een Reiziger?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Jaap stam.
Ja of een Kieft, een Lerby, een Arnesen, een Vanenburg, een Koeman, een Vink, een Wouters, een Jonk....quote:
Strohalmen zijn okay.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:21 schreef PyTh het volgende:
Verder lijkt PSV inderdaad zijn pijlen op Mathijsen gericht te hebben en lijkt de kans ook groot dat Alex nog een jaartje blijft.
ach er zijn er wel meer. Maar leuk dat Ajax nu 2 PSVers kort na elkaar contracteerd. Een nieuwe trend lijkt gezetquote:Op maandag 30 januari 2006 23:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja of een Kieft, een Lerby, een Arnesen, een Vanenburg, een Koeman, een Vink, een Wouters, een Jonk....
van mij hoeft hij nu niet wegquote:30/1/2006 - Heerenveen meldt zich voor Sibon
(Gepost door RvN)
Telegraaf.nl bericht dat Heerenveen zich bij PSV heeft gemeld voor Gerald Sibon. De Friezen zijn dringend op zoek naar versterking voor de aanval na het vertrek van Huntelaar en Samaras. PSV zou zich beraden op de situatie, zo meldt de krant.
Zorg maar dat jullie Zondag die laatste strohalm pakken (voor Uefa Cup playoffsquote:
Geweldigquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Ooijer is de laatste jaren wel een klasse beter !
Ik zal wel niet goed opgelet hebben, de wedstrijden van het Nederlands elftal zijn doorgaans ook weinig boeiendquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:37 schreef cultheld het volgende:
Nee hij is stiekem van het niveau AGOVV, maar kan goed misleiden. Dat Nederland zo weinig tegendoelpunten kreeg met Boulahrouz - Mathijsen lag eigenlijk aan de kwaliteiten van Boulahrouz en Mathijsen liftte mee op diens kwaliteiten. Zoiets wil je horen toch?
Zoals?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:46 schreef cultheld het volgende:
Gelukkig zijn er genoeg haalbare versterkingen in omloop.
Elia, Zomer, Luirink (heeft een Ajax-voorkeur, maar Ajax zal hem niet meer willen halen, vermoed ik), Kruiswijk (Feyenoord heeft een optie op hem, maar zit niet bepaald krap in de centrale verdedigers), Braafheid, Tiendalli, Leiwakabessy, Martens, Dingsdag, Jansen, Bakircioglü, Touma.quote:
hier een quote van jullie gloeilampennetwerk:quote:Op maandag 30 januari 2006 20:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Er zijn drie scenarios:
* Jaap is gewoon een ordniarie geldwolf zonder clubliefde;
* Hiddink heeft met Jaap gesproken en gezegd dat hij weggaat na dit seizoen en dat Cocu, Farfán en Alex ook weggaan en dat er geen geld is voor versterkingen omdat Farfán een clausule van 2.3 miljoen euro heeft;
* Hiddink heeft gesproken maar kan Jaap niks beloven omdat PSV bezig is met een jaartje extra Alex en Mathijsen.
Ik hoop het laatste, maar ik vrees het eerste (of het tweede, brrrr).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |