abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34625828
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:44 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Wie dan. Waar dan. Volgens mij zijn alleen de zaakwaarnemer en Jaap Stam zelf de officiele bronnen.
ajax.nl maakt een vervroegde 1 april grap, ja hoor
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34625859
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:44 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Wie dan. Waar dan. Volgens mij zijn alleen de zaakwaarnemer en Jaap Stam zelf de officiele bronnen.
Het staat zelfs op de officiële clubsite van Ajax.
slettebak [@] gmail.com
pi_34625872
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:45 schreef cultheld het volgende:

[..]

ajax.nl maakt een vervroegde 1 april grap, ja hoor
Daar ga ik natuurlijk niet op kijken. Sellout.
The gum you like, is coming back in style.
pi_34625988
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:45 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Ah, en de NOS is ook niet betrouwbaar meer ?
slettebak [@] gmail.com
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 januari 2006 @ 20:48:36 #255
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34626004
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:45 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

cultheld juicht zelfs als ajax wint...........
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34626064
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:48 schreef JaWi het volgende:

[..]

Ah, en de NOS is ook niet betrouwbaar meer ?
Ik wil het niet weten.
pi_34626069
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:48 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Komop joh, cultheld kan af en toe doordraaien maar het is wel een PSV-er. Meer dan Jaap, dat sowieso.

En natuurlijk gaat Jaap, ook de Gazzetta dello Sport meldt het
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_34626081
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:48 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Nu ben je met projectie bezig, beste NEC-fan. Juichen vanwege financieel gewin is iets anders dan juichen vanwege een clubvoorkeur.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34626148
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:50 schreef cultheld het volgende:
Nu ben je met projectie bezig, beste NEC-fan. Juichen vanwege financieel gewin is iets anders dan juichen vanwege een clubvoorkeur.
Alleen jammer dat bij jou clubvoorkeur ondergeschikt is aan financiel belang.
pi_34626179
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:51 schreef DIJK het volgende:

[..]

Alleen jammer dat bij jou clubvoorkeur ondergeschikt is aan financiel belang.
Nee hoor.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 januari 2006 @ 20:54:14 #261
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34626260
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:50 schreef cultheld het volgende:

[..]

ter staat een maar heb je destijds ook gemeld dat dat me tegen viel. Ik zou ok geen geld op ajax of vitesse inzetten, hoogstens op hun verlies. Alleen maar omdat te voorkomen.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34626268
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:52 schreef cultheld het volgende:
Nee hoor.
Je doet anders aardig je best om die indruk achter te laten.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 januari 2006 @ 20:55:44 #263
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34626326
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:54 schreef DIJK het volgende:

[..]

Je doet anders aardig je best om die indruk achter te laten.
dat is ook wat overdreven..... ik juich ook voor ajax.... als ze winnen van vitesse, da's een grotere schijtclub.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_34626405
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:54 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ter staat een maar heb je destijds ook gemeld dat dat me tegen viel. Ik zou ok geen geld op ajax of vitesse inzetten, hoogstens op hun verlies. Alleen maar omdat te voorkomen.
Ik laat slechts mijn verstand (inschatting) spreken als ik ga wedden (financieel risico neem). Ik ben een behoorlijke randdebiel als ik op RBC ga wedden, wanneer die tegen Ajax of AZ spelen. Omdat ik weet dat 't voor 99% toch wel gaat gebeuren, sleep ik er in ieder geval financieel gewin uit.
pi_34626453
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:55 schreef rubbereend het volgende:

als ze winnen van vitesse, da's een grotere schijtclub.
Omdat je ook voor Nec bent !
slettebak [@] gmail.com
pi_34626460
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:43 schreef DIJK het volgende:
Als Jaap een ordinaire geldwolf was zou hij beter in het buitenland kunnen blijven. Zowel qua salaris als belastingtechnisch. Maar clubliefde heeft hij niet echt denk ik.
voor het geld hoeft hij het niet meer te doen lijkt me, anders heeft hij iets verkeerds gedaan..
  maandag 30 januari 2006 @ 21:01:12 #267
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_34626579
Jaap...
Wat doe je nou man?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 januari 2006 @ 21:05:38 #268
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34626794
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:57 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik laat slechts mijn verstand (inschatting) spreken als ik ga wedden (financieel risico neem). Ik ben een behoorlijke randdebiel als ik op RBC ga wedden, wanneer die tegen Ajax of AZ spelen. Omdat ik weet dat 't voor 99% toch wel gaat gebeuren, sleep ik er in ieder geval financieel gewin uit.
klopt, mag je doen. kijk dan tevreden. Maar vind ik wat overdreven
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 januari 2006 @ 21:06:37 #269
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34626839
maar volgens mij ben ik een totaal belachelijke discussie gestart

ontopic. Tegen Groningen maar lekker 442 spelen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_34628281
De enige Jood ter wereld die graag in kampen bivakkeert.

Jaap stam.

Wat een lul de behanger is het ook.
  maandag 30 januari 2006 @ 21:36:50 #271
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34628323
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

Jaap stam.

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_34628411
quote:

Jaap stam.

Zou die in Vi het wereldje komen?
pi_34628467
Ik stuur 'm niet in. (Ben een nette jongen).
  maandag 30 januari 2006 @ 22:21:51 #274
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_34630424
Valt me tegen van Stam, maar het is al lang geleden dat hij Uefa Cup gespeeld heeft en dat wil hij ook nog een keer meemaken

Verder lijkt PSV inderdaad zijn pijlen op Mathijsen gericht te hebben en lijkt de kans ook groot dat Alex nog een jaartje blijft.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_34630468
Johnny.
That's all folks!
pi_34631789
Waar is Pyth
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_34632375
quote:

Jaap stam.

Ik noem een Reiziger?
  maandag 30 januari 2006 @ 23:23:49 #278
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_34633330
Jaap bij Ajax is iig één rode kaart bij PSV - Ajax
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_34633390
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:04 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Ik noem een Reiziger?
Ja of een Kieft, een Lerby, een Arnesen, een Vanenburg, een Koeman, een Vink, een Wouters, een Jonk....
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_34633404
quote:
Op maandag 30 januari 2006 22:21 schreef PyTh het volgende:
Verder lijkt PSV inderdaad zijn pijlen op Mathijsen gericht te hebben en lijkt de kans ook groot dat Alex nog een jaartje blijft.
Strohalmen zijn okay.
slettebak [@] gmail.com
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 januari 2006 @ 23:26:35 #281
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34633469
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:25 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ja of een Kieft, een Lerby, een Arnesen, een Vanenburg, een Koeman, een Vink, een Wouters, een Jonk....
ach er zijn er wel meer. Maar leuk dat Ajax nu 2 PSVers kort na elkaar contracteerd. Een nieuwe trend lijkt gezet
DeLuna vindt me dik ;(
pi_34635629
Stam wat doe je al zie ik hem zo eens mislukken..
Ooijer is de laatste jaren wel een klasse beter !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 31 januari 2006 @ 01:29:09 #283
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34637074
quote:
30/1/2006 - Heerenveen meldt zich voor Sibon
(Gepost door RvN)

Telegraaf.nl bericht dat Heerenveen zich bij PSV heeft gemeld voor Gerald Sibon. De Friezen zijn dringend op zoek naar versterking voor de aanval na het vertrek van Huntelaar en Samaras. PSV zou zich beraden op de situatie, zo meldt de krant.
van mij hoeft hij nu niet weg
DeLuna vindt me dik ;(
pi_34637132
Van mij mag hij gaan als Elia er voor in de plaats komt.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 08:23:45 #285
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_34639241
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:25 schreef JaWi het volgende:

[..]

Strohalmen zijn okay.
Zorg maar dat jullie Zondag die laatste strohalm pakken (voor Uefa Cup playoffs ), doe je ons ook nog een plezier.

For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_34639363
quote:
Op maandag 30 januari 2006 22:52 schreef StarGazer het volgende:
Waar is Pyth
Waar is je bril?
Wat een vrouw!
spits!
pi_34639906
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Ooijer is de laatste jaren wel een klasse beter !
Geweldig .
slettebak [@] gmail.com
pi_34640120
Ooijer is niet beter dan Stam, Alex wel. Maar goed, PSV is een team dat staat, dat kun je van Ajax natuurlijk niet zeggen. Het is de vraag of Stam dat aan het draaien krijgt.
Wat een vrouw!
spits!
pi_34641534
Ik hoop overigens wel dat we Sibon kunnen slijten. Laat hem maar lekker terug gaan naar Heerenveen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_34641920
Stam :| ... Maar als daarvoor in de plaats Mathijsen komt in plaats van Alex, dan hoor je mij niet klagen.

Ennuh Sibon mag wat mij betreft ook wel vertrekken.
We sure are cute for two ugly people.
pi_34642332
Ik denk niet dat we op Mathijsen hoeven te rekenen. PSV volgt hem wel degelijk, maar Scheringa heeft de intentie om hem na het WK direct aan een grote buitenlandse club te slijten voor de hoofdprijs.
pi_34642625
Misschien dat ik iets gemist heb, maar is Mathijsen zo goed dan?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_34642686
Nee hij is stiekem van het niveau AGOVV, maar kan goed misleiden. Dat Nederland zo weinig tegendoelpunten kreeg met Boulahrouz - Mathijsen lag eigenlijk aan de kwaliteiten van Boulahrouz en Mathijsen liftte mee op diens kwaliteiten. Zoiets wil je horen toch?
pi_34642735
Dus Mathijsen komt niet, Alex gaat weg en de PSV-defensie stort in elkaar?
Wat een vrouw!
spits!
pi_34642758
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 11:37 schreef cultheld het volgende:
Nee hij is stiekem van het niveau AGOVV, maar kan goed misleiden. Dat Nederland zo weinig tegendoelpunten kreeg met Boulahrouz - Mathijsen lag eigenlijk aan de kwaliteiten van Boulahrouz en Mathijsen liftte mee op diens kwaliteiten. Zoiets wil je horen toch?
Ik zal wel niet goed opgelet hebben, de wedstrijden van het Nederlands elftal zijn doorgaans ook weinig boeiend ...
pi_34642799
Grote kans dat Mathijsen niet komt, ook al doet PSV er alles aan om hem nog voor het WK te halen. Dit zal echter niet lukken denk ik, aangezien Scheringa niet dom is en beseft dat hij Mathijsen voor de hoofdprijs kan verkopen aan een Real Madrid of AC Milan wanneer Mathijsen een goed WK draait.

Dat Alex nog een seizoen bij PSV speelt, lijkt mij zo goed als uitgesloten eerlijk gezegd. Ik weet dat heel veel clubs op het vinkentouw zitten om hem over te nemen en Chelsea is er meer bij gebaat om hem bijvoorbeeld een jaar aan een club als Milan te verhuren omdat hij dan meer in de picture komt te staan bij de bondscoach van Brazilië (i.v.m. aantal interlands).
pi_34642861
En Farfan en Cocu zijn we volgend jaar ook kwijt waarschijnlijk, dus we kunnen gewoon doen wat we altijd doen: bouwen van een nieuw elftal .
pi_34642903
Gelukkig zijn er genoeg haalbare versterkingen in omloop.
pi_34642956
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 11:46 schreef cultheld het volgende:
Gelukkig zijn er genoeg haalbare versterkingen in omloop.
Zoals?
Wat een vrouw!
spits!
pi_34643347
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 11:48 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Zoals?
Elia, Zomer, Luirink (heeft een Ajax-voorkeur, maar Ajax zal hem niet meer willen halen, vermoed ik), Kruiswijk (Feyenoord heeft een optie op hem, maar zit niet bepaald krap in de centrale verdedigers), Braafheid, Tiendalli, Leiwakabessy, Martens, Dingsdag, Jansen, Bakircioglü, Touma.

Verder zou het me niets verbazen als PSV 1 á 2 "Chelsea-constructies" bewerkstelligt en dan moeten we hopen op een Aguero of Jô.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')