ajax.nl maakt een vervroegde 1 april grap, ja hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 20:44 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wie dan. Waar dan. Volgens mij zijn alleen de zaakwaarnemer en Jaap Stam zelf de officiele bronnen.
Het staat zelfs op de officiële clubsite van Ajax.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:44 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wie dan. Waar dan. Volgens mij zijn alleen de zaakwaarnemer en Jaap Stam zelf de officiele bronnen.
Daar ga ik natuurlijk niet op kijken. Sellout.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
ajax.nl maakt een vervroegde 1 april grap, ja hoor
Ah, en de NOS is ook niet betrouwbaar meerquote:Op maandag 30 januari 2006 20:45 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Daar ga ik natuurlijk niet op kijken. Sellout.![]()
cultheld juicht zelfs als ajax wint...........quote:Op maandag 30 januari 2006 20:45 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Daar ga ik natuurlijk niet op kijken. Sellout.![]()
Ik wil het niet weten.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ah, en de NOS is ook niet betrouwbaar meer?
Komop joh, cultheld kan af en toe doordraaien maar het is wel een PSV-er. Meer dan Jaap, dat sowieso.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
cultheld juicht zelfs als ajax wint...........
Nu ben je met projectie bezig, beste NEC-fan. Juichen vanwege financieel gewin is iets anders dan juichen vanwege een clubvoorkeur.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
cultheld juicht zelfs als ajax wint...........
Alleen jammer dat bij jou clubvoorkeur ondergeschikt is aan financiel belang.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:50 schreef cultheld het volgende:
Nu ben je met projectie bezig, beste NEC-fan. Juichen vanwege financieel gewin is iets anders dan juichen vanwege een clubvoorkeur.
Nee hoor.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:51 schreef DIJK het volgende:
[..]
Alleen jammer dat bij jou clubvoorkeur ondergeschikt is aan financiel belang.
ter staat eenquote:Op maandag 30 januari 2006 20:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nu ben je met projectie bezig, beste NEC-fan. Juichen vanwege financieel gewin is iets anders dan juichen vanwege een clubvoorkeur.
Je doet anders aardig je best om die indruk achter te laten.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:52 schreef cultheld het volgende:
Nee hoor.
dat is ook wat overdreven..... ik juich ook voor ajax.... als ze winnen van vitesse, da's een grotere schijtclub.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:54 schreef DIJK het volgende:
[..]
Je doet anders aardig je best om die indruk achter te laten.
Ik laat slechts mijn verstand (inschatting) spreken als ik ga wedden (financieel risico neem). Ik ben een behoorlijke randdebiel als ik op RBC ga wedden, wanneer die tegen Ajax of AZ spelen. Omdat ik weet dat 't voor 99% toch wel gaat gebeuren, sleep ik er in ieder geval financieel gewin uit.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ter staat eenmaar heb je destijds ook gemeld dat dat me tegen viel. Ik zou ok geen geld op ajax of vitesse inzetten, hoogstens op hun verlies. Alleen maar omdat te voorkomen.
Omdat je ook voor Nec bentquote:Op maandag 30 januari 2006 20:55 schreef rubbereend het volgende:
als ze winnen van vitesse, da's een grotere schijtclub.
voor het geld hoeft hij het niet meer te doen lijkt me, anders heeft hij iets verkeerds gedaan..quote:Op maandag 30 januari 2006 20:43 schreef DIJK het volgende:
Als Jaap een ordinaire geldwolf was zou hij beter in het buitenland kunnen blijven. Zowel qua salaris als belastingtechnisch. Maar clubliefde heeft hij niet echt denk ik.
klopt, mag je doen. kijk dan tevreden. Maarquote:Op maandag 30 januari 2006 20:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik laat slechts mijn verstand (inschatting) spreken als ik ga wedden (financieel risico neem). Ik ben een behoorlijke randdebiel als ik op RBC ga wedden, wanneer die tegen Ajax of AZ spelen. Omdat ik weet dat 't voor 99% toch wel gaat gebeuren, sleep ik er in ieder geval financieel gewin uit.
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
De enige Jood ter wereld die graag in kampen bivakkeert.
Jaap stam.
Wat een lul de behanger is het ook.
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Jaap stam.
Ik noem een Reiziger?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Jaap stam.
Ja of een Kieft, een Lerby, een Arnesen, een Vanenburg, een Koeman, een Vink, een Wouters, een Jonk....quote:
Strohalmen zijn okay.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:21 schreef PyTh het volgende:
Verder lijkt PSV inderdaad zijn pijlen op Mathijsen gericht te hebben en lijkt de kans ook groot dat Alex nog een jaartje blijft.
ach er zijn er wel meer. Maar leuk dat Ajax nu 2 PSVers kort na elkaar contracteerd. Een nieuwe trend lijkt gezetquote:Op maandag 30 januari 2006 23:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja of een Kieft, een Lerby, een Arnesen, een Vanenburg, een Koeman, een Vink, een Wouters, een Jonk....
van mij hoeft hij nu niet wegquote:30/1/2006 - Heerenveen meldt zich voor Sibon
(Gepost door RvN)
Telegraaf.nl bericht dat Heerenveen zich bij PSV heeft gemeld voor Gerald Sibon. De Friezen zijn dringend op zoek naar versterking voor de aanval na het vertrek van Huntelaar en Samaras. PSV zou zich beraden op de situatie, zo meldt de krant.
Zorg maar dat jullie Zondag die laatste strohalm pakken (voor Uefa Cup playoffsquote:
Geweldigquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Ooijer is de laatste jaren wel een klasse beter !
Ik zal wel niet goed opgelet hebben, de wedstrijden van het Nederlands elftal zijn doorgaans ook weinig boeiendquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:37 schreef cultheld het volgende:
Nee hij is stiekem van het niveau AGOVV, maar kan goed misleiden. Dat Nederland zo weinig tegendoelpunten kreeg met Boulahrouz - Mathijsen lag eigenlijk aan de kwaliteiten van Boulahrouz en Mathijsen liftte mee op diens kwaliteiten. Zoiets wil je horen toch?
Zoals?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:46 schreef cultheld het volgende:
Gelukkig zijn er genoeg haalbare versterkingen in omloop.
Elia, Zomer, Luirink (heeft een Ajax-voorkeur, maar Ajax zal hem niet meer willen halen, vermoed ik), Kruiswijk (Feyenoord heeft een optie op hem, maar zit niet bepaald krap in de centrale verdedigers), Braafheid, Tiendalli, Leiwakabessy, Martens, Dingsdag, Jansen, Bakircioglü, Touma.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |