Verliezen is nooit leuk.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Mij boeit die beker niks dit jaar.
Zolang we maar kampioen worden,
Maar het is verteerbaar als je kampioen wordtquote:
Dit is toch een test jaar ?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:24 schreef JustJunior het volgende:
De play-offs zijn er nog minimaal twee jaar volgens mij
Ik meen dat we er sowieso na dit jar nog 2 jaar aan vast zitten vanwege de tv-contracten etc...quote:Op maandag 30 januari 2006 17:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dit is toch een test jaar ?
Laat ze het dan beslissen als dit test jaar is afgelopen.
Ik vind dat ze ook naar de fans moeten kijken.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:26 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik meen dat we er sowieso na dit jar nog 2 jaar aan vast zitten vanwege de tv-contracten etc...
Merkwaardig dat PSV als enige club tegenstemde in het begin, ik had Ajax en Feyenoord óók hoger ingeschat.
Clubs in de middenmoot, en dat is vrijwel het gros, zullen allemaal vóór stemmen, voor hen is er niets te verliezen, alleen maar te winnen.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vind dat ze ook naar de fans moeten kijken.
De meeste willen geen play-offs en dat geldt ook voor de spelers !
Denk dat in de toekomst steeds meer clubs hiertegen zullen zijn.
Ik hoop dat belangrijke clubs eens Europees voetbal halen en het dan door de play-offs kwijt raken.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:37 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Clubs in de middenmoot, en dat is vrijwel het gros, zullen allemaal vóór stemmen, voor hen is er niets te verliezen, alleen maar te winnen.
Alleen de titelkandidaten zullen er op tegen zijn, net als ieder weldekend mens dat Voetbal nog als Sport ziet..
mja dat zegt niet alles, als PSV zelfs in de wedstrijden zoals tegen Sparta en gister tegen Den Haag punten pakt, zie ik niet in waarom niet tegen groningenquote:Op maandag 30 januari 2006 16:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gedurfde uitspraak als je nagaat dat PSV zonder Koné en VOH speelt en het tegen ADO beslist niet makkelijk had. Tel daarbij de goede vorm van Groningen op en het publiek er achter en ik vrees voor een nederlaag.
Je kunt nu al raden dat de voorzitter van de KNVB over een paar jaar verheugd staat te vertellen dat het roer drastisch omgaat en dat na 34 wedstrijden bepaald wordt wie er een Europese plaats heeft verdiend en wie niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik hoop dat belangrijke clubs eens Europees voetbal halen en het dan door de play-offs kwijt raken.
Dat zal dan veel veranderen !
Sparta en ADO zijn van een lager niveau dan Groningen. Groningen is in eigen huis vrijwel onklopbaar, heeft een uitstekende centrale verdediging, een degelijk middenveld en een goede aanval.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja dat zegt niet alles, als PSV zelfs in de wedstrijden zoals tegen Sparta en gister tegen Den Haag punten pakt, zie ik niet in waarom niet tegen groningen
PSV heeft een betere aanval, verdediging en middenveld dus het zou moeten lukkenquote:Op maandag 30 januari 2006 18:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sparta en ADO zijn van een lager niveau dan Groningen. Groningen is in eigen huis vrijwel onklopbaar, heeft een uitstekende centrale verdediging, een degelijk middenveld en een goede aanval.
Groningen draait een goed seizoen, dat ziet iedereen wel. Feit is dat PSV slecht kan spelen tegen RBC en de sterren van de hemel kan spelen tegen AC Milan. En toch winnen.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sparta en ADO zijn van een lager niveau dan Groningen. Groningen is in eigen huis vrijwel onklopbaar, heeft een uitstekende centrale verdediging, een degelijk middenveld en een goede aanval.
Dat is waar, maar ik denk dat dit wel eens één van de lastigste wedstrijden van het seizoen kan worden.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:14 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Groningen draait een goed seizoen, dat ziet iedereen wel. Feit is dat PSV slecht kan spelen tegen RBC en de sterren van de hemel kan spelen tegen AC Milan. En toch winnen.
we zijn geen feyenoord waar de spelers nu al vermoeid zijn..... zonder Europacup en bekerquote:Op maandag 30 januari 2006 17:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk dat de meeste spelers van PSV liever zo snel mogelijk uit de beker liggen, scheelt weer een paar wedstrijden...
Waarschijnlijk volgt hij de Nederlandse competitie momenteel niet...quote:Op maandag 30 januari 2006 19:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Zou Jaap het dan echt niet erg vinden om niet Europees te spelen?
Ja so, hij wil gewoon nu zekerheid hebben en die geeft PSV niet. Ajax komt met een goed 2-jarig contract en hij tekent.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoerig zeg, hier ben ik wel goed ziek van. Goede zet van Ajax, ik had Jaap hoger ingeschat.
En Diego: hij gaat echt pas in juli naar Ajax.
Zou Jaap het dan echt niet erg vinden om niet Europees te spelen?
Sorry maar ik vind het niet logisch. En wat weet jij ervan wat PSV hem biedt?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja so, hij wil gewoon nu zekerheid hebben en die geeft PSV niet. Ajax komt met een goed 2-jarig contract en hij tekent.
Het is allemaal logisch hoor en Stam heeft gewoon gelijk
Ik ben het met DD eens hoor. Had Steef weer gelijk trouwensquote:Op maandag 30 januari 2006 20:03 schreef methodmich het volgende:
DD is tenminste eerlijk, de rest houdt de broek op.
precies.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoerig zeg, hier ben ik wel goed ziek van. Goede zet van Ajax, ik had Jaap hoger ingeschat.
Ja ik lig echt wakker van dat Stam naar Ajax gaatquote:Op maandag 30 januari 2006 20:03 schreef methodmich het volgende:
DD is tenminste eerlijk, de rest houdt de broek op.
Het begint te zakken...quote:Op maandag 30 januari 2006 20:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik ben chagrijnig. Ik weet niet waarom.![]()
Daar waar het grootste gedeelte een grotere hekel heeft aan Ajax dan dat ze voor PSV zijn? Tsja...quote:Op maandag 30 januari 2006 20:33 schreef JaWi het volgende:
Jullie reageren in ieder geval gelukkig een stuk menselijker dan de mensen op psv.netwerk![]()
.
Tuurlijk. Want het is maar de vraag hoe zich dit ontwikkelt. Ze zijn er niet -per definitie- veel beter op geworden. Jaap wordt een dagje ouder he.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:33 schreef JaWi het volgende:
Jullie reageren in ieder geval gelukkig een stuk menselijker dan de mensen op psv.netwerk![]()
.
Een dagje ouder of niet, Jaap veegt de vloer aan met de huidige Ajaxverdediging.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:36 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Tuurlijk. Want het is maar de vraag hoe zich dit ontwikkelt. Ze zijn er niet -per definitie- veel beter op geworden. Jaap wordt een dagje ouder he.
Dat vind ik een uitstekend idee.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:39 schreef DIJK het volgende:
[..]
Een dagje ouder of niet, Jaap veegt de vloer aan met de huidige Ajaxverdediging.
Uhm. Er zijn genoeg bronnen lijkt me zoquote:Op maandag 30 januari 2006 20:40 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Waar ik rekening mee houd is dat de clubs accoord zijn, maar Stam zelf niets getekend heeft.
Er wordt namelijk geen bron genoemd en is niet officieel.
Wie dan. Waar dan. Volgens mij zijn alleen de zaakwaarnemer en Jaap Stam zelf de officiele bronnen.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:43 schreef JaWi het volgende:
[..]
Uhm. Er zijn genoeg bronnen lijkt me zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |