abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34619517
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:51 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ik hoop dat belangrijke clubs eens Europees voetbal halen en het dan door de play-offs kwijt raken.
Dat zal dan veel veranderen !
Je kunt nu al raden dat de voorzitter van de KNVB over een paar jaar verheugd staat te vertellen dat het roer drastisch omgaat en dat na 34 wedstrijden bepaald wordt wie er een Europese plaats heeft verdiend en wie niet.
Ik snap soweiso niet wie dat plan ooit bedacht heeft, laat staan de durf heeft gehad om het in te dienen.
Yeah baby Yeah!
pi_34619574
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:02 schreef pascalheister het volgende:

[..]

mja dat zegt niet alles, als PSV zelfs in de wedstrijden zoals tegen Sparta en gister tegen Den Haag punten pakt, zie ik niet in waarom niet tegen groningen
Sparta en ADO zijn van een lager niveau dan Groningen. Groningen is in eigen huis vrijwel onklopbaar, heeft een uitstekende centrale verdediging, een degelijk middenveld en een goede aanval.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34619769
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:07 schreef cultheld het volgende:

[..]

Sparta en ADO zijn van een lager niveau dan Groningen. Groningen is in eigen huis vrijwel onklopbaar, heeft een uitstekende centrale verdediging, een degelijk middenveld en een goede aanval.
PSV heeft een betere aanval, verdediging en middenveld dus het zou moeten lukken
Maar ik denk dat PSV wel heeft geleerd van de vorige ontmoeting
  maandag 30 januari 2006 @ 18:14:48 #214
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_34619777
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:07 schreef cultheld het volgende:

[..]

Groningen draait een goed seizoen, dat ziet iedereen wel. Feit is dat PSV slecht kan spelen tegen RBC en de sterren van de hemel kan spelen tegen AC Milan. En toch winnen.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_34619893
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:14 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Groningen draait een goed seizoen, dat ziet iedereen wel. Feit is dat PSV slecht kan spelen tegen RBC en de sterren van de hemel kan spelen tegen AC Milan. En toch winnen.
Dat is waar, maar ik denk dat dit wel eens één van de lastigste wedstrijden van het seizoen kan worden.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34619915
Gewoon wat spelers rust geven !
En dan bv Archie in de basis
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 januari 2006 @ 18:28:53 #217
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34620207
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk dat de meeste spelers van PSV liever zo snel mogelijk uit de beker liggen, scheelt weer een paar wedstrijden...
we zijn geen feyenoord waar de spelers nu al vermoeid zijn..... zonder Europacup en beker
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34621622
En Jaap Stam die is een joooood !
slettebak [@] gmail.com
pi_34622051
Spelers willen gewoon extra lang op vakantie en als ze weer de finale halen moeten ze 2 weken langer doortrainen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 30 januari 2006 @ 19:23:00 #220
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_34622237
Tering Jaap, wat flik je nou?

Die lelijke kop zal ongetwijfeld goed bij dat shirt staan
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_34622310
Ajax heeft hem harder nodig dan PSV en willen nu al spijkers met koppen slaan.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 30 januari 2006 @ 19:35:21 #222
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34622711
Maar psv wou hem toch ook hebben had ik begrepen, voor als Alex weggaat.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_34622742
Over 3 maanden misschien en zolang wil Stam niet wachten. En gelijk heeft hij
pi_34623241
Hoerig zeg, hier ben ik wel goed ziek van. Goede zet van Ajax, ik had Jaap hoger ingeschat.

En Diego: hij gaat echt pas in juli naar Ajax.

Zou Jaap het dan echt niet erg vinden om niet Europees te spelen?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_34623279
Dan blijft de uitschakeling in de 1e ronde van de CL hem ten minste bespaard
  maandag 30 januari 2006 @ 19:49:54 #226
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34623291
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Waarschijnlijk volgt hij de Nederlandse competitie momenteel niet...
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_34623408
quote:
Hoerig zeg, hier ben ik wel goed ziek van. Goede zet van Ajax, ik had Jaap hoger ingeschat.

En Diego: hij gaat echt pas in juli naar Ajax.

Ja so, hij wil gewoon nu zekerheid hebben en die geeft PSV niet. Ajax komt met een goed 2-jarig contract en hij tekent.

Het is allemaal logisch hoor en Stam heeft gewoon gelijk
pi_34623617
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ja so, hij wil gewoon nu zekerheid hebben en die geeft PSV niet. Ajax komt met een goed 2-jarig contract en hij tekent.

Het is allemaal logisch hoor en Stam heeft gewoon gelijk
Sorry maar ik vind het niet logisch. En wat weet jij ervan wat PSV hem biedt?
Wat een vrouw!
spits!
pi_34623771
Als PSV hem het zelfde biedt gaat hij natuurlijk naar PSV. Maar PSV heeft Ooyer en hoopt op Alex. Dan is het niet logisch om de hoofdprijs te betalen voor Stam.
pi_34623849
DD is tenminste eerlijk, de rest houdt de broek op.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34623906
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:03 schreef methodmich het volgende:
Ik ben het met DD eens hoor. Had Steef weer gelijk trouwens
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 januari 2006 @ 20:05:23 #232
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34623923
quote:
precies. jammer dat Jaap geen ambitie met CL enzo meer heeft
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34623970
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:03 schreef methodmich het volgende:
Ja ik lig echt wakker van dat Stam naar Ajax gaat
pi_34624133
Ik vind het wel jammer dat Jaap naar Ajax gaat
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_34624281
Wel verassend dat hij naar Ajax gaat , al verbaasd het me ook niks eigenlijk.
pi_34625141
Wel jammer. Valt me ook best wel tegen van Jaap.
pi_34625161
Ik ben chagrijnig. Ik weet niet waarom.
The gum you like, is coming back in style.
pi_34625208
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik ben chagrijnig. Ik weet niet waarom.
Het begint te zakken...
Wat een vrouw!
spits!
pi_34625218
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:32 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Het begint te zakken...
Mwah.
The gum you like, is coming back in style.
pi_34625286
Jullie reageren in ieder geval gelukkig een stuk menselijker dan de mensen op psv.netwerk .
slettebak [@] gmail.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')