Ben eens bij Kopspijkers geweest en toen traden Doelen en Reus op in een bandje, was wel aardig eigenlijk en ze hadden er superveel plezier in. reus achter het drumstel en Doelen swingend van links naar rechts met zijn gitaartje.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:09 schreef rubbereend het volgende:
Doelen heeft weleens na de huldiging met een band staan spelen op het stadhuisplein met oa Waterreus erbij toenwas best leuk
de eerste verliespartij van Groningen in Euroborgquote:Op maandag 30 januari 2006 16:41 schreef cultheld het volgende:
Wat denken jullie van Groningen - PSV? Ik heb er een hard hoofd in.
groningen is thuis altijd goed én is in vorm..quote:Op maandag 30 januari 2006 16:41 schreef cultheld het volgende:
Wat denken jullie van Groningen - PSV? Ik heb er een hard hoofd in.
Gedurfde uitspraak als je nagaat dat PSV zonder Koné en VOH speelt en het tegen ADO beslist niet makkelijk had. Tel daarbij de goede vorm van Groningen op en het publiek er achter en ik vrees voor een nederlaag.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de eerste verliespartij van Groningen in Euroborg
Misschien laat Farfan ons weer eens genieten, het zou ook eens kunnen zijn dat archie de kans krijgt naast Farfan.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gedurfde uitspraak als je nagaat dat PSV zonder Koné en VOH speelt en het tegen ADO beslist niet makkelijk had. Tel daarbij de goede vorm van Groningen op en het publiek er achter en ik vrees voor een nederlaag.
Farfán kan inderdaad het verschil gaan maken, maar Groningen heeft toch een behoorlijk elftal in het veld staan. Ze hebben alleen een slechte keeper, dus wellicht geeft dat de doorslag.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:48 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Misschien laat Farfan ons weer eens genieten, het zou ook eens kunnen zijn dat archie de kans krijgt naast Farfan.
neh, spannende wedstrijd die Grunn vlak voor tijd winnend weet af te sluiten.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de eerste verliespartij van Groningen in Euroborg
Scheelt 2 wedstrijdenquote:Op maandag 30 januari 2006 17:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk dat de meeste spelers van PSV liever zo snel mogelijk uit de beker liggen, scheelt weer een paar wedstrijden...
Verliezen is nooit leuk.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Mij boeit die beker niks dit jaar.
Zolang we maar kampioen worden,
Maar het is verteerbaar als je kampioen wordtquote:
Dit is toch een test jaar ?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:24 schreef JustJunior het volgende:
De play-offs zijn er nog minimaal twee jaar volgens mij
Ik meen dat we er sowieso na dit jar nog 2 jaar aan vast zitten vanwege de tv-contracten etc...quote:Op maandag 30 januari 2006 17:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dit is toch een test jaar ?
Laat ze het dan beslissen als dit test jaar is afgelopen.
Ik vind dat ze ook naar de fans moeten kijken.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:26 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik meen dat we er sowieso na dit jar nog 2 jaar aan vast zitten vanwege de tv-contracten etc...
Merkwaardig dat PSV als enige club tegenstemde in het begin, ik had Ajax en Feyenoord óók hoger ingeschat.
Clubs in de middenmoot, en dat is vrijwel het gros, zullen allemaal vóór stemmen, voor hen is er niets te verliezen, alleen maar te winnen.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vind dat ze ook naar de fans moeten kijken.
De meeste willen geen play-offs en dat geldt ook voor de spelers !
Denk dat in de toekomst steeds meer clubs hiertegen zullen zijn.
Ik hoop dat belangrijke clubs eens Europees voetbal halen en het dan door de play-offs kwijt raken.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:37 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Clubs in de middenmoot, en dat is vrijwel het gros, zullen allemaal vóór stemmen, voor hen is er niets te verliezen, alleen maar te winnen.
Alleen de titelkandidaten zullen er op tegen zijn, net als ieder weldekend mens dat Voetbal nog als Sport ziet..
mja dat zegt niet alles, als PSV zelfs in de wedstrijden zoals tegen Sparta en gister tegen Den Haag punten pakt, zie ik niet in waarom niet tegen groningenquote:Op maandag 30 januari 2006 16:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gedurfde uitspraak als je nagaat dat PSV zonder Koné en VOH speelt en het tegen ADO beslist niet makkelijk had. Tel daarbij de goede vorm van Groningen op en het publiek er achter en ik vrees voor een nederlaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |