abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34615739
Klinkt goed.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 januari 2006 @ 16:09:06 #182
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34615924
Doelen heeft weleens na de huldiging met een band staan spelen op het stadhuisplein met oa Waterreus erbij toen was best leuk
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34616013
Mocht hij nog een gitaar speler nodig hebben mag hij bellen
pi_34616139
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:09 schreef rubbereend het volgende:
Doelen heeft weleens na de huldiging met een band staan spelen op het stadhuisplein met oa Waterreus erbij toen was best leuk
Ben eens bij Kopspijkers geweest en toen traden Doelen en Reus op in een bandje, was wel aardig eigenlijk en ze hadden er superveel plezier in. reus achter het drumstel en Doelen swingend van links naar rechts met zijn gitaartje.
Yeah baby Yeah!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 januari 2006 @ 16:20:42 #185
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34616310
voor de liefhebbers de site van de band van Bjorn; http://www.greatband.nl/
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34616966
Wat denken jullie van Groningen - PSV? Ik heb er een hard hoofd in.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34617043
Lastige wedstrijd
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 januari 2006 @ 16:44:19 #188
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34617045
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:41 schreef cultheld het volgende:
de eerste verliespartij van Groningen in Euroborg
DeLuna vindt me dik ;(
pi_34617048
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:41 schreef cultheld het volgende:
groningen is thuis altijd goed én is in vorm..

PSV is niet echt in goede doen en ik zou zeer content zijn met een 0-1.
Yeah baby Yeah!
pi_34617076
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:44 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Gedurfde uitspraak als je nagaat dat PSV zonder Koné en VOH speelt en het tegen ADO beslist niet makkelijk had. Tel daarbij de goede vorm van Groningen op en het publiek er achter en ik vrees voor een nederlaag.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34617151
PSV mag blij zijn als de volgende ronde gehaald wordt... dat zal niet makkelijk worden
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_34617155
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:45 schreef cultheld het volgende:

[..]

Gedurfde uitspraak als je nagaat dat PSV zonder Koné en VOH speelt en het tegen ADO beslist niet makkelijk had. Tel daarbij de goede vorm van Groningen op en het publiek er achter en ik vrees voor een nederlaag.
Misschien laat Farfan ons weer eens genieten, het zou ook eens kunnen zijn dat archie de kans krijgt naast Farfan.
Yeah baby Yeah!
pi_34617188
Oei, Groningen in vorm en in eigen huis. Ik heb ook een naar voorgevoel...
We sure are cute for two ugly people.
pi_34617252
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:48 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Misschien laat Farfan ons weer eens genieten, het zou ook eens kunnen zijn dat archie de kans krijgt naast Farfan.
Farfán kan inderdaad het verschil gaan maken, maar Groningen heeft toch een behoorlijk elftal in het veld staan. Ze hebben alleen een slechte keeper, dus wellicht geeft dat de doorslag.
pi_34617567
Mooi als we winnen, jammer als we verliezen. Meer niet.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_34617633
Groningen is wel vermoeid. Maar het zal een lastige pot worden.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_34617785
Ik blijf er denk ik van af, te link
pi_34618045
Ik denk dat de meeste spelers van PSV liever zo snel mogelijk uit de beker liggen, scheelt weer een paar wedstrijden...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_34618067
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:44 schreef rubbereend het volgende:

[..]

neh, spannende wedstrijd die Grunn vlak voor tijd winnend weet af te sluiten.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_34618095
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk dat de meeste spelers van PSV liever zo snel mogelijk uit de beker liggen, scheelt weer een paar wedstrijden...
Scheelt 2 wedstrijden
pi_34618196
Mij boeit die beker niks dit jaar.
Zolang we maar kampioen worden,
pi_34618254
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Mij boeit die beker niks dit jaar.
Zolang we maar kampioen worden,
Verliezen is nooit leuk.
pi_34618288
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:19 schreef cultheld het volgende:

[..]

Verliezen is nooit leuk.
Maar het is verteerbaar als je kampioen wordt

Kampioen worden is dit jaar heel elangrijk.
En dan hopen dat ze die stink play-offs afschaffen.
pi_34618372
De play-offs zijn er nog minimaal twee jaar volgens mij
pi_34618391
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:24 schreef JustJunior het volgende:
De play-offs zijn er nog minimaal twee jaar volgens mij
Dit is toch een test jaar ?

Laat ze het dan beslissen als deze test dit jaar is afgelopen.
pi_34618426
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:25 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Dit is toch een test jaar ?

Laat ze het dan beslissen als dit test jaar is afgelopen.
Ik meen dat we er sowieso na dit jar nog 2 jaar aan vast zitten vanwege de tv-contracten etc...

Merkwaardig dat PSV als enige club tegenstemde in het begin, ik had Ajax en Feyenoord óók hoger ingeschat.
Yeah baby Yeah!
pi_34618492
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:26 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik meen dat we er sowieso na dit jar nog 2 jaar aan vast zitten vanwege de tv-contracten etc...

Merkwaardig dat PSV als enige club tegenstemde in het begin, ik had Ajax en Feyenoord óók hoger ingeschat.
Ik vind dat ze ook naar de fans moeten kijken.

De meeste willen geen play-offs en dat geldt ook voor de spelers !
Denk dat in de toekomst steeds meer clubs hiertegen zullen zijn.
pi_34618731
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:29 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ik vind dat ze ook naar de fans moeten kijken.

De meeste willen geen play-offs en dat geldt ook voor de spelers !
Denk dat in de toekomst steeds meer clubs hiertegen zullen zijn.
Clubs in de middenmoot, en dat is vrijwel het gros, zullen allemaal vóór stemmen, voor hen is er niets te verliezen, alleen maar te winnen.
Alleen de titelkandidaten zullen er op tegen zijn, net als ieder weldekend mens dat Voetbal nog als Sport ziet..
Yeah baby Yeah!
pi_34619141
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:37 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Clubs in de middenmoot, en dat is vrijwel het gros, zullen allemaal vóór stemmen, voor hen is er niets te verliezen, alleen maar te winnen.
Alleen de titelkandidaten zullen er op tegen zijn, net als ieder weldekend mens dat Voetbal nog als Sport ziet..
Ik hoop dat belangrijke clubs eens Europees voetbal halen en het dan door de play-offs kwijt raken.
Dat zal dan veel veranderen !
pi_34619452
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:45 schreef cultheld het volgende:

[..]

mja dat zegt niet alles, als PSV zelfs in de wedstrijden zoals tegen Sparta en gister tegen Den Haag punten pakt, zie ik niet in waarom niet tegen groningen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')