Ik noem een Reiziger?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
De enige Jood ter wereld die graag in kampen bivakkeert.
Jaap stam.
Wat een lul de behanger is het ook.
Ja of een Kieft, een Lerby, een Arnesen, een Vanenburg, een Koeman, een Vink, een Wouters, een Jonk....quote:
Strohalmen zijn okay.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:21 schreef PyTh het volgende:
Verder lijkt PSV inderdaad zijn pijlen op Mathijsen gericht te hebben en lijkt de kans ook groot dat Alex nog een jaartje blijft.
ach er zijn er wel meer. Maar leuk dat Ajax nu 2 PSVers kort na elkaar contracteerd. Een nieuwe trend lijkt gezetquote:Op maandag 30 januari 2006 23:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja of een Kieft, een Lerby, een Arnesen, een Vanenburg, een Koeman, een Vink, een Wouters, een Jonk....
van mij hoeft hij nu niet wegquote:30/1/2006 - Heerenveen meldt zich voor Sibon
(Gepost door RvN)
Telegraaf.nl bericht dat Heerenveen zich bij PSV heeft gemeld voor Gerald Sibon. De Friezen zijn dringend op zoek naar versterking voor de aanval na het vertrek van Huntelaar en Samaras. PSV zou zich beraden op de situatie, zo meldt de krant.
Zorg maar dat jullie Zondag die laatste strohalm pakken (voor Uefa Cup playoffsquote:
Geweldigquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Ooijer is de laatste jaren wel een klasse beter !
Ik zal wel niet goed opgelet hebben, de wedstrijden van het Nederlands elftal zijn doorgaans ook weinig boeiendquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:37 schreef cultheld het volgende:
Nee hij is stiekem van het niveau AGOVV, maar kan goed misleiden. Dat Nederland zo weinig tegendoelpunten kreeg met Boulahrouz - Mathijsen lag eigenlijk aan de kwaliteiten van Boulahrouz en Mathijsen liftte mee op diens kwaliteiten. Zoiets wil je horen toch?
Zoals?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:46 schreef cultheld het volgende:
Gelukkig zijn er genoeg haalbare versterkingen in omloop.
Elia, Zomer, Luirink (heeft een Ajax-voorkeur, maar Ajax zal hem niet meer willen halen, vermoed ik), Kruiswijk (Feyenoord heeft een optie op hem, maar zit niet bepaald krap in de centrale verdedigers), Braafheid, Tiendalli, Leiwakabessy, Martens, Dingsdag, Jansen, Bakircioglü, Touma.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |