lees wat je post, als hij een suptopper van hem heeft gemaakt.................. Suptoppers hebben niets te zoeken in het elftal van PSV. Die beste jongeman is leuk om uit te lenen aan Eindhoven.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:37 schreef marsu het volgende:
PSV betaalt 125.000 euro voor Rajcomar. Misschien kunnen ze hem over 3 jaar voor 2 miljoen verkopen ofzo, als Hiddink een subtopper van hem heeft gemaakt.
hoe is het eingelijk met de nieuwe banner waar je mee bezig wasquote:
de laatste tijd helemaal niet meer aan toe gekomen, zal er vd week weer eens naar kijkenquote:Op zondag 22 januari 2006 21:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe is het eingelijk met de nieuwe banner waar je mee bezig was![]()
Zou heel relaxed zijnquote:Op zondag 22 januari 2006 21:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de laatste tijd helemaal niet meer aan toe gekomen, zal er vd week weer eens naar kijken![]()
Nee nee, marsu mogen we erop aanspreken.quote:
oke.. dat zet ik ff in mijn agenda.quote:Op maandag 23 januari 2006 07:14 schreef pascalheister het volgende:
21 februari sien, anders kijk je even op PSV.nl
dagje vrij van het vrij hebbenquote:Op maandag 23 januari 2006 07:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oke.. dat zet ik ff in mijn agenda.
Hopelijk dag Fox het hier uitzend. Dan neem ik mooi die dag vrij
Hij schijnt tegen Jong Oranje toendertijd een goede pot gespeeld te hebben. Mogelijke opvolger van Zoetebier? Van Coe hoor je niets, maar ene Boffin traint wel eens mee volgens mijquote:Sloveense doelman op stage in Eindhoven
De Sloveense doelman Samir Handanovic (21) is in Eindhoven voor een stageperiode. De A-international staat op dit moment onder contract bij Udinese, dat hem heeft verhuurd aan de club Treviso.
In de Serie A kwam Handanovic - van 14 juli 1984 - tot vijf wedstrijden, twee voor Udinese en drie voor Treviso. In het Sloveense A-elftal keepte hij tot nu toe zeven keer. De 1.93 meter lange doelman debuteerde in november 2004 in het nationale elftal. In zijn geboorteland speelde Handanovic eerder voor de clubs Domzale, Zagorje en Slovan Mavrica, waar hij in 2002 begon. Bij PSV vertrekt na dit seizoen reservedoelman Edwin Zoetebier, die graag nog een paar jaar ergens als starter onder de lat wil staan. Naast Gomes heeft PSV verder nog de Australiër Nathan Coe in de A-selectie.
Misschien rekenen ze min of meer op een vertrek van Gomes...quote:Op maandag 23 januari 2006 13:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat is veel voor een reserve keeper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |