quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:57 schreef marsu het volgende:
Die huichelaar gaat gewoon weg. Als hij geld kan krijgen krijgt de "wereldburger uit Varsseveld" dollartekens in zijn lepe ogen en doet hij alles om zijn portemonnee te kunnen vullen. Helaas voor PSV.
http://www.ronaldzwiers.0catch.com/Eredivisie/1988/1988.htmquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:13 schreef the_legend_killer het volgende:
dankje
Ik maar zoeken op google en zo en niks vinden
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:15 schreef the_legend_killer het volgende:
VOlgens voetbalzone praatte Hiddink met de Jong
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=24348
yeah rightquote:Woonplaats Amsterdam
http://www.rsssf.com/tablesn/ned87.htmlquote:Kan iemand mij helpen.. ?
Ik zoek het speelschema en uitslagen van 1986/1987 ( liefst ook nog andere jaren als kan ) van PSV maar heb geen succes.
Iemand een site waar het opstaat ?
gelukkig, ik moet er niet aan denken. Die man past niet zo bij PSV vind ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:49 schreef F1Bas het volgende:
Volgens de geruchten heeft Foeke Booy geweigerd assistent van Rutten te worden bij PSV volgens seizoen.
van mij hoeft t niet zo nu. Koné weg, Vennegoor geblesseerd.............quote:Op zondag 29 januari 2006 03:17 schreef JustJunior het volgende:
Samaras gaat alsnog naar Manchester City. Zal Gerald nu toch naar Heerenveen verhuizen
Afellay zit nog met zn lies dus daar waarschijnlijk Vayrynen voor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:25 schreef JustJunior het volgende:
Opstelling tegen ADO?
Gomes
Reiziger - Ooijer - Alex - Lamey
Afellay - Simons - Cocu
Farfán - Vennegoor - Culina
Of toch Beasley, Lucius of Ball?
Zal Thompson speelminuten krijgen
Omdat Afellay fit is. En de kopduels win je toch niet, kun je beter een snelle voorhoede opstellen.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:48 schreef JustJunior het volgende:
De opstelling wordt:
Gomes
Reiziger - Ooijer - Alex - Lamey
Afellay - Simons - Cocu
Culina - Farfán - Beasley
Vennegoor is niet fit
Waarom in godsnaam Afellay erin, als hij net terug is van een liesblessure. Dat is niet echt een fijne blessure voor op een slecht veld. En waarom niet Sibon, drie snelle kleine voorhoedespelers tegen ADO
Omdat Guus wel met drie spelers voorin wil spelen. Daarbij heet Culina meer loopvermogen.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:53 schreef cultheld het volgende:
Waarom geen Aissati in plaats van Culina?
Dat kan toch prima?quote:Op zondag 29 januari 2006 11:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Omdat Guus wel met drie spelers voorin wil spelen.
Aisatti is natuurlijk geen aanvaller. Het is trouwens ook niet mijn keuze, ik zou beasley niet meer laten starten vorolopig, die is beter als invaller. Ik zou spelen met:quote:
Kan best dat ik er geen kijk op heb, maar ik zie hem liever vanaf het middenveld spelen.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:02 schreef cultheld het volgende:
Dan heb jij er blijkbaar geen kijk op, want Aissati kan wel degelijk rechtsbuiten spelen (heeft ie ook gespeeld)
Dat is een ander verhaal. Als spelmaker komt hij het best tot z'n recht, maar wat Culina rechtsbuiten uitvoert kan Aissati ook, maar dan beter.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Kan best dat ik er geen kijk op heb, maar ik zie hem liever vanaf het middenveld spelen.
Het wordt hoe dan ook een lastige middag lijkt me...quote:Op zondag 29 januari 2006 12:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal. Als spelmaker komt hij het best tot z'n recht, maar wat Culina rechtsbuiten uitvoert kan Aissati ook, maar dan beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |