Ja, zo kan ik ook mijn discussies winnenquote:Op zondag 29 januari 2006 12:02 schreef cultheld het volgende:
Dan heb jij er blijkbaar geen kijk op [...]
Ik ben benieuwd wat voor beelden er vanavond uitgezonden gaan worden! De hele ADO-kant was ervan overtuigd dat het 1e doelpunt buitenspel was. Mèn wel moeilijk hoor om niet te juichen als je voor PSV bent maar in het ADO vak zitquote:
Ik denk dat ze hem rust geven.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:20 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik ook mijn discussies winnen
Ik vind het wel jammer dat Ball niet langer achtereen een kans krijgt.
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:50 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat voor beelden er vanavond uitgezonden gaan worden! De hele ADO-kant was ervan overtuigd dat het 1e doelpunt buitenspel was. Mèn wel moeilijk hoor om niet te juichen als je voor PSV bent maar in het ADO vak zit
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
![]()
Ach juichen kan ook na de wedstrijd
niet buitenspel dusquote:Op zondag 29 januari 2006 15:50 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat voor beelden er vanavond uitgezonden gaan worden! De hele ADO-kant was ervan overtuigd dat het 1e doelpunt buitenspel was. Mèn wel moeilijk hoor om niet te juichen als je voor PSV bent maar in het ADO vak zit
dat gaat lastig worden.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Ik wil hem nog weleens bij PSV zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |