zou mij weer een paar smsjes schelenquote:Op maandag 23 januari 2006 07:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oke.. dat zet ik ff in mijn agenda.
Hopelijk dag Fox het hier uitzend. Dan neem ik mooi die dag vrij
hij werkt hard, anders kan hij niet terug vliegenquote:Op maandag 23 januari 2006 09:10 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
dagje vrij van het vrij hebben
God, JIJ bent lui zeg
Anelka tekende bij PSG een contract voor 9 jaarquote:Op maandag 23 januari 2006 14:43 schreef JustJunior het volgende:
Hiddink in elk geval niet. Die wilt Gomes nog een contract voor acht à negen (!) jaar aanbieden
volgens mij is er destijds ook een flinke afkoopsom betaald.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Anelka tekende bij PSG een contract voor 9 jaar
Na 1 of 2 jaar was hij weg....
Aan zo'n contract zitten speciale regels...
Hij ging toen naar Manchester Cityquote:Op maandag 23 januari 2006 16:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij is er destijds ook een flinke afkoopsom betaald.
hij ging toch naar Arsenalquote:Op maandag 23 januari 2006 17:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij ging toen naar Manchester City
En die hadden toen niet veel geld ( waen nog met bouw bezig van nieuwe stadion bv )
Maar wil alleen zeggen dat een 9 jarig contract niet veel heeft te zeggen.
Zeker omdat het verrassend is dat hij reserve is achter Zancopé, toch geen topkeeper.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat is veel voor een reserve keeper
das waar, die jongen heeft al een lijstje verzameld...quote:Op maandag 23 januari 2006 18:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
PSG, Arsenal, Real Madrid, PSG, Liverpool, Man City, Fenerbache.
En dan ook nog een in een kofferbak vervoerd moeten worden....quote:Op maandag 23 januari 2006 20:33 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
das waar, die jongen heeft al een lijstje verzameld...
Arsenal en real hadden ruzie over transfersom omdat die na een paar jaar nog niet werd afbetaald![]()
jij leest mijn website zeker niet !quote:Op maandag 23 januari 2006 09:10 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
dagje vrij van het vrij hebben
God, JIJ bent lui zeg
en hoe gaat het daar in de enorme hitte?
Nou dat is een probleem zeg! In Oost-Europa vriest het op het moment met ongeveer 25 graden onder nulquote:
80 miljoen gulden destijds voor die prutserquote:Op maandag 23 januari 2006 20:33 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Arsenal en real hadden ruzie over transfersom omdat die na een paar jaar nog niet werd afbetaald![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:36 schreef mcyodogg het volgende:
nou geweldig, nu zijn we kone dus nog langer kwijt. win dat hele toernooi dan ook maar.
aha, beetje dubbel gevoel aangezien er staat:quote:24/1/2006 - Zaakwaarnemer Hiddink: geen clausule in contract over overgang naar nationale bond
(Gepost door RvN)
BRON: Sky Sport news
Inmiddels wordt er bij de Engelse bookmakers flink gewed op wie de nieuwe Engelse bondscoach zal worden na het WK. Volgens de eerste berichten wordt het meeste geld op Hiddink gezet, al staan enkele Engelse kandidaten hoger genoteerd.
PSV Netwerk
Tegenover de tv zender Sky Sport News liet de zaakwaarnemer van Hiddink echter weten dat er geen contact is geweest met de Britse FA en er dus geen sprake is van een overgang.
PSV Netwerk
'Er is een clausule in het huidige contract van Hiddink dat hij in het geval van een topclub, waarvan er slechts een paar in de wereld zijn zoals Real Madrid of Manchester United, hij mag praten met die club. maar in die clausule staat geen verwijzing naar een nationale bond behalve dat hem is toegestaan naar het WK te gaan met een nationale bond, zoals hij uiteindelijk deed met Australie.'
PSV Netwerk
'Ik kan me niet voorstellen dat er een contract komt dat zou toestaan om het Engelse elftal te coachen naast een club omdat de rol van bondscoach van Engeland volgens mij veel meer werk is dan de rol bij Australie.' De zaakwaarnemer liet verder weten dat Hiddink nog nooit een contract heeft verbroken.
ja ga dat roepen in de Engelse persquote:Er is een clausule in het huidige contract van Hiddink dat hij in het geval van een topclub, waarvan er slechts een paar in de wereld zijn zoals Real Madrid of Manchester United, hij mag praten met die club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |