quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:48 schreef coz het volgende:
lol , nokje .. wil je nog eens een keer uitleg van die wiki hebben ?!
Mirage, wanneer ben je uitgerekend?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:32 schreef Mirage het volgende:
De baby mevrouw vertelde dat het volgens haar een forse baby is.
Mijn boeddruk was weer prima, de ligging was ook nog goed van de baby...
Voor zover ze kan zien lijkt alles dus in orde![]()
Ik heb vanochtend ook bevestigd gekregen dat ik na de bevalling een paar daagjes naar het kraamhotel kan, dus dat is ook goed geregeld![]()
Scheelt een hoop gedoe en zo voorkom ik een keer dat ik 1 uur na de bevalling al van alles zelf loop te doen. (snel afwassen voordat de kraamhulp, die daarvoor is, komt b.v.)
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:32 schreef Mirage het volgende:
Ik heb vanochtend ook bevestigd gekregen dat ik na de bevalling een paar daagjes naar het kraamhotel kan, dus dat is ook goed geregeld![]()
Scheelt een hoop gedoe en zo voorkom ik een keer dat ik 1 uur na de bevalling al van alles zelf loop te doen. (snel afwassen voordat de kraamhulp, die daarvoor is, komt b.v.)
19 februari is de datum op gezet, maar daar was in het begin nogal twijvel over.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:41 schreef Stenny het volgende:
[..]
Mirage, wanneer ben je uitgerekend?![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:55 schreef Mirage het volgende:
dank jullie wel Barra en Sight-key![]()
Ik begin er nu echt zin in te krijgen![]()
![]()
en dat terwijl het niet eens zo'n uitgebreidde of zweverige post wasquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:53 schreef Sight_key het volgende:
Schrijf ik een post in R&P slowchat krijg je meteen gebash aan je kop, wel spul gebruik je en nog meer.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:32 schreef Mirage het volgende:
Ik sta daar totaal bovenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:10 schreef coz het volgende:
[..]
en dat terwijl het niet eens zo'n uitgebreidde of zweverige post was![]()
diegene heeft beetje last van chagrijnigheid ofzo
voor degene die het allemaal gemist hebben, hiero
De papa is een stresskonijn, zoals wel vaker.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en hoe is het met pappa?
Ja, he he... tuurlijk. je gaat toch ook niet naar een kroeg waar je je niet op je gemak voelt bij het publiek.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:31 schreef Sight_key het volgende:
Je bent toch stabiel Mirage
Doe de groeten maar aan OversightHopelijk krijgt hij geen zenuw-inzinking.
ff over dat slowchatten elders, ik blijf voortaan op dit grondgebied, ik hoef niet overal op Fok actief te zijn, ook in "hoe voel je je nu" niet. Dat hele R&P kan me gestolen worden
Actief zijn op het juiste grondgebied is gewoon belangrijk. Niet alleen op internet maar overal
Schijn bedriegt lieverd.. schijn bedriegt.quote:
hahaha, dat zal ik doen..quote:Doe de groeten maar aan OversightHopelijk krijgt hij geen zenuw-inzinking.
ya lucky lassquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:43 schreef Mirage het volgende:
[..]
Schijn bedriegt lieverd.. schijn bedriegt.
Een paar dagen terug zijn Oversight en ik tot de conclusie gekomen dat ik gewoon stabiel labiel ben (met vlagen dan).
Op sommige momenten lijken mijn hormonen met mij aan de haal te gaan.
Als ik dan boos word.. dan bèn ik boos![]()
Als er op zo'n moment dingen mis gaan... dan ga ik zitten huilen.... tot ik lach..
Ik kan als een wervelstorm tekeer gaan...
Het positieve is dat ik op die momenten besef dat ik een beetje "raar" doe.,
Dat kan ik dan (lach niet !) ook huilend vertellen
"relaas...... snik snik mopper mopper... en snik.. en.. snik.. en.. snik...nou doe ik ook nog raar..... snik snik snik snik...ik lijk wel labiel !"![]()
![]()
En even later heb ik mijzelf weer helemaal bij elkaar geraapt, lijk ik ontladen te zijn of iets dergelijks en kan ik vrolijk en nuchter verder gaan. Ik ben dan zelfs in staat de hele situatie in kaart te brengen inclusief mijn eigen "emo-aanval".
wat zijn we weer openhartig vandaag
[..]
hahaha, dat zal ik doen..
en die zenuwinzinking.....ja
Yepquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, he he... tuurlijk. je gaat toch ook niet naar een kroeg waar je je niet op je gemak voelt bij het publiek.
Wat maakt het ook uit, ff gewoon jezelf laten gaan als het ware. Hoort er ook bij waarschijnlijk? Zolang het niet al teveel pijn doet die emoties is het allang goed.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:43 schreef Mirage het volgende:
[..]
Een paar dagen terug zijn Oversight en ik tot de conclusie gekomen dat ik gewoon stabiel labiel ben (met vlagen dan).
Als er op zo'n moment dingen mis gaan... dan ga ik zitten huilen.... tot ik lach..
"relaas...... snik snik mopper mopper... en snik.. en.. snik.. en.. snik...nou doe ik ook nog raar..... snik snik snik snik...ik lijk wel labiel !"![]()
![]()
En even later heb ik mijzelf weer helemaal bij elkaar geraapt, lijk ik ontladen te zijn of iets dergelijks en kan ik vrolijk en nuchter verder gaan. Ik ben dan zelfs in staat de hele situatie in kaart te brengen inclusief mijn eigen "emo-aanval".
[..]
op een of andere mannier zie ik het helemaal voor mequote:Op donderdag 19 januari 2006 15:43 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
[..]
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:57 schreef Sight_key het volgende:
Oversight heeft een ban hier toch??? Heb in banmeldtopic gelezen dat hij in nieuws en achtergronden tekeer ging als een idioot
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nah... wie zegt dat? Vond ik niet. Hij wilde een punt maken en daar had ie imo nog gelijk in ook. Vond de aanpak van de mods ook nogal stom en juist uitdagerij omdat ze weten dat Oversight dan juist doorgaat, to get his point accross. Leek mij gewoon ook uitlokking van de kant van de mods aldaar.
Oversight heeft net als iedere andere user zijn eigen stijl van posten die misschien net ff herkenbaarder is. So what? Als er dan users zijn die er niet tegen kunnen dat in NWS ook de smiley voor de zin staat en daar over gaan zeiken dan verwijderen ze toch lekker het gezeik en laten ze de ontopic posts staan.
Tis een toffe gozer jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:58 schreef Sight_key het volgende:
Nokwanda
Toffe zoon heb jij aan de foto te zien
Heb ff in je fotoboek gekeken. Leuk fotoboek. Heb dat daar ook al geschreven trouwens
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tis een toffe gozer ja
Ben ook apetrots op hem
Zal mijn fotoboek es checken.
Je vraagje... het simplisties verbond was een initiatief van Van Kooten en de Bie
Ik ken niet een vrouw die niet af en toe hysterisch wordtquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:47 schreef Sight_key het volgende:
Zou ik nu moeten kiezen voor een vrouw dan is het Dido. En niet om haar blauwe ogen. Gewoon omdat ze tijdens mijn zieke periode zoveel betekend heeft door haar rustige stem.
Maar dat is dromen. Ik ben niet zo erg veeleisend bij vrouwen. Ze moeten relaxed zijn en niet zo hysterisch worden en ga zo door
En het komt allemaal wel. Ik blijf niet vrijgezel ook. Ik kom nog wel iemand tegen ook
En nu Dido luisteren. Lekkere muziekIk wil haar nieuwe album horen maar ze is nog bezig
Hoe komt dat dan????quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ken niet een vrouw die niet af en toe hysterisch wordt
Hormonen? de stand van de maan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:14 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan????
Als een man dan heel lief is en nog meer. Wordt de vrouw dan ook hysterisch?
Als de hele omgeving goed is voor een vrouw...
Wordt ze dan hysterisch?
Hysterisch worden zonder reden dus. Gebeurt dat wel eens bij vrouwen?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hormonen? de stand van de maan?
En er is nooit een hele omgeving die lief is. Dus is er altijd wel iets. Er zijn altijd onzekerheden die door anderen net even geraakt worden. Al lijkt de persoon nog zo zeker en al krijgt ze nog zoveel zekerheid. Dat kan tijden heel goed gaan maar op een dag gebeurt het toch een keer.
Niet schrikken en niet hard wegrennen.... meestal komt het wel weer snel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |