Ik was ff afwezig. Ik zocht inspiratie en levenslust in het leven en kom er toch ineens achter dat het hele leven een soort van rollenspel is. Maar dat kan bij anderen al lang duidelijk zijn.
Het is fijn om een rollenspel op te voeren, ik wil meer rollen aannemen. Mijn hele verleden op Fok waren ook rollen van mij. Ik zie mezelf als een soort cyber-acteur, meer dan als een persoon.
Ook in het echte leven, het echte leven
![]()
, ga ik vaker rollen opvoeren en oefenen om mijn rol beter te vervullen in deze maatschappij. Sociaal gezien kan het beter maar ik heb er dus weer zin in.
Zolang ik de levenslust heb om door te gaan en fluitend kan opstaan in deze tijd van arbeidsongeschiktheid is het goed. En door te oefenen kan ik weer beter worden. En rustiger.
Moest dit ff kwijt. Ik ga mijn ondertitel ook veranderen in ---> " Virtuele acteur". Want meer en minder ben ik niet. Je kunt dan wel zeggen, wat stelt het leven voor als je jezelf niet bent maar dat is een foute visie. Ik ben wel mezelf maar ik ben ook acteur te noemen. Omdat ik voordat ik ergens aan begin en voordat ik iets zeg, eerst denk. Dus ik maak van wat ik doe, een soort voor-scenario en proefje. En zo deel je toch als mens je hele leven in of niet? Als je gaat studeren dan ga je ook een soort cursus doen om een rol te vervullen. Ben je acteur dan doe je dat ook. Alleen anders.
Dus ik bekijk het leven weer op een hele andere manier, van een hele andere invalshoek. En niet van de invalshoek zoals ik die tot nu toe benaderd heb.
Ik wil best eens gaan oefenen om een stuk of 10 personages aan te meten waarmee ik winkels mee bezoek.
Dan heb je de rustige dromenvanger, de drukke dromenvanger, de chaotische dromenvanger, de romantische dromenvanger, de boze dromenvanger, de gierige dromenvanger en nog meer dromenvangers
![]()
Dan neem ik de wereld als filmset. Dat zei ik vorige week ook. Ik zal het leven gaan bekijken als 1 grote filmset waar 7 miljard acteurs aan meedoen. Dan is de wereld de hoofdset. Wat in hollywood gebeurt dat is een 2e dimensie van acteren.
Waarom niet
![]()
Dorpsgek ben ik toch al
![]()
Nee zonder gein, het is sowieso lekker om zo sociaal gezien te groeien.
En, zo kan ik misschien beter van een negatieve bui een positieve bui maken
![]()
Depressie omzetten in een andere bui.
Dan word ik dus een permanent acteur
![]()
Totale controle op gevoelens en alles kunnen oproepen in mijn hoofd. Gesprekken op gang houden mocht het nodig zijn en nog meer.
[ Bericht 10% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 26-09-2005 14:41:13 ]