ik heb mijn rijbewijs al 5 jaarquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zo waren de mijne ook... maar sinds ik me rijbewijs had en ben gaan werken zien ze me als een volwassen figuur...
Of:quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:28 schreef coz het volgende:
wtfwtf http://koopjes.marktplaat(...)amera_s/8094150.html
winkelwaarde 399 .. voor 79,95 en dat ding is nog niet eens overal in de winkel te kopen
dan ga ik denken aan vrachtwagens en vallen enzo ...
welke discussie?quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:34 schreef nokwanda het volgende:
Die discussie in het vorige ouwehoer topic was zeker speciaal om mij te ondermijnen en uit de tent te lokken, hey![]()
Nah ... eerder uit de klerenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:34 schreef nokwanda het volgende:
Die discussie in het vorige ouwehoer topic was zeker speciaal om mij te ondermijnen en uit de tent te lokken, hey![]()
quote:
Zal niet lukken. Als puntje bij paaltje komt (excuseer de uitdrukkingquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:48 schreef nokwanda het volgende:
Zal niet lukken. Als puntje bij paaltje komt (excuseer de uitdrukking) zou ik nog wel eens preutser kunnen zijn dan je dacht. Bikini..... mits in gepaste gelegenheid. De rest is er maar voor eentje.
![]()
Ik zal het je nog sterker vertellen...... uit de tent lokken.... ook zo´n uitdrukkingquote:
quote:
Goody! Hoop dat je een mooi schilderij kunt kopen dan.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:10 schreef Enyalius het volgende:
uit de tent lokken? uit de kleren? wat een ideeen
* Enyalius kijkt onschuldig
trouwens heb net dat mailtje gestuurd nok
ik kan hem niet eens vinden in de winkelquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of:
1) Dat het ding helemaal neit zo duur is in de winkel
2) De verkoper niet gaat leveren
We mogen toch es lachen hé ?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:02 schreef nokwanda het volgende:
Dus heren..........enige andere ideeen op dat gebied zullen enkel plaatsvinden in uw fantasieen.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:16 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
We mogen toch es lachen hé ?![]()
Nu terug ontopic ... ouwehoereu dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |