yep!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:51 schreef PatjeDoN het volgende:
Ey nokwanda, Umuntu Ngumuntu Ngabantu betekent toch
Door de mens, word ik mens?
DonDonkeyness?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:51 schreef PatjeDoN het volgende:
Ey nokwanda, Umuntu Ngumuntu Ngabantu betekent toch
Door de mens, word ik mens?
doen we niet meer aanquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:15 schreef coz het volgende:
om truth wat uitnodigender te maken is de vaak geziene gasten gesneuveld![]()
ah well ... boeie
Hoe bevalt het daar?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:47 schreef coz het volgende:
ik zit gelukkig achter een proxy op mijn werk .. al zou ik willen kan ik niet fokken .. is best goed voor mij![]()
Tenzij ge zelf "netwerkbeheerder" zijt ... like me ...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:47 schreef coz het volgende:
ik zit gelukkig achter een proxy op mijn werk .. al zou ik willen kan ik niet fokken .. is best goed voor mij![]()
ik had het in het begin heel erg telefoon angst... maar vooral iemand op bellen. ik wil namelijk niemand lastig vallen. tegenwoordig heb ik er geen last meer vanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:56 schreef coz het volgende:
goed , heb een gezonde angst voor de eerst paar dagen dat ik zelf telefoon op mag pakken , vanaf morgen .. maar verder bevalt het al![]()
of bij een bedrijf werkt vol netwerkbeheerdersquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:57 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tenzij ge zelf "netwerkbeheerder" zijt ... like me ...![]()
Nee ... zal nie ... ge spamt het ganse forum volquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik wil namelijk niemand lastig vallen. tegenwoordig heb ik er geen last meer van
men neme 1 product wat nog niet perfect werktquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik had het in het begin heel erg telefoon angst... maar vooral iemand op bellen. ik wil namelijk niemand lastig vallen. tegenwoordig heb ik er geen last meer van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |