yep!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:51 schreef PatjeDoN het volgende:
Ey nokwanda, Umuntu Ngumuntu Ngabantu betekent toch
Door de mens, word ik mens?
DonDonkeyness?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:51 schreef PatjeDoN het volgende:
Ey nokwanda, Umuntu Ngumuntu Ngabantu betekent toch
Door de mens, word ik mens?
doen we niet meer aanquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:15 schreef coz het volgende:
om truth wat uitnodigender te maken is de vaak geziene gasten gesneuveld![]()
ah well ... boeie
Hoe bevalt het daar?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:47 schreef coz het volgende:
ik zit gelukkig achter een proxy op mijn werk .. al zou ik willen kan ik niet fokken .. is best goed voor mij![]()
Tenzij ge zelf "netwerkbeheerder" zijt ... like me ...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:47 schreef coz het volgende:
ik zit gelukkig achter een proxy op mijn werk .. al zou ik willen kan ik niet fokken .. is best goed voor mij![]()
ik had het in het begin heel erg telefoon angst... maar vooral iemand op bellen. ik wil namelijk niemand lastig vallen. tegenwoordig heb ik er geen last meer vanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:56 schreef coz het volgende:
goed , heb een gezonde angst voor de eerst paar dagen dat ik zelf telefoon op mag pakken , vanaf morgen .. maar verder bevalt het al![]()
of bij een bedrijf werkt vol netwerkbeheerdersquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:57 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tenzij ge zelf "netwerkbeheerder" zijt ... like me ...![]()
Nee ... zal nie ... ge spamt het ganse forum volquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik wil namelijk niemand lastig vallen. tegenwoordig heb ik er geen last meer van
men neme 1 product wat nog niet perfect werktquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik had het in het begin heel erg telefoon angst... maar vooral iemand op bellen. ik wil namelijk niemand lastig vallen. tegenwoordig heb ik er geen last meer van
is idd wel wazigquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:02 schreef coz het volgende:
[..]
men neme 1 product wat nog niet perfect werkt
men neme 1 helpdesk die dus ook nog niet perfect werkt
men neme extra mensen zonder call center ervaring aan die wel veel van computers weten ...
ultieme combo![]()
heb me voorgenomen om geen namen te noemen enzo .. maaruh .. staat op uh in het telefoonboekquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat is je telefoon nummer!!!HAHAHAHAH *evil barra mode*
mensen ik ben naar me vriendin .. cheers!
wannadoo of versatel ?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:11 schreef coz het volgende:
technische mensen , why ?
kastje ::
wat telefoon doet via internet
wat videotelefonie gaat doen
wat televisie via internet gaat doen
wat internet doet (duh)
vorige firmware .. mensen konden niet bellen ,
deze firmware , mensen kunnen niet internetten .. .enzenz![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wannadoo of versatel ?
Barra is weer terug
Yup..quote:
oke daar zijn het ook prutsersquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:25 schreef coz het volgende:
[..]pssst *kuch* zei toch post ik niet *kuch*
ja is alles goed met Mirage? of moeten nok en ik zustertje gaan spelen (nee ik ga niet in een verpleegsters outfit rondlopen)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:01 schreef nokwanda het volgende:
@Mirage
Heb je al een uitslag van je test?
Jup, net pas.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:01 schreef nokwanda het volgende:
@Mirage
Heb je al een uitslag van je test?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:30 schreef Mirage het volgende:
[..]
Jup, net pas.
Voorlopige moet ik gewoon de kuur afmaken en veel drinken.
Na die 10 dagen moet ik nogmaals urine inleveren.
Mocht er in de tussentijd weer verergering komen (weer knalrode urine of echt onhoudbare buikpijn) moet ik wel meteen terug komen en gaan ze toch verder kijken.
Op dit moment lijken de bacteriën uitgeroeid te kunnen worden met de antibiotica.
dan gistermiddag nog een echo gehad en gelukkig lijkt de baby helemaal in orde (je weet dat je nieren e.d. eigenlijk niets met je baarmoeder te maken hebben, maar ongerust maak je je wel).
De hartkleppen gaan synchroom open en dicht, het maagje was gevuld, het blaasje was gevuld (= werkende niertjes, anders kan het vruchtwater niet cirkuleren) en we konden zelfs de vingertjes tellen !! en ja het waren er 5 per hand)
En we hebben gezien wat het is !!![]()
Dat ga ik eerst even aan overisght vragenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Hoop dat je verder geen pijn meer zult hebben de komende tijd.
Die laatste info ga je zeker niet met ons delen, he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |