quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:48 schreef coz het volgende:
lol , nokje .. wil je nog eens een keer uitleg van die wiki hebben ?!
Mirage, wanneer ben je uitgerekend?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:32 schreef Mirage het volgende:
De baby mevrouw vertelde dat het volgens haar een forse baby is.
Mijn boeddruk was weer prima, de ligging was ook nog goed van de baby...
Voor zover ze kan zien lijkt alles dus in orde![]()
Ik heb vanochtend ook bevestigd gekregen dat ik na de bevalling een paar daagjes naar het kraamhotel kan, dus dat is ook goed geregeld![]()
Scheelt een hoop gedoe en zo voorkom ik een keer dat ik 1 uur na de bevalling al van alles zelf loop te doen. (snel afwassen voordat de kraamhulp, die daarvoor is, komt b.v.)
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:32 schreef Mirage het volgende:
Ik heb vanochtend ook bevestigd gekregen dat ik na de bevalling een paar daagjes naar het kraamhotel kan, dus dat is ook goed geregeld![]()
Scheelt een hoop gedoe en zo voorkom ik een keer dat ik 1 uur na de bevalling al van alles zelf loop te doen. (snel afwassen voordat de kraamhulp, die daarvoor is, komt b.v.)
19 februari is de datum op gezet, maar daar was in het begin nogal twijvel over.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:41 schreef Stenny het volgende:
[..]
Mirage, wanneer ben je uitgerekend?![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:55 schreef Mirage het volgende:
dank jullie wel Barra en Sight-key![]()
Ik begin er nu echt zin in te krijgen![]()
![]()
en dat terwijl het niet eens zo'n uitgebreidde of zweverige post wasquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:53 schreef Sight_key het volgende:
Schrijf ik een post in R&P slowchat krijg je meteen gebash aan je kop, wel spul gebruik je en nog meer.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:32 schreef Mirage het volgende:
Ik sta daar totaal bovenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:10 schreef coz het volgende:
[..]
en dat terwijl het niet eens zo'n uitgebreidde of zweverige post was![]()
diegene heeft beetje last van chagrijnigheid ofzo
voor degene die het allemaal gemist hebben, hiero
De papa is een stresskonijn, zoals wel vaker.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en hoe is het met pappa?
Ja, he he... tuurlijk. je gaat toch ook niet naar een kroeg waar je je niet op je gemak voelt bij het publiek.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:31 schreef Sight_key het volgende:
Je bent toch stabiel Mirage
Doe de groeten maar aan OversightHopelijk krijgt hij geen zenuw-inzinking.
ff over dat slowchatten elders, ik blijf voortaan op dit grondgebied, ik hoef niet overal op Fok actief te zijn, ook in "hoe voel je je nu" niet. Dat hele R&P kan me gestolen worden
Actief zijn op het juiste grondgebied is gewoon belangrijk. Niet alleen op internet maar overal
Schijn bedriegt lieverd.. schijn bedriegt.quote:
hahaha, dat zal ik doen..quote:Doe de groeten maar aan OversightHopelijk krijgt hij geen zenuw-inzinking.
ya lucky lassquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:43 schreef Mirage het volgende:
[..]
Schijn bedriegt lieverd.. schijn bedriegt.
Een paar dagen terug zijn Oversight en ik tot de conclusie gekomen dat ik gewoon stabiel labiel ben (met vlagen dan).
Op sommige momenten lijken mijn hormonen met mij aan de haal te gaan.
Als ik dan boos word.. dan bèn ik boos![]()
Als er op zo'n moment dingen mis gaan... dan ga ik zitten huilen.... tot ik lach..
Ik kan als een wervelstorm tekeer gaan...
Het positieve is dat ik op die momenten besef dat ik een beetje "raar" doe.,
Dat kan ik dan (lach niet !) ook huilend vertellen
"relaas...... snik snik mopper mopper... en snik.. en.. snik.. en.. snik...nou doe ik ook nog raar..... snik snik snik snik...ik lijk wel labiel !"![]()
![]()
En even later heb ik mijzelf weer helemaal bij elkaar geraapt, lijk ik ontladen te zijn of iets dergelijks en kan ik vrolijk en nuchter verder gaan. Ik ben dan zelfs in staat de hele situatie in kaart te brengen inclusief mijn eigen "emo-aanval".
wat zijn we weer openhartig vandaag
[..]
hahaha, dat zal ik doen..
en die zenuwinzinking.....ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |