oftewel een plaats waar mensen elkaar ontmoeten, en waar je gezelschap vindt. Dat betekent dus dat deze nieuwe slowchat voor iedereen toegankelijk is, en niet alleen toebehoort aan de oude 'kliek' . Gewoon gezellig met elkaar kletsen dus met ruimte voor ieders bijdrage. En ook met nadruk op gezellig, het bashen, klagen en zeuren behoort tot de verleden tijd. Ook gaan we strenger letten op postopkrikken, en daar gaan we ook op modereren. Dit zal dus een plek zijn waar je ook regelmatig de modjes tegenkomt. Voor pronken met postaantallen hebben we een apart topic lopen, dus ook dat is absoluut niet gewenst.quote:U hebt gezocht op lounge:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
lounge (de ~ (m.), ~s)
1 hal van een hotel => lobby
2 gezelschapszaal op een boot
zo als ik al zei: voor iedereenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
In het kader van toegankelijkheid voel ik me bijna verplicht om hier te posten. Geen bezorgdheid of ik "kliekjes" verstoor, of dergelijke praktijken.
Hoi.
Zeker "nog" geen kliekjes aanwezigquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
In het kader van toegankelijkheid voel ik me bijna verplicht om hier te posten. Geen bezorgdheid of ik "kliekjes" verstoor, of dergelijke praktijken.
Hoi.
Godt!quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik verveel me erg. Echt heel erg. En in de andere SCs waar ik kom (geen kliekjes hoor) is het ok saai.
.
Maar gezellig is het nu al zekerquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
![]()
het zal ook wel even duren voor het hier weer bruist van de levendigheid, maar het komt wel weer
Ja melis is erquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar gezellig is het nu al zeker.
Ik ken d'r niet, maar ik weet zeker dat als een blauwtje zegt dat het zo is, het ook echt zo is.quote:
Dankjewel schatquote:
dan zet ik maar even een feestmuziekje op ter verhoging van de sfeer, en om de overwinning van Jelle Klaassen te vierenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Dankjewel schat
* melismay zet koffie met koekjes neer!
Gezellig!
Ik heb nog helemaal niet gekekenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
dan zet ik maar even een feestmuziekje op ter verhoging van de sfeer, en om de overwinning van Jelle Klaassen te vieren
En wat een overwinning mijn hart sloeg spontaan een slag over toen die dubbel vielquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
dan zet ik maar even een feestmuziekje op ter verhoging van de sfeer, en om de overwinning van Jelle Klaassen te vieren
Het ging nog bijna mis ook.... Maar het is 'm wél gelukt. Was best spannendquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niet gekeken![]()
Nog niet van gekomen en dat terwijl ik al keek terwijl het op de BBC was
Met al dat blauw jagen we alle lieve usertjes wegquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het ging nog bijna mis ook.... Maar het is 'm wél gelukt. Was best spannend
Ik heb nét wat oldbies getipt...quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Met al dat blauw jagen we alle lieve usertjes weg![]()
Oi Flugeltje![]()
Dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:39 schreef Tha_T het volgende:
Mods zijn ook maar users met een kleurtje heur
Je geloofde me niet hè?quote:
ik ben een newbie hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb nét wat oldbies getipt...![]()
Totdat je topic volgegooid wordt met glanzende hangsloten en je een flinke deuk in je ego hebt gekregen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:39 schreef Tha_T het volgende:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:39 schreef Tha_T het volgende:
jupsquote:
Hij heeft geen UserID onder de 5000quote:
Vaak doet de TS dat zelf lijkt me.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Totdat je topic volgegooid wordt met glanzende hangsloten en je een flinke deuk in je ego hebt gekregen.
Jij ook nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij heeft geen UserID onder de 5000![]()
ach, da's een kwestie van uithuilen en overnieuw beginnen... (niet al te letterlijk natuurlijkquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Totdat je topic volgegooid wordt met glanzende hangsloten en je een flinke deuk in je ego hebt gekregen.
eejjjjjjjjquote:
Newbie-modjes zijn coolquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben ook newbie
Nog meer newbie
Kloptquote:
Waarom had ik die nou al aan zien komenquote:
Als de OP een boek was, dan zou ik het kopenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:46 schreef D.Rose het volgende:
ik ga eens ff de OP lezen, misschien staat er nog iets leuks in
Echt waar!quote:
Maar het is ook gewoon zoquote:
Geen kuttopics openenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En? En? En?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:46 schreef D.Rose het volgende:
ik ga eens ff de OP lezen, misschien staat er nog iets leuks in
nou, hij valt tegenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En? En? En?
Zit wel copyright op![]()
Waarom heb je overzicht nodig?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou, hij valt tegen
maar is het volgende deel nu deel 2?
Wan als de titel niet veranderd mag worden (waardeloze titel trouwens) dan is er helemaal geen overzicht meer
Van wie?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:50 schreef Bengeltje het volgende:
Is er al een ontgroening geweest?
Oi. Dat isquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
wat een ontzettend gruwelijk lelijke vrouw heb jij in je avatar staan zeg
We gaan je zoveeeeeeeel bier geven dat je over je nek gaatquote:
Ben ik zo voorspelbaarquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waarom had ik die nou al aan zien komen
Ik drink geen bierquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
We gaan je zoveeeeeeeel bier geven dat je over je nek gaat![]()
Ik ga weerquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Er staat iets in de OP dat er regelmatig modjes aanwezig zullen zijn, maar dit is wel een beetje een overkill, toch?
nu kun je nog verwijzen naar een titel of nr. over wanneer iets besproken is bijv.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom heb je overzicht nodig?![]()
Ik sta open voor argumenten![]()
quote:
je weet toch wel dat het dan aan jou ligt he?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:55 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt tot dit weer gewoon het ouderwetse, baggerige, ontoegankelijke GCSC is. Ik geef het een dag.
Misschien omdat je niet 2 topics met dezelfde titel mag hebben?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom heb je overzicht nodig?![]()
Ik sta open voor argumenten![]()
Niet als jij is wat vaker langs komt met je botte bijl Qquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:55 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt tot dit weer gewoon het ouderwetse, baggerige, ontoegankelijke GCSC is. Ik geef het een dag.
Merk je niets van, was altijd alquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Er staat iets in de OP dat er regelmatig modjes aanwezig zullen zijn, maar dit is wel een beetje een overkill, toch?
goede redenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien omdat je niet 2 topics met dezelfde titel mag hebben?
Gewoon The Lounge #2, #3, #4 enz..quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou, hij valt tegen
maar is het volgende deel nu deel 2?
Wan als de titel niet veranderd mag worden (waardeloze titel trouwens) dan is er helemaal geen overzicht meer
dat zeg ik, nummeren dusquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gewoon The Lounge #2, #3, #4 enz..
Probleem opgelost
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Probleem opgelost
1 blauwtje per topic is genoegquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, we gaan nu al anderen de schuld geven. Dat gaat helemaal goed komen. Ik kom terug op mijn voorspelling. Ik geef het 5 uur.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je weet toch wel dat het dan aan jou ligt he?
tja, eerst werd er genummerd, maar dat mocht op een gegeven moment niet meerquote:
Helemaal zoals het oude kan het niet worden, aangezien ik nog nooit gepost, of zelfs gekeken had in de oude SC.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:02 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ah, we gaan nu al anderen de schuld geven. Dat gaat helemaal goed komen. Ik kom terug op mijn voorspelling. Ik geef het 5 uur.
Heb ;t nog nooit genummerd gezienquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, eerst werd er genummerd, maar dat mocht op een gegeven moment niet meer
Of was dat een vorige SC? Ik ben het overzicht nu al kwijt
Anderen de schuld gevenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:02 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ah, we gaan nu al anderen de schuld geven. Dat gaat helemaal goed komen. Ik kom terug op mijn voorspelling. Ik geef het 5 uur.
maar jij bent ook behoorlijk nieuw hierquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb ;t nog nooit genummerd gezien
Euh............... ~1 jaar GC jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar jij bent ook behoorlijk nieuw hier
Was eerst ook zo bij US-SC, toen er de bezem werd doorgehaald door (naam ff kwijt).quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, eerst werd er genummerd, maar dat mocht op een gegeven moment niet meer
Of was dat een vorige SC? Ik ben het overzicht nu al kwijt
Zo begint het meestal, en dan komen er een paar onrust stokers,quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:04 schreef Godlike02 het volgende:
En wat de titel betreft!
Ik stel voor om dit (heel) even zo aan te kijken.
Mocht alles goed dan kan dat als nog.
Ik beslis hier ook niet alleen in dat moet dus ook met mijn mede modjes.
Mijn mening is om het even zo aan te kijken dat kan later als nog. Eerst maar is een gezellig SC
Maar we gaan de goeie kant op
Volgens mij is die DB uniek op nummer en niet op naamquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Was eerst ook zo bij US-SC, toen er de bezem werd doorgehaald door (naam ff kwijt).
Nu mag er zelfs weer een OP in, dus wie weet mag 't over 2 delen alweer
(en daarnaast, denk niet dat de database zo blij is met steeds dezelfde titel)
Grr, waarom edit je nu je post?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh............... ~1 jaar GC ja
Daarvoor meestal DIG enzo
Onzin, dat gaat makkelijkquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien omdat je niet 2 topics met dezelfde titel mag hebben?
Dan gaan ze wieberenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo begint het meestal, en dan komen er een paar onrust stokers,
Mods en ook users, die elkaar het licht in de ogen niet gunnen.
Tja, de Lounge klinkt een beetje 'we zijn oud maar willen hip lijken'quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:04 schreef Godlike02 het volgende:
En wat de titel betreft!
Ik stel voor om dit (heel) even zo aan te kijken.
Mocht alles goed dan kan dat als nog.
Ik beslis hier ook niet alleen in dat moet dus ook met mijn mede modjes.
Mijn mening is om het even zo aan te kijken dat kan later als nog. Eerst maar is een gezellig SC
Maar we gaan de goeie kant op
Beeeeeetje aanvullenquote:
Wie die mods of die users?quote:
prima wat mij betreftquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Probleem opgelost
Maar niet van die usericons, dat is pas echt kliekjesmakerijquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:08 schreef Bengeltje het volgende:
O o o , mogen er nu ook plaatjes in de OP
Zoals bij ander slowchats, dat staat zo leuk![]()
hoi Bengeltjequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wie die mods of die users?
Ze komen namelijk altijd weer terug en dan beginnen ze weer de sfeer te verpesten.
Verder leuk dat er lounge is.
Wie er vervelend is.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wie die mods of die users?
Ze komen namelijk altijd weer terug en dan beginnen ze weer de sfeer te verpesten.
Verder leuk dat er lounge is.
Die gaan ook zeker niet komenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar niet van die usericons, dat is pas echt kliekjesmakerij.
Zeurkous, geef de lounge een kans.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tja, de Lounge klinkt een beetje 'we zijn oud maar willen hip lijken'
Noem het desnoods 'de zitkamer'
ow wacht, dit is niet KLB
als iemand het leuk vind om een leuke OP te maken, is dat natuurlijk primaquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:08 schreef Bengeltje het volgende:
O o o , mogen er nu ook plaatjes in de OP
Zoals bij ander slowchats, dat staat zo leuk![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:11 schreef buzzer het volgende:
[..]
als iemand het leuk vind om een leuke OP te maken, is dat natuurlijk prima
Ik snap ook niet dat die elders wel mogenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
de zitkamer lijkt mij net even teveel op de huiskamer...quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tja, de Lounge klinkt een beetje 'we zijn oud maar willen hip lijken'
Noem het desnoods 'de zitkamer'
ow wacht, dit is niet KLB
het wordt hier nog leukquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
We spreken elkaar nu al tegen![]()
Roosjequote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
maar er zijn ook leuke OP's zonder usericons hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Buzzer, ik heb je gemist.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:11 schreef buzzer het volgende:
[..]
als iemand het leuk vind om een leuke OP te maken, is dat natuurlijk prima
ik noemde ook maar ietsquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:12 schreef buzzer het volgende:
[..]
de zitkamer lijkt mij net even teveel op de huiskamer...
en dan moet ik gelijk aan een ballotagecommissie denken (ik weet niet waarom)
Ga eerst 't in 't forum waar normale users niet bijkunnen even bepraten? 't Lijkt me verstandig dat alle mods weten wat er wel en niet mag in de lounge, zodat je geen welles/nietes krijgt tussen mod1 en mod2quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Gewoon van users die hier nooit postenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:13 schreef buzzer het volgende:
[..]
maar er zijn ook leuke OP's zonder usericons hoor
die heb ik er ook liever niet in, of ze moeten volledig random zijn
dank je, ik bloos ervanquote:
of van iedere user die hier mee komt postenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gewoon van users die hier nooit posten![]()
Zou ook eentonig zijn als we hetzelfde denkenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ga eerst 't in 't forum waar normale users niet bijkunnen even bepraten? 't Lijkt me verstandig dat alle mods weten wat er wel en niet mag in de lounge, zodat je geen welles/nietes krijgt tussen mod1 en mod2
bemoei je er niet meequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ga eerst 't in 't forum waar normale users niet bijkunnen even bepraten? 't Lijkt me verstandig dat alle mods weten wat er wel en niet mag in de lounge, zodat je geen welles/nietes krijgt tussen mod1 en mod2
we krijgen echt geen welles nietes hoor, dat zit echt wel goed, zowel voor als achter de schermenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
eerst zien, dan geloven.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:17 schreef buzzer het volgende:
[..]
we krijgen echt geen welles nietes hoor, dat zit echt wel goed, zowel voor als achter de schermen
Ik heb het nooit zo op die plaatjes op'squote:Op donderdag 12 januari 2006 21:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
of van iedere user die hier mee komt posten
I know, en da's ook wederzijdsquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis niet zo van "uit het oog uit het hart" hoor.![]()
Neem users die 0 postaantallen hebben.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gewoon van users die hier nooit posten![]()
Humor op zichquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Neem users die 0 postaantallen hebben.
daar oordeelt de comissie overquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb het nooit zo op die plaatjes op's![]()
Wanneer mag je er dan in? Wanneer ga je er weer uit?
etc etc
je vraagt wel veelquote:En uiteraard netjes antwoord krijgen.![]()
Ik heb ze ook altijd vreselijk gevonden, altijd dat gezeur," wanneer komt mijn avatar erinnnnnnnn"quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb het nooit zo op die plaatjes op's![]()
Wanneer mag je er dan in? Wanneer ga je er weer uit?
etc etc
Vooral omdat dit General chat is zullen hier veel newbie's komen.
Die moeten naar mijn mening ook gewoon ff binnen kunnen lopen om een klein vraagje te stellen in plaats van er een topic over te openen.
Ik heb deze week al twee of drie keer een topic gesloten omdat iemand vraagt hoe je aan een ava komt. IK heb liever dat ze dat hier vragen. En uiteraard netjes antwoord krijgen.![]()
Blauwe die slowchattenquote:
als de kat van huis is.....quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is zeker niet zo dat, nu alle blauwkleurlingen hier zijn, het halve forum wordt afgebroken door de baggeraars die hun kansen schoonzien?
Beetje leegjesquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:21 schreef buzzer het volgende:
zulke plaatjes zijn dan wel weer aardig voor de OP:
[afbeelding]
Hmmm, als iemand daar een flex logo van kan makenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:21 schreef buzzer het volgende:
[afbeelding]
't Moet alleen nog minimaal verkleind wordenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:21 schreef buzzer het volgende:
[afbeelding]
quote:
ik zie liever dan een volle Lounge-hoekquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:21 schreef buzzer het volgende:
[afbeelding]
en dan iets van een collage van allemaal verschillende lounges o.i.d.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:21 schreef buzzer het volgende:
[afbeelding]
Waarom ben ik dan nog niet blauw.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Blauwe die slowchatten![]()
Het zou verboden moeten worden!
Sommige zijn zelfs van mening dat je alleen maar blauw kan worden als je veel slowchat![]()
Had ik graag willen zienquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom ben ik dan nog niet blauw.![]()
* qu63 grote blauwe zuigzoen zetquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/34831quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doet me aan NB denken.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:21 schreef buzzer het volgende:
[afbeelding]
ik heet geen welkomquote:
mij hebben ze ook nog niet gevraagdquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
wel grappig als je er op googled, krijg je alleen plaatjes van lege loungesquote:
Misschien omdat niemand meer aan loungen doetquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:25 schreef buzzer het volgende:
[..]
wel grappig als je er op googled, krijg je alleen plaatjes van lege lounges
Gnagna, dusssssssssquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/34831![]()
/edit ik las verkeerd![]()
Zelf met "full lounge" krijg je nog veel legequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:25 schreef buzzer het volgende:
[..]
Lounge caféquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:25 schreef buzzer het volgende:
[..]
Welk forum, heb je nog nooit zien solliciteren.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Regel dat eens voor me .
Dat slowchat komt wel weer goed.![]()
Als ik het ben, mag je mijn hulpje zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
mij hebben ze ook nog niet gevraagd
quote:
Moet je dat hier zien ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Welk forum, heb je nog nooit zien solliciteren.
nee bedanktquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als ik het ben, mag je mijn hulpje zijn.
okquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik verwelkom je , sociaal en zo,weet je?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moet je dat hier zien ?
Ze kunnen mij toch ook vragen.![]()
ik wil niet te close met blauw zijn hierquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ik zou dat voor jou wel hebben gedaan.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar eigenlijk denk ik dat de modjes samen wel de grootste kliek is, zeer ontoegankelijk enzo, allemaal een aparte outfit...
Hehe!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goede vraag, die mensen verdienen me niet.
En dat geldt voor wel meer modjes, ook modjes die hun proeftijd wel hebben afgemaaktquote:
Je denkt nog niet eens zo raar.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar eigenlijk denk ik dat de modjes samen wel de grootste kliek is, zeer ontoegankelijk enzo, allemaal een aparte outfit...
Maar maar.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik wil niet te close met blauw zijn hier
Ja, soms zeg ik ook nog wel eens iets wat misschien heel geniaal kan zijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je denkt nog niet eens zo raar.
quote:
200 man crew ofzoquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dat geldt voor wel meer modjes, ook modjes die hun proeftijd wel hebben afgemaakt.
Jij bent toch niet blauwquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar maar.![]()
Ik dan?? me? little B?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:36 schreef Godlike02 het volgende:
Je bent toch al moe
Hoiquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dat geldt voor wel meer modjes, ook modjes die hun proeftijd wel hebben afgemaakt.
En ik dan?quote:
Nou wat is lang.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hehe!
Maar serieus?
Al lang op zoek? En wat kan je? wil je? Etc
En wat voor excuus om je niet aan te nemen?
Leugensquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel mee valt. Modjes waren nl. eerst ook gewoon users. En elke mod kent weer de users uit z'n eigen forum heel goed.
Ik moet zeggen dat ik ook collega's heb waarvan ik denk 'Huh? Ben jij blauw?'.
En van de modjes die hier nu mee kleppen 'ken' ik eigenlijk alleen Buzzer een beetje. Van de anderen weet ik nog net waar ze modden enzo.
Dus ik denk dat dat kliekje wel mee valt hoor.
Ja dat is gezeikquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou wat is lang.![]()
Eind Oktober bedrijf failliet, pff. En nu zit ik nog thuis.
Excuus? past niet in het team, ( weten ze goed zonder me te spreken of te zien)
afstand te groot. of ik hoor/zie helemaal geen reactie.
Nou nou, je moet nu ook niet gelijk gaan overdrijven, geniaal wil ik het niet noemen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, soms zeg ik ook nog wel eens iets wat misschien heel geniaal kan zijn.
Ik ben pas een week blauwquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jou ken ik niet van voor je mod-schap, maar misschien was je voorheen wel leuker
Nah, te makkelijkquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben pas een week blauw![]()
Ik ben gewoon nooit leuk geweest![]()
Nou, ik verwijder niets.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Leugens.
Grapje toch?
-edit-
Word ik nou gek of is er een post verdwenen?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou nou, je moet nu ook niet gelijk gaan overdrijven, geniaal wil ik het niet noemen.![]()
zelfkennis siert de mensquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben pas een week blauw![]()
Ik ben gewoon nooit leuk geweest![]()
Heeft BE haar eigen post verwijderd?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Leugens.
Grapje toch?
-edit-
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heeft BE haar eigen post verwijderd?![]()
Nee hoor, was altijd al zo spontaanquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jou ken ik niet van voor je mod-schap, maar misschien was je voorheen wel leuker
O, als dat over is, dan wil ik niet meer blauw zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het was leuk je gekend te hebben
Lijkt me een prima manier om snel je collega's te leren kennenquote:
Handig als je dat kan doen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heeft BE haar eigen post verwijderd?![]()
Mij ookquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lijkt me een prima manier om snel je collega's te leren kennen.
niet meer?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O, als dat over is, dan wil ik niet meer blauw zijn.
Kan je toch al? Alle tekst verwijderenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou willen dat ik mijn posts ook in het geheel kon verwijderen.
Dat is gewoon niet hetzelfdequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:47 schreef Renesite het volgende:
je kan er altijd ------->edit<-------- zeggen
Ik zie niks danquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kan je toch al? Alle tekst verwijderen
Geloof alleen dat de mods zien wat je veranderd hebt, of kan dat alleen FA's/A's zien
da's de mod-manier van spemmenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou willen dat ik mijn posts ook in het geheel kon verwijderen.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet meer?
I almost lost you to the dark side
toch niet, het is wel degelijk waar wat ze zegt. Natuurlijk zijn er wel crewleden die elkaar irl beter kennen, maar er zijn zo onwijs veel mods dat het je nooit lukt om ze allemaal te kennen... EN kliekjes valt heel erg mee...quote:
Tuurlijk kunnen ze dan niet zien wat er eerst stond.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geloof alleen dat de mods zien wat je veranderd hebt, of kan dat alleen FA's/A's zien
Ik bedoelde ook juist dat ik het als een grapje bedoelde, ik snap ook wel dat de mods geen grote kliek zijn. Zotheid.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
toch niet, het is wel degelijk waar wat ze zegt. Natuurlijk zijn er wel crewleden die elkaar irl beter kennen, maar er zijn zo onwijs veel mods dat het je nooit lukt om ze allemaal te kennen... EN kliekjes valt heel erg mee...
Hehehehe, nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet hetzelfde. Hoe moet ik nu dan mijn sporen uitwissen als ik ergens heel stil wil wegsluipen?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook juist dat ik het als een grapje bedoelde, ik snap ook wel dat de mods geen grote kliek zijn. Zotheid.
zelfkennis siert...quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:49 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ken maar een handje vol mods "goed"
En ik ken er maar eentje irl
Kunnen FA/A's ook nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
nee, dat kunnen we inderdaad nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen ze dan niet zien wat er eerst stond.![]()
Lijkt me werkelijkwaar heerlijkquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hehehehe, niet![]()
Ik doe het wel eens bij mezelf wel weghalen![]()
Huh? Die had er toch echt moeten staan idd.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Leugens.
Grapje toch?
-edit-
Dat wist ik al.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:51 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee, dat kunnen we inderdaad niet
Maar qua kleur is het wel een kliekquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Huh? Die had er toch echt moeten staan idd.
Nou ja goed. Dat dus idd. En dat zijn dus echt geen leugens.
Er zijn een paar collega's waar ik het heel goed mee kan vinden maar er zijn er ook...![]()
Het is net het echte leven.![]()
Zo denk ik altijd over al die zwarte usersquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar qua kleur is het wel een kliek.
Ja maar... ja maar... Jullie zwarten zijn met veel meer!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar qua kleur is het wel een kliek.
We moeten ze gewoon eerst laten geloven dat ze de macht hebben...quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:56 schreef Bengeltje het volgende:
Eens zullen de zwarte de blauwe overmeesteren.
vechtpak aantrekt
Oe, hit me hit me tender!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:56 schreef Bengeltje het volgende:
Eens zullen de zwarte de blauwe overmeesteren.
vechtpak aantrekt
Loungen is chill!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:59 schreef Misstique het volgende:
Loungen!
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje vraagt zich af wat D. wil zien.
Zoek een kamerquote:
Ik kom er net vandaan,quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Loungen is chill!
ik lig ook echt op de bank
kom dan hier liggenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kom er net vandaan,
ik mis een laptop![]()
naast jou?quote:
Ik zal mn uiterste best doenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wel ja!
Kan je dan nog laptoppen?
Jij... Jij.....quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wel ja!
Kan je dan nog laptoppen?
Kom ik ergens tussen?quote:
Jij wil gewoon meerdere vrouwen he!? Geef t maar toe!quote:
Gaat goedquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:10 schreef buzzer het volgende:
Het is wel een spannend potje op Lakeside op dit moment
Newsflash: het is een manquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:11 schreef melismay het volgende:
[..]
Jij wil gewoon meerdere vrouwen he!? Geef t maar toe!
welterusten voor iedereen die gaat slapenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:13 schreef melismay het volgende:
Dan nog! Dat maakt het niet beter ofzo!![]()
Slapen nu!
Wie is er nu bezig?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:10 schreef buzzer het volgende:
Truste Rene en melisquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:15 schreef Renesite het volgende:
* Renesite gaat slapenMogen 830 tot 1700
Ik heb het niet echt zitten volgen, maar had niet de indruk dat het hetzelfde niveau was als het vorige potje. Of wel?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:10 schreef buzzer het volgende:
het is afgelopen, het waren Greatbatch tegen Hanvidge, en de eerste hefet gewonnen met 5-4quote:
nee, de eerste partij was veel beter, maar het was wel spannend, het ging continu gelijk opquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb het niet echt zitten volgen, maar had niet de indruk dat het hetzelfde niveau was als het vorige potje. Of wel?
Dat gaat een walk-over worden voor Jellequote:Op donderdag 12 januari 2006 22:18 schreef buzzer het volgende:
[..]
het is afgelopen, het waren Greatbatch tegen Hanvidge, en de eerste hefet gewonnen met 5-4
dat zou toch wel een superstunt zijn als hij de finale haaltquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:19 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat gaat een walk-over worden voor Jelle
Da's mooi, dan heeft Jelle kansquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:19 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee, de eerste partij was veel beter, maar het was wel spannend, het ging continu gelijk op
welke kerstman ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:22 schreef qu63 het volgende:
buzzer, wat doet die kertsman nog in je avatar
Mhwoa, ik heb niet gezien hoe Greatbatch gegooid heeft maar volgens mij moet dat ECHT wel lukken. Maar dan moet Jelle wel zijn zenuwen onder bedwang houden want dat is volgens mij de reden dat hij alsnog die set verloor aan Hoganquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat zou toch wel een superstunt zijn als hij de finale haalt
jij?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:23 schreef Misstique het volgende:
Zijn er hier ook eigenlijk regels over wie het volgende topic opent?
Volgens mij gewoon wie sluitquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:23 schreef Misstique het volgende:
normaal gesproken degene die sluit, maar nu heb ik nog even een deeltje 2 gemaaktquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:23 schreef Misstique het volgende:
Ik zie 'm nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:22 schreef qu63 het volgende:
buzzer, wat doet die kertsman nog in je avatar
nu al?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:25 schreef buzzer het volgende:
[..]
normaal gesproken degene die sluit, maar nu heb ik nog even een deeltje 2 gemaakt
Top!quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:25 schreef buzzer het volgende:
[..]
normaal gesproken degene die sluit, maar nu heb ik nog even een deeltje 2 gemaakt
we zijn er bijna, en ik wil nog even een keer de OP erin hebbenquote:
nou vooruit, nog 1 keer danquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
we zijn er bijna, en ik wil nog even een keer de OP erin hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |