Waarom had ik die nou al aan zien komenquote:
Als de OP een boek was, dan zou ik het kopenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:46 schreef D.Rose het volgende:
ik ga eens ff de OP lezen, misschien staat er nog iets leuks in
Echt waar!quote:
.Maar het is ook gewoon zoquote:
Geen kuttopics openenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Totdat je topic volgegooid wordt met glanzende hangsloten en je een flinke deuk in je ego hebt gekregen.
En? En? En?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:46 schreef D.Rose het volgende:
ik ga eens ff de OP lezen, misschien staat er nog iets leuks in
nou, hij valt tegenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En? En? En?
Zit wel copyright op![]()
Waarom heb je overzicht nodig?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou, hij valt tegen
maar is het volgende deel nu deel 2?
Wan als de titel niet veranderd mag worden (waardeloze titel trouwens) dan is er helemaal geen overzicht meer
Van wie?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:50 schreef Bengeltje het volgende:
Is er al een ontgroening geweest?
Oi. Dat isquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
wat een ontzettend gruwelijk lelijke vrouw heb jij in je avatar staan zeg
We gaan je zoveeeeeeeel bier geven dat je over je nek gaatquote:
Ben ik zo voorspelbaarquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waarom had ik die nou al aan zien komen
Ik drink geen bierquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
We gaan je zoveeeeeeeel bier geven dat je over je nek gaat![]()
Ik ga weerquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Er staat iets in de OP dat er regelmatig modjes aanwezig zullen zijn, maar dit is wel een beetje een overkill, toch?
nu kun je nog verwijzen naar een titel of nr. over wanneer iets besproken is bijv.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom heb je overzicht nodig?![]()
Ik sta open voor argumenten![]()
quote:
je weet toch wel dat het dan aan jou ligt he?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:55 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt tot dit weer gewoon het ouderwetse, baggerige, ontoegankelijke GCSC is. Ik geef het een dag.
Misschien omdat je niet 2 topics met dezelfde titel mag hebben?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom heb je overzicht nodig?![]()
Ik sta open voor argumenten![]()
Niet als jij is wat vaker langs komt met je botte bijl Qquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:55 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt tot dit weer gewoon het ouderwetse, baggerige, ontoegankelijke GCSC is. Ik geef het een dag.
Merk je niets van, was altijd alquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Er staat iets in de OP dat er regelmatig modjes aanwezig zullen zijn, maar dit is wel een beetje een overkill, toch?
goede redenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien omdat je niet 2 topics met dezelfde titel mag hebben?
Gewoon The Lounge #2, #3, #4 enz..quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou, hij valt tegen
maar is het volgende deel nu deel 2?
Wan als de titel niet veranderd mag worden (waardeloze titel trouwens) dan is er helemaal geen overzicht meer
dat zeg ik, nummeren dusquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gewoon The Lounge #2, #3, #4 enz..
Probleem opgelost
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gewoon The Lounge #2, #3, #4 enz..
Probleem opgelost
1 blauwtje per topic is genoegquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, we gaan nu al anderen de schuld geven. Dat gaat helemaal goed komen. Ik kom terug op mijn voorspelling. Ik geef het 5 uur.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je weet toch wel dat het dan aan jou ligt he?
tja, eerst werd er genummerd, maar dat mocht op een gegeven moment niet meerquote:
Helemaal zoals het oude kan het niet worden, aangezien ik nog nooit gepost, of zelfs gekeken had in de oude SC.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:02 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ah, we gaan nu al anderen de schuld geven. Dat gaat helemaal goed komen. Ik kom terug op mijn voorspelling. Ik geef het 5 uur.
Heb ;t nog nooit genummerd gezienquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, eerst werd er genummerd, maar dat mocht op een gegeven moment niet meer
Of was dat een vorige SC? Ik ben het overzicht nu al kwijt
Anderen de schuld gevenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:02 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ah, we gaan nu al anderen de schuld geven. Dat gaat helemaal goed komen. Ik kom terug op mijn voorspelling. Ik geef het 5 uur.
maar jij bent ook behoorlijk nieuw hierquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb ;t nog nooit genummerd gezien
Euh............... ~1 jaar GC jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar jij bent ook behoorlijk nieuw hier
Was eerst ook zo bij US-SC, toen er de bezem werd doorgehaald door (naam ff kwijt).quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, eerst werd er genummerd, maar dat mocht op een gegeven moment niet meer
Of was dat een vorige SC? Ik ben het overzicht nu al kwijt
Zo begint het meestal, en dan komen er een paar onrust stokers,quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:04 schreef Godlike02 het volgende:
En wat de titel betreft!
Ik stel voor om dit (heel) even zo aan te kijken.
Mocht alles goed dan kan dat als nog.
Ik beslis hier ook niet alleen in dat moet dus ook met mijn mede modjes.
Mijn mening is om het even zo aan te kijken dat kan later als nog. Eerst maar is een gezellig SC
Maar we gaan de goeie kant op
Volgens mij is die DB uniek op nummer en niet op naamquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Was eerst ook zo bij US-SC, toen er de bezem werd doorgehaald door (naam ff kwijt).
Nu mag er zelfs weer een OP in, dus wie weet mag 't over 2 delen alweer
(en daarnaast, denk niet dat de database zo blij is met steeds dezelfde titel)
Grr, waarom edit je nu je post?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh............... ~1 jaar GC ja
Daarvoor meestal DIG enzo
Onzin, dat gaat makkelijkquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien omdat je niet 2 topics met dezelfde titel mag hebben?
Dan gaan ze wieberenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo begint het meestal, en dan komen er een paar onrust stokers,
Mods en ook users, die elkaar het licht in de ogen niet gunnen.
Tja, de Lounge klinkt een beetje 'we zijn oud maar willen hip lijken'quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:04 schreef Godlike02 het volgende:
En wat de titel betreft!
Ik stel voor om dit (heel) even zo aan te kijken.
Mocht alles goed dan kan dat als nog.
Ik beslis hier ook niet alleen in dat moet dus ook met mijn mede modjes.
Mijn mening is om het even zo aan te kijken dat kan later als nog. Eerst maar is een gezellig SC
Maar we gaan de goeie kant op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |