Kloptquote:
Waarom had ik die nou al aan zien komenquote:
Als de OP een boek was, dan zou ik het kopenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:46 schreef D.Rose het volgende:
ik ga eens ff de OP lezen, misschien staat er nog iets leuks in
Echt waar!quote:
.Maar het is ook gewoon zoquote:
Geen kuttopics openenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Totdat je topic volgegooid wordt met glanzende hangsloten en je een flinke deuk in je ego hebt gekregen.
En? En? En?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:46 schreef D.Rose het volgende:
ik ga eens ff de OP lezen, misschien staat er nog iets leuks in
nou, hij valt tegenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En? En? En?
Zit wel copyright op![]()
Waarom heb je overzicht nodig?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou, hij valt tegen
maar is het volgende deel nu deel 2?
Wan als de titel niet veranderd mag worden (waardeloze titel trouwens) dan is er helemaal geen overzicht meer
Van wie?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:50 schreef Bengeltje het volgende:
Is er al een ontgroening geweest?
Oi. Dat isquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
wat een ontzettend gruwelijk lelijke vrouw heb jij in je avatar staan zeg
We gaan je zoveeeeeeeel bier geven dat je over je nek gaatquote:
Ben ik zo voorspelbaarquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waarom had ik die nou al aan zien komen
Ik drink geen bierquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
We gaan je zoveeeeeeeel bier geven dat je over je nek gaat![]()
Ik ga weerquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Er staat iets in de OP dat er regelmatig modjes aanwezig zullen zijn, maar dit is wel een beetje een overkill, toch?
nu kun je nog verwijzen naar een titel of nr. over wanneer iets besproken is bijv.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom heb je overzicht nodig?![]()
Ik sta open voor argumenten![]()
quote:
je weet toch wel dat het dan aan jou ligt he?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:55 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt tot dit weer gewoon het ouderwetse, baggerige, ontoegankelijke GCSC is. Ik geef het een dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |