Ga eerst 't in 't forum waar normale users niet bijkunnen even bepraten? 't Lijkt me verstandig dat alle mods weten wat er wel en niet mag in de lounge, zodat je geen welles/nietes krijgt tussen mod1 en mod2quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
We spreken elkaar nu al tegen![]()
Gewoon van users die hier nooit postenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:13 schreef buzzer het volgende:
[..]
maar er zijn ook leuke OP's zonder usericons hoor
die heb ik er ook liever niet in, of ze moeten volledig random zijn
dank je, ik bloos ervanquote:
of van iedere user die hier mee komt postenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gewoon van users die hier nooit posten![]()
Zou ook eentonig zijn als we hetzelfde denkenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ga eerst 't in 't forum waar normale users niet bijkunnen even bepraten? 't Lijkt me verstandig dat alle mods weten wat er wel en niet mag in de lounge, zodat je geen welles/nietes krijgt tussen mod1 en mod2
bemoei je er niet meequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ga eerst 't in 't forum waar normale users niet bijkunnen even bepraten? 't Lijkt me verstandig dat alle mods weten wat er wel en niet mag in de lounge, zodat je geen welles/nietes krijgt tussen mod1 en mod2
we krijgen echt geen welles nietes hoor, dat zit echt wel goed, zowel voor als achter de schermenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
eerst zien, dan geloven.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:17 schreef buzzer het volgende:
[..]
we krijgen echt geen welles nietes hoor, dat zit echt wel goed, zowel voor als achter de schermen
Ik heb het nooit zo op die plaatjes op'squote:Op donderdag 12 januari 2006 21:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
of van iedere user die hier mee komt posten
I know, en da's ook wederzijdsquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis niet zo van "uit het oog uit het hart" hoor.![]()
Neem users die 0 postaantallen hebben.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gewoon van users die hier nooit posten![]()
Humor op zichquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Neem users die 0 postaantallen hebben.
daar oordeelt de comissie overquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb het nooit zo op die plaatjes op's![]()
Wanneer mag je er dan in? Wanneer ga je er weer uit?
etc etc
je vraagt wel veelquote:En uiteraard netjes antwoord krijgen.![]()
Ik heb ze ook altijd vreselijk gevonden, altijd dat gezeur," wanneer komt mijn avatar erinnnnnnnn"quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb het nooit zo op die plaatjes op's![]()
Wanneer mag je er dan in? Wanneer ga je er weer uit?
etc etc
Vooral omdat dit General chat is zullen hier veel newbie's komen.
Die moeten naar mijn mening ook gewoon ff binnen kunnen lopen om een klein vraagje te stellen in plaats van er een topic over te openen.
Ik heb deze week al twee of drie keer een topic gesloten omdat iemand vraagt hoe je aan een ava komt. IK heb liever dat ze dat hier vragen. En uiteraard netjes antwoord krijgen.![]()
Blauwe die slowchattenquote:
als de kat van huis is.....quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is zeker niet zo dat, nu alle blauwkleurlingen hier zijn, het halve forum wordt afgebroken door de baggeraars die hun kansen schoonzien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |