Dan gaan ze wieberenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo begint het meestal, en dan komen er een paar onrust stokers,
Mods en ook users, die elkaar het licht in de ogen niet gunnen.
Tja, de Lounge klinkt een beetje 'we zijn oud maar willen hip lijken'quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:04 schreef Godlike02 het volgende:
En wat de titel betreft!
Ik stel voor om dit (heel) even zo aan te kijken.
Mocht alles goed dan kan dat als nog.
Ik beslis hier ook niet alleen in dat moet dus ook met mijn mede modjes.
Mijn mening is om het even zo aan te kijken dat kan later als nog. Eerst maar is een gezellig SC
Maar we gaan de goeie kant op
Beeeeeetje aanvullenquote:
Wie die mods of die users?quote:
prima wat mij betreftquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gewoon The Lounge #2, #3, #4 enz..
Probleem opgelost
Maar niet van die usericons, dat is pas echt kliekjesmakerijquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:08 schreef Bengeltje het volgende:
O o o , mogen er nu ook plaatjes in de OP
Zoals bij ander slowchats, dat staat zo leuk![]()
hoi Bengeltjequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wie die mods of die users?
Ze komen namelijk altijd weer terug en dan beginnen ze weer de sfeer te verpesten.
Verder leuk dat er lounge is.
Wie er vervelend is.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wie die mods of die users?
Ze komen namelijk altijd weer terug en dan beginnen ze weer de sfeer te verpesten.
Verder leuk dat er lounge is.
Die gaan ook zeker niet komenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar niet van die usericons, dat is pas echt kliekjesmakerij.
Zeurkous, geef de lounge een kans.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tja, de Lounge klinkt een beetje 'we zijn oud maar willen hip lijken'
Noem het desnoods 'de zitkamer'
ow wacht, dit is niet KLB
als iemand het leuk vind om een leuke OP te maken, is dat natuurlijk primaquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:08 schreef Bengeltje het volgende:
O o o , mogen er nu ook plaatjes in de OP
Zoals bij ander slowchats, dat staat zo leuk![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:11 schreef buzzer het volgende:
[..]
als iemand het leuk vind om een leuke OP te maken, is dat natuurlijk prima
Ik snap ook niet dat die elders wel mogenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
de zitkamer lijkt mij net even teveel op de huiskamer...quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tja, de Lounge klinkt een beetje 'we zijn oud maar willen hip lijken'
Noem het desnoods 'de zitkamer'
ow wacht, dit is niet KLB
het wordt hier nog leukquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
We spreken elkaar nu al tegen![]()
Roosjequote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
maar er zijn ook leuke OP's zonder usericons hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
We spreken elkaar nu al tegen![]()
Buzzer, ik heb je gemist.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:11 schreef buzzer het volgende:
[..]
als iemand het leuk vind om een leuke OP te maken, is dat natuurlijk prima
ik noemde ook maar ietsquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:12 schreef buzzer het volgende:
[..]
de zitkamer lijkt mij net even teveel op de huiskamer...
en dan moet ik gelijk aan een ballotagecommissie denken (ik weet niet waarom)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |