oftewel een plaats waar mensen elkaar ontmoeten, en waar je gezelschap vindt. Dat betekent dus dat deze nieuwe slowchat voor iedereen toegankelijk is, en niet alleen toebehoort aan de oude 'kliek' . Gewoon gezellig met elkaar kletsen dus met ruimte voor ieders bijdrage. En ook met nadruk op gezellig, het bashen, klagen en zeuren behoort tot de verleden tijd. Ook gaan we strenger letten op postopkrikken, en daar gaan we ook op modereren. Dit zal dus een plek zijn waar je ook regelmatig de modjes tegenkomt. Voor pronken met postaantallen hebben we een apart topic lopen, dus ook dat is absoluut niet gewenst.quote:U hebt gezocht op lounge:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
lounge (de ~ (m.), ~s)
1 hal van een hotel => lobby
2 gezelschapszaal op een boot
zo als ik al zei: voor iedereenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
In het kader van toegankelijkheid voel ik me bijna verplicht om hier te posten. Geen bezorgdheid of ik "kliekjes" verstoor, of dergelijke praktijken.
Hoi.
Zeker "nog" geen kliekjes aanwezigquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
In het kader van toegankelijkheid voel ik me bijna verplicht om hier te posten. Geen bezorgdheid of ik "kliekjes" verstoor, of dergelijke praktijken.
Hoi.
Godt!quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik verveel me erg. Echt heel erg. En in de andere SCs waar ik kom (geen kliekjes hoor) is het ok saai.
.
Maar gezellig is het nu al zekerquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
![]()
het zal ook wel even duren voor het hier weer bruist van de levendigheid, maar het komt wel weer
Ja melis is erquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar gezellig is het nu al zeker.
Ik ken d'r niet, maar ik weet zeker dat als een blauwtje zegt dat het zo is, het ook echt zo is.quote:
Dankjewel schatquote:
dan zet ik maar even een feestmuziekje op ter verhoging van de sfeer, en om de overwinning van Jelle Klaassen te vierenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Dankjewel schat
* melismay zet koffie met koekjes neer!
Gezellig!
Ik heb nog helemaal niet gekekenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
dan zet ik maar even een feestmuziekje op ter verhoging van de sfeer, en om de overwinning van Jelle Klaassen te vieren
En wat een overwinning mijn hart sloeg spontaan een slag over toen die dubbel vielquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
dan zet ik maar even een feestmuziekje op ter verhoging van de sfeer, en om de overwinning van Jelle Klaassen te vieren
Het ging nog bijna mis ook.... Maar het is 'm wél gelukt. Was best spannendquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niet gekeken![]()
Nog niet van gekomen en dat terwijl ik al keek terwijl het op de BBC was
Met al dat blauw jagen we alle lieve usertjes wegquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het ging nog bijna mis ook.... Maar het is 'm wél gelukt. Was best spannend
Ik heb nét wat oldbies getipt...quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Met al dat blauw jagen we alle lieve usertjes weg![]()
Oi Flugeltje![]()
Dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:39 schreef Tha_T het volgende:
Mods zijn ook maar users met een kleurtje heur
Je geloofde me niet hč?quote:
ik ben een newbie hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb nét wat oldbies getipt...![]()
Totdat je topic volgegooid wordt met glanzende hangsloten en je een flinke deuk in je ego hebt gekregen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:39 schreef Tha_T het volgende:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:39 schreef Tha_T het volgende:
jupsquote:
Hij heeft geen UserID onder de 5000quote:
Vaak doet de TS dat zelf lijkt me.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Totdat je topic volgegooid wordt met glanzende hangsloten en je een flinke deuk in je ego hebt gekregen.
Jij ook nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij heeft geen UserID onder de 5000![]()
ach, da's een kwestie van uithuilen en overnieuw beginnen... (niet al te letterlijk natuurlijkquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Totdat je topic volgegooid wordt met glanzende hangsloten en je een flinke deuk in je ego hebt gekregen.
eejjjjjjjjquote:
Newbie-modjes zijn coolquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben ook newbie
Nog meer newbie
Kloptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |