Maar qua kleur is het wel een kliekquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Huh? Die had er toch echt moeten staan idd.
Nou ja goed. Dat dus idd. En dat zijn dus echt geen leugens.
Er zijn een paar collega's waar ik het heel goed mee kan vinden maar er zijn er ook...![]()
Het is net het echte leven.![]()
Zo denk ik altijd over al die zwarte usersquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar qua kleur is het wel een kliek.
Ja maar... ja maar... Jullie zwarten zijn met veel meer!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar qua kleur is het wel een kliek.
We moeten ze gewoon eerst laten geloven dat ze de macht hebben...quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:56 schreef Bengeltje het volgende:
Eens zullen de zwarte de blauwe overmeesteren.
vechtpak aantrekt
Oe, hit me hit me tender!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:56 schreef Bengeltje het volgende:
Eens zullen de zwarte de blauwe overmeesteren.
vechtpak aantrekt
Loungen is chill!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:59 schreef Misstique het volgende:
Loungen!
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje vraagt zich af wat D. wil zien.
Zoek een kamerquote:
Ik kom er net vandaan,quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Loungen is chill!
ik lig ook echt op de bank
kom dan hier liggenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kom er net vandaan,
ik mis een laptop![]()
naast jou?quote:
Ik zal mn uiterste best doenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wel ja!
Kan je dan nog laptoppen?
Jij... Jij.....quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wel ja!
Kan je dan nog laptoppen?
Kom ik ergens tussen?quote:
Jij wil gewoon meerdere vrouwen he!? Geef t maar toe!quote:
Gaat goedquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:10 schreef buzzer het volgende:
Het is wel een spannend potje op Lakeside op dit moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |