En ik dan?quote:
Nou wat is lang.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hehe!
Maar serieus?
Al lang op zoek? En wat kan je? wil je? Etc
En wat voor excuus om je niet aan te nemen?
Leugensquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel mee valt. Modjes waren nl. eerst ook gewoon users. En elke mod kent weer de users uit z'n eigen forum heel goed.
Ik moet zeggen dat ik ook collega's heb waarvan ik denk 'Huh? Ben jij blauw?'.
En van de modjes die hier nu mee kleppen 'ken' ik eigenlijk alleen Buzzer een beetje. Van de anderen weet ik nog net waar ze modden enzo.
Dus ik denk dat dat kliekje wel mee valt hoor.
Ja dat is gezeikquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou wat is lang.![]()
Eind Oktober bedrijf failliet, pff. En nu zit ik nog thuis.
Excuus? past niet in het team, ( weten ze goed zonder me te spreken of te zien)
afstand te groot. of ik hoor/zie helemaal geen reactie.
Nou nou, je moet nu ook niet gelijk gaan overdrijven, geniaal wil ik het niet noemen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, soms zeg ik ook nog wel eens iets wat misschien heel geniaal kan zijn.
Ik ben pas een week blauwquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jou ken ik niet van voor je mod-schap, maar misschien was je voorheen wel leuker
Nah, te makkelijkquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben pas een week blauw![]()
Ik ben gewoon nooit leuk geweest![]()
Nou, ik verwijder niets.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Leugens.
Grapje toch?
-edit-
Word ik nou gek of is er een post verdwenen?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou nou, je moet nu ook niet gelijk gaan overdrijven, geniaal wil ik het niet noemen.![]()
zelfkennis siert de mensquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben pas een week blauw![]()
Ik ben gewoon nooit leuk geweest![]()
Heeft BE haar eigen post verwijderd?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Leugens.
Grapje toch?
-edit-
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heeft BE haar eigen post verwijderd?![]()
Nee hoor, was altijd al zo spontaanquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jou ken ik niet van voor je mod-schap, maar misschien was je voorheen wel leuker
O, als dat over is, dan wil ik niet meer blauw zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het was leuk je gekend te hebben
Lijkt me een prima manier om snel je collega's te leren kennenquote:
Handig als je dat kan doen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heeft BE haar eigen post verwijderd?![]()
Mij ookquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lijkt me een prima manier om snel je collega's te leren kennen.
niet meer?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O, als dat over is, dan wil ik niet meer blauw zijn.
Kan je toch al? Alle tekst verwijderenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou willen dat ik mijn posts ook in het geheel kon verwijderen.
Dat is gewoon niet hetzelfdequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:47 schreef Renesite het volgende:
je kan er altijd ------->edit<-------- zeggen
Ik zie niks danquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kan je toch al? Alle tekst verwijderen
Geloof alleen dat de mods zien wat je veranderd hebt, of kan dat alleen FA's/A's zien
da's de mod-manier van spemmenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou willen dat ik mijn posts ook in het geheel kon verwijderen.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet meer?
I almost lost you to the dark side
toch niet, het is wel degelijk waar wat ze zegt. Natuurlijk zijn er wel crewleden die elkaar irl beter kennen, maar er zijn zo onwijs veel mods dat het je nooit lukt om ze allemaal te kennen... EN kliekjes valt heel erg mee...quote:
Tuurlijk kunnen ze dan niet zien wat er eerst stond.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geloof alleen dat de mods zien wat je veranderd hebt, of kan dat alleen FA's/A's zien
Ik bedoelde ook juist dat ik het als een grapje bedoelde, ik snap ook wel dat de mods geen grote kliek zijn. Zotheid.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
toch niet, het is wel degelijk waar wat ze zegt. Natuurlijk zijn er wel crewleden die elkaar irl beter kennen, maar er zijn zo onwijs veel mods dat het je nooit lukt om ze allemaal te kennen... EN kliekjes valt heel erg mee...
Hehehehe, nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet hetzelfde. Hoe moet ik nu dan mijn sporen uitwissen als ik ergens heel stil wil wegsluipen?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook juist dat ik het als een grapje bedoelde, ik snap ook wel dat de mods geen grote kliek zijn. Zotheid.
zelfkennis siert...quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:49 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ken maar een handje vol mods "goed"
En ik ken er maar eentje irl
Kunnen FA/A's ook nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
nee, dat kunnen we inderdaad nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen ze dan niet zien wat er eerst stond.![]()
Lijkt me werkelijkwaar heerlijkquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hehehehe, niet![]()
Ik doe het wel eens bij mezelf wel weghalen![]()
Huh? Die had er toch echt moeten staan idd.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Leugens.
Grapje toch?
-edit-
Dat wist ik al.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:51 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee, dat kunnen we inderdaad niet
Maar qua kleur is het wel een kliekquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Huh? Die had er toch echt moeten staan idd.
Nou ja goed. Dat dus idd. En dat zijn dus echt geen leugens.
Er zijn een paar collega's waar ik het heel goed mee kan vinden maar er zijn er ook...![]()
Het is net het echte leven.![]()
Zo denk ik altijd over al die zwarte usersquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar qua kleur is het wel een kliek.
Ja maar... ja maar... Jullie zwarten zijn met veel meer!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar qua kleur is het wel een kliek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |