quote:
Moet je dat hier zien ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Welk forum, heb je nog nooit zien solliciteren.
nee bedanktquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als ik het ben, mag je mijn hulpje zijn.
okquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik verwelkom je , sociaal en zo,weet je?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moet je dat hier zien ?
Ze kunnen mij toch ook vragen.![]()
ik wil niet te close met blauw zijn hierquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ik zou dat voor jou wel hebben gedaan.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar eigenlijk denk ik dat de modjes samen wel de grootste kliek is, zeer ontoegankelijk enzo, allemaal een aparte outfit...
Hehe!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goede vraag, die mensen verdienen me niet.
En dat geldt voor wel meer modjes, ook modjes die hun proeftijd wel hebben afgemaaktquote:
Je denkt nog niet eens zo raar.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar eigenlijk denk ik dat de modjes samen wel de grootste kliek is, zeer ontoegankelijk enzo, allemaal een aparte outfit...
Maar maar.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik wil niet te close met blauw zijn hier
Ja, soms zeg ik ook nog wel eens iets wat misschien heel geniaal kan zijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je denkt nog niet eens zo raar.
quote:
200 man crew ofzoquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dat geldt voor wel meer modjes, ook modjes die hun proeftijd wel hebben afgemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |