Beetje leegjesquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:21 schreef buzzer het volgende:
zulke plaatjes zijn dan wel weer aardig voor de OP:
[afbeelding]
Hmmm, als iemand daar een flex logo van kan makenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:21 schreef buzzer het volgende:
[afbeelding]
't Moet alleen nog minimaal verkleind wordenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:21 schreef buzzer het volgende:
[afbeelding]
quote:
ik zie liever dan een volle Lounge-hoekquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:21 schreef buzzer het volgende:
[afbeelding]
en dan iets van een collage van allemaal verschillende lounges o.i.d.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:21 schreef buzzer het volgende:
[afbeelding]
Waarom ben ik dan nog niet blauw.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Blauwe die slowchatten![]()
Het zou verboden moeten worden!
Sommige zijn zelfs van mening dat je alleen maar blauw kan worden als je veel slowchat![]()
Had ik graag willen zienquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom ben ik dan nog niet blauw.![]()
* qu63 grote blauwe zuigzoen zetquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/34831quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doet me aan NB denken.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:21 schreef buzzer het volgende:
[afbeelding]
ik heet geen welkomquote:
mij hebben ze ook nog niet gevraagdquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
wel grappig als je er op googled, krijg je alleen plaatjes van lege loungesquote:
Misschien omdat niemand meer aan loungen doetquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:25 schreef buzzer het volgende:
[..]
wel grappig als je er op googled, krijg je alleen plaatjes van lege lounges
Gnagna, dusssssssssquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/34831![]()
/edit ik las verkeerd![]()
Zelf met "full lounge" krijg je nog veel legequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:25 schreef buzzer het volgende:
[..]
Lounge caféquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:25 schreef buzzer het volgende:
[..]
Welk forum, heb je nog nooit zien solliciteren.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Regel dat eens voor me .
Dat slowchat komt wel weer goed.![]()
Als ik het ben, mag je mijn hulpje zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
mij hebben ze ook nog niet gevraagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |