Mij ookquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lijkt me een prima manier om snel je collega's te leren kennen.
niet meer?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O, als dat over is, dan wil ik niet meer blauw zijn.
Kan je toch al? Alle tekst verwijderenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou willen dat ik mijn posts ook in het geheel kon verwijderen.
Dat is gewoon niet hetzelfdequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:47 schreef Renesite het volgende:
je kan er altijd ------->edit<-------- zeggen
Ik zie niks danquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kan je toch al? Alle tekst verwijderen
Geloof alleen dat de mods zien wat je veranderd hebt, of kan dat alleen FA's/A's zien
da's de mod-manier van spemmenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou willen dat ik mijn posts ook in het geheel kon verwijderen.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet meer?
I almost lost you to the dark side
toch niet, het is wel degelijk waar wat ze zegt. Natuurlijk zijn er wel crewleden die elkaar irl beter kennen, maar er zijn zo onwijs veel mods dat het je nooit lukt om ze allemaal te kennen... EN kliekjes valt heel erg mee...quote:
Tuurlijk kunnen ze dan niet zien wat er eerst stond.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geloof alleen dat de mods zien wat je veranderd hebt, of kan dat alleen FA's/A's zien
Ik bedoelde ook juist dat ik het als een grapje bedoelde, ik snap ook wel dat de mods geen grote kliek zijn. Zotheid.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
toch niet, het is wel degelijk waar wat ze zegt. Natuurlijk zijn er wel crewleden die elkaar irl beter kennen, maar er zijn zo onwijs veel mods dat het je nooit lukt om ze allemaal te kennen... EN kliekjes valt heel erg mee...
Hehehehe, nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet hetzelfde. Hoe moet ik nu dan mijn sporen uitwissen als ik ergens heel stil wil wegsluipen?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook juist dat ik het als een grapje bedoelde, ik snap ook wel dat de mods geen grote kliek zijn. Zotheid.
zelfkennis siert...quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:49 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ken maar een handje vol mods "goed"
En ik ken er maar eentje irl
Kunnen FA/A's ook nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
nee, dat kunnen we inderdaad nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen ze dan niet zien wat er eerst stond.![]()
Lijkt me werkelijkwaar heerlijkquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hehehehe, niet![]()
Ik doe het wel eens bij mezelf wel weghalen![]()
Huh? Die had er toch echt moeten staan idd.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Leugens.
Grapje toch?
-edit-
Word ik nou gek of is er een post verdwenen?
Dat wist ik al.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:51 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee, dat kunnen we inderdaad niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |