Newsflash: het is een manquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:11 schreef melismay het volgende:
[..]
Jij wil gewoon meerdere vrouwen he!? Geef t maar toe!
welterusten voor iedereen die gaat slapenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:13 schreef melismay het volgende:
Dan nog! Dat maakt het niet beter ofzo!![]()
Slapen nu!
Wie is er nu bezig?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:10 schreef buzzer het volgende:
Het is wel een spannend potje op Lakeside op dit moment
Truste Rene en melisquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:15 schreef Renesite het volgende:
* Renesite gaat slapenMogen 830 tot 1700
Ik heb het niet echt zitten volgen, maar had niet de indruk dat het hetzelfde niveau was als het vorige potje. Of wel?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:10 schreef buzzer het volgende:
Het is wel een spannend potje op Lakeside op dit moment
het is afgelopen, het waren Greatbatch tegen Hanvidge, en de eerste hefet gewonnen met 5-4quote:
nee, de eerste partij was veel beter, maar het was wel spannend, het ging continu gelijk opquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb het niet echt zitten volgen, maar had niet de indruk dat het hetzelfde niveau was als het vorige potje. Of wel?
Dat gaat een walk-over worden voor Jellequote:Op donderdag 12 januari 2006 22:18 schreef buzzer het volgende:
[..]
het is afgelopen, het waren Greatbatch tegen Hanvidge, en de eerste hefet gewonnen met 5-4
dat zou toch wel een superstunt zijn als hij de finale haaltquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:19 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat gaat een walk-over worden voor Jelle
Da's mooi, dan heeft Jelle kansquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:19 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee, de eerste partij was veel beter, maar het was wel spannend, het ging continu gelijk op
welke kerstman ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:22 schreef qu63 het volgende:
buzzer, wat doet die kertsman nog in je avatar
Mhwoa, ik heb niet gezien hoe Greatbatch gegooid heeft maar volgens mij moet dat ECHT wel lukken. Maar dan moet Jelle wel zijn zenuwen onder bedwang houden want dat is volgens mij de reden dat hij alsnog die set verloor aan Hoganquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat zou toch wel een superstunt zijn als hij de finale haalt
jij?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:23 schreef Misstique het volgende:
Zijn er hier ook eigenlijk regels over wie het volgende topic opent?
Volgens mij gewoon wie sluitquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:23 schreef Misstique het volgende:
normaal gesproken degene die sluit, maar nu heb ik nog even een deeltje 2 gemaaktquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:23 schreef Misstique het volgende:
Ik zie 'm nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:22 schreef qu63 het volgende:
buzzer, wat doet die kertsman nog in je avatar
nu al?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:25 schreef buzzer het volgende:
[..]
normaal gesproken degene die sluit, maar nu heb ik nog even een deeltje 2 gemaakt
Top!quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:25 schreef buzzer het volgende:
[..]
normaal gesproken degene die sluit, maar nu heb ik nog even een deeltje 2 gemaakt
we zijn er bijna, en ik wil nog even een keer de OP erin hebbenquote:
nou vooruit, nog 1 keer danquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
we zijn er bijna, en ik wil nog even een keer de OP erin hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |