toffe OPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:56 schreef FemaleRebbel het volgende:
Vipo
Rebbel ff serieus...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe !
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Morgen om 10:00 heb ik het eindgesprek met de stagebegeleider (Cees), en jij zei () dat het dan ingeleverd moest worden toch?
Hej tuthola, het lijstje klopt weer eens nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:56 schreef worldpimber het volgende:
Jees, doe ff lekker boeiend joh mensen.
Nergens voor nodig dat de MC topics zo een slechte afspiegeling zijn van de meets
quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:56 schreef worldpimber het volgende:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:59 schreef stinkie het volgende:
En met jekun je zelf ook de tering krijgen
Tiefus bek houwe lijerquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:56 schreef worldpimber het volgende:
Nergens voor nodig dat de MC topics zo een slechte afspiegeling zijn van de meets
Rot op Makkerquote:
Als je echt iets speciaals voor me wil doen mag je ook de tering krijgen. Deal?quote:
je bent niet origineel en je valt in herhalingquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:59 schreef stinkie het volgende:
Als je echt iets speciaals voor me wil doen mag je ook de tering krijgen. Deal?
hij heeft toch van die lieve roze uggsquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:00 schreef hicham het volgende:
Makster, trek je pantoffeltjes aan en ga neuken ofzo![]()
zeker geen zin om bij te lezen als je terugkomt ofzoquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:00 schreef Makster het volgende:
Iedereen zijn bek houwe!!!
en nu ff rennen![]()
![]()
Bek houwe wijf!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:02 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
hij heeft toch van die lieve roze uggs![]()
Klopt, alleen met 1 druk op de knop is hij al getekend, wat parameters naar wens veranderen en hij kan zo de stressberekening in.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:31 schreef Gawaine het volgende:
Zo zagen ze er 20 jaar geleden ook al uit![]()
![]()
Godverdetyfus, vuile kutrooie homoquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:00 schreef Makster het volgende:
Iedereen zijn bek houwe!!!
en nu ff rennen![]()
![]()
Wat zit je nou de hele tijd van die semigrappige kutopmerkingen te maken, sletquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:02 schreef FemaleRebbel het volgende:
hij heeft toch van die lieve roze uggs![]()
Nee, jij bent ff lekkerquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je bent niet origineel en je valt in herhaling![]()
Moet jij niet stervenquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:59 schreef stinkie het volgende:
Als je echt iets speciaals voor me wil doen mag je ook de tering krijgen. Deal?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:57 schreef Roderick2085 het volgende:
zo, gaat lekker hier he![]()
voor het andere verslag heb je nog wel 2 weken ofzo (volgens de planning)
WTF boeit ons nou weer de zeer interessante verhalen van deze twee kutstudentenquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:58 schreef hicham het volgende:
Hej tuthola, het lijstje klopt weer eens niet
nogmaals, ik ben graag duidelijk, dus kaatst ik het gewoon weer terug. Moet jouw niet onbekend zijn. Ik wil het jouw soort niet te lastig maken natuurlijkquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je bent niet origineel en je valt in herhaling![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:04 schreef Worldbeater het volgende:
He he, OPM neemt het weer op voor zijn oude maatje.![]()
so truequote:Good old times, not always good, but there are memories.
ben daar niet zo een ster inquote:Alleen een zwakke topictitel man.
je wordt steeds sterker in je beledigingenquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:06 schreef stinkie het volgende:
nogmaals, ik ben graag duidelijk, dus kaatst ik het gewoon weer terug. Moet jouw niet onbekend zijn. Ik wil het jouw soort niet te lastig maken natuurlijk
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Godverdetyfus, vuile kutrooie homo
[..]
Wat zit je nou de hele tijd van die semigrappige kutopmerkingen te maken, slet
[..]
Nee, jij bent ff lekker
[..]
Moet jij niet sterven
[..]
[..]
WTF boeit ons nou weer de zeer interessante verhalen van deze twee kutstudenten![]()
![]()
???
Wel goftedomme..... vuile amsterdammerquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Bek houwe wijf!!
Ja sorry schijnt in de mode te zijn in dit topic, elkaar dingen toewensen
Welcome back Riet![]()
Jij bent er en het gaat gelijk weer mis
dat ie maar de tering mag krijgenquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:08 schreef Makster het volgende:
Riet, teringlijer Look what you have done, AGAIN![]()
![]()
Met triest gedrag loop je inderdaad ver op me voorquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je wordt steeds sterker in je beledigingen
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:08 schreef Roderick2085 het volgende:
lekkere binnenkomer in het nieuwe topic
![]()
maarre... kutstudenten.... was jij ook niet nog met school bezigmaakt dat jou dan niet eentje van 'onze' soort
![]()
Pepijn heeft het veel te drukquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:09 schreef worldpimber het volgende:
Straks krijgen we nog slaag van Pepijn![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
Met triest gedrag loop je inderdaad ver op me voor
Hier weer zo'n goftedomme achterlijke ruk A'dammerquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:05 schreef worldpimber het volgende:
Wat zit je nou de hele tijd van die semigrappige kutopmerkingen te maken, slet
Het A'dam topic op MF loopt tenminste nog een beetjequote:Op woensdag 11 januari 2006 20:12 schreef FemaleRebbel het volgende:
Hier weer zo'n goftedomme achterlijke ruk A'dammer
Krijg de kolere man![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Pepijn heeft het veel te druk
RB zou een goeie zijn to the rescue, die laat ons wel ff alle hoeken van de Fok!MC zien
ag, je hebt ze nu bijna allemaal gehadquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:12 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hier weer zo'n goftedomme achterlijke ruk A'dammer
Krijg de kolere man![]()
La maaaaar koommuuhhh. Tanden rapen zal zijn aandeel zijnquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:09 schreef worldpimber het volgende:
Straks krijgen we nog slaag van Pepijn![]()
Veel plezier op de Keilewegquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:15 schreef Makster het volgende:
La maaaaar koommuuhhh. Tanden rapen zal zijn aandeel zijn![]()
Ok en NU echt weg, zus is even de Dr. Phil aan het uithangen aan de telefoon, vrouwen...![]()
Gaat goed zo trouwens, eindelijk weer eens niveau in de SC
en het is nog niet eens vrijdag. Dat beloofd watquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:15 schreef Makster het volgende:
[..]
La maaaaar koommuuhhh. Tanden rapen zal zijn aandeel zijn![]()
Ok en NU echt weg, zus is even de Dr. Phil aan het uithangen aan de telefoon, vrouwen...![]()
Gaat goed zo trouwens, eindelijk weer eens niveau in de SC
Moet jij niet ff uitbuiken nogquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:21 schreef Makster het volgende:
En toen was de rust weder gekeerd
Kom op tering sletten, RELLEN
Ja maar....quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:04 schreef hicham het volgende:
Welcome back Riet![]()
Jij bent er en het gaat gelijk weer mis
jij weet ook niet wat je wil geloof ik hequote:Op woensdag 11 januari 2006 21:21 schreef Makster het volgende:
En toen was de rust weder gekeerd
Kom op tering sletten, RELLEN
Waar is je man, waar zijn je kids???quote:
Bizznizz abroadquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waar is je man, waar zijn je kids???![]()
Krijg je wel genoeg aandacht van ze, je zit hier zo alleen te FokMCen
Muil houwe !quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:24 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
jij weet ook niet wat je wil geloof ik he![]()
D'r dochter heeft al de hele dag met dubieuze MSN vriendjes zitten chatten, mag zij er nu ff erachter??quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Krijg je wel genoeg aandacht van ze, je zit hier zo alleen te FokMCen
Trying hard to.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Hicham & Pimber: zijnn jullie nog niet onderuit gegaan?
Nee, staat voor a.s. zomerdagen geplanned, en verder refereer ik naar Maksters laatste reactiequote:Op woensdag 11 januari 2006 21:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Hicham & Pimber: zijnn jullie nog niet onderuit gegaan?
Net gedouchedquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:22 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Moet jij niet ff uitbuiken nog![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee, staat voor a.s. zomerdagen geplanned, en verder refereer ik naar Maksters laatste reactie![]()
Ja idd.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee, staat voor a.s. zomerdagen geplanned, en verder refereer ik naar Maksters laatste reactie![]()
Wat lief, doe je wel voorzichtig?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Trying hard to.
Helaas, teveel grip op die MPP's. Ik zal eens een auto koppen voor je.![]()
Dat mag ze niet van mijquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:37 schreef hicham het volgende:
[..]
D'r dochter heeft al de hele dag met dubieuze MSN vriendjes zitten chatten, mag zij er nu ff erachter??
Jij doet niet aan meets en je bent al ver voorbij je postquotum van vandaagquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mag ik het dan vastleggen op film en/of foto?
Ik slaap niet met je moeder, dat weet je tochquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ey, kappen nou! Voordat je wakker wordt met een paardenhoofd naast je in bed![]()
Ophoeren, je krediet voor vandaag is reeds op, 0.00 mag je weer.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat lief, doe je wel voorzichtig?
GMTA !!quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:39 schreef hicham het volgende:
Jij doet niet aan meets en je bent al ver voorbij je postquotum van vandaag
Wat heb je geslikt vandaag?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja idd.
Sterf af teffus Riet. Beter je muil houwe of 2de hands tanden scoren op de markt![]()
Truste importbollekequote:Op woensdag 11 januari 2006 21:39 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Dat mag ze niet van mij![]()
en nu echt![]()
Ik wel aan meets, maar niet aan jullie meetsquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij doet niet aan meets en je bent al ver voorbij je postquotum van vandaag
Dus ik sta nu in t roodquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ophoeren, je krediet voor vandaag is reeds op, 0.00 mag je weer.![]()
Ik verval in mijn oude patroonquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat heb je geslikt vandaag?
[..]
Truste importbolleke
quote:
dat kleintje kan ik nog wel aan hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ey, kappen nou! Voordat je wakker wordt met een paardenhoofd naast je in bed![]()
Hier komen geen rooie binnen, dus dat gaat moeilijk!quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik slaap niet met je moeder, dat weet je toch![]()
![]()
![]()
Damnit, discriminimatiequote:Op woensdag 11 januari 2006 21:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hier komen geen rooie binnen, dus dat gaat moeilijk!![]()
Pijn kost geen geldquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik wel aan meets, maar niet aan jullie meetsWie weet, ooit
Maar desalniettemin kan ik natuurlijk wel jullie "demonstratie" komen filmen
Niet dat ik zou willen dat jullie je pijn doen hoor
Don't fight it, I like itquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik verval in mijn oude patroonGot the fight it
![]()
![]()
![]()
Hej Makster, wat kost spuiten ongeveer? Niet datgeen uit je ballekes, maar kuipdelen. Bijvoorbeeld undertails e.d. ongeveer?quote:
Wow... dat aardig watquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:45 schreef hicham het volgende:
Probleem is nu dat ik geld tegen dat wrak met 70.000 km aansmijt dat het niet leuk meer is als ik pleur
Ligt helemaal aan de spuitertnaar wie je het brengt. Die op MF kan spuiten als een aap. Zal ff zijn nick zoeken.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hej Makster, wat kost spuiten ongeveer? Niet datgeen uit je ballekes, maar kuipdelen. Bijvoorbeeld undertails e.d. ongeveer?![]()
![]()
![]()
Schijnheil, you're one of themquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Diameter anus = 600 mm, resultaat van 5 mannen.
Ga's ff ergens anders schijnheilig doen joh, dat ding verbruikte al olie toen ik het van je kochtquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wow... dat aardig watGelukkig zijn het degelijke blokjes..... al olieverbruik geconstateerd?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja joh, pauper oplichterquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Ga's ff ergens anders schijnheilig doen joh, dat ding verbruikte al olie toen ik het van je kocht
O jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Ga's ff ergens anders schijnheilig doen joh, dat ding verbruikte al olie toen ik het van je kocht
Dus een soort statistiek per jaar? Dus zoiets van, 600mm in 2005?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hoeerrrrrquote:
50 euro, damnz,wat een paupers voor wat spuiten tussen het rukken door.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:47 schreef Makster het volgende:
Ligt helemaal aan de spuitertnaar wie je het brengt. Die op MF kan spuiten als een aap. Zal ff zijn nick zoeken.
Die wilde heel de klx wel voor 220 spuiten exclusief verf. Denk dat ee nundertail 50 eurotjes moet kosten ofzo
Ik probeer het me te herrineren, volgens mij verbruikte ie geen oliequote:Op woensdag 11 januari 2006 21:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoeerrrrr
Maar het schijnt wel dat het sneller gaat als je dat ding steeds in de toerenbegrenzer trekt. Maar heej, als ik van iedereen hoor dat die blokkies zo degelijk zijn dan hoef ik me niet in te houden toch?
Komen we daar P-Lo ook nog tegenquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:49 schreef Makster het volgende:
Lim,
Deze gozert en zijn Topic
Slipenslide
Echt DE Airbrush meester
Ik heb dat ding de eerste paar weken bereden terwijl de olie niet eens in het peilglas te zien wasquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:51 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik probeer het me te herrineren, volgens mij verbruikte ie geen olieAlleen na het vallen, maar bij het vervangen vd olie daarna niet meer volgens mij.
ik weet het niet meer eigenlijk![]()
Toerenbegrenzer? No problem, als je hem maar eerst minimaal 15km rustig warm rijdt, daarna kan je doen en laten wat je wiltMaar dat wist je al
En 50 Euro zal nog goedkoop zijn schat ik zo inquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
50 euro, damnz,wat een paupers voor wat spuiten tussen het rukken door.
Zoek ff bitch![]()
edit tnx
![]()
Tijd geleden, nu altijd op tijd bijvullenquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Linke soep...
Vertel dat maar tegen de Ducatist die langs de weg staatquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Een Bandit blok werkt hetzelfde als ieder ander blok, zal dus niet minder slecht zijn
S6
Ik zit in de koeltechniekquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:04 schreef Worldbeater het volgende:
He he, OPM neemt het weer op voor zijn oude maatje.![]()
Good old times, not always good, but there are memories.
Alleen een zwakke topictitel man.![]()
[..]
Klopt, alleen met 1 druk op de knop is hij al getekend, wat parameters naar wens veranderen en hij kan zo de stressberekening in.
En wat doe jij dan precies, of heeft het met een vroegere opleiding te maken.
20 jaar geleden was zelfs ik nog amper uit de luiers trouwens.
Al zijn er mensen die ze nu nog voor de lol aantrekken.![]()
(moest even een populaire smiley posten)
kijk, das goed nieuwsquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:35 schreef stinkie het volgende:
Woei.
Belasting lijkt aardig te zijn
Me dunkt: Alp weg, enter F650GS
[afbeelding]
of:
[afbeelding]
Maar de GS is toch mooier
Dakar uitvoering is me te prijzig, alleen langere veerweg en groter voorwielquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:14 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Maar ik zou toch voor een 1100 gaan.![]()
![]()
[afbeelding]
Buiging voor de rijeigenschappen that is.![]()
De rest.![]()
Morgen, morgen mag ik eindelijk mijn nieuw stuk staal gebruiken. Kom ik vorige week aan, was de shool nog niet open, vakantie duurde week langerquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:45 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Niet veel gemist hier.Wel veel rellen.
![]()
Ik heb weer heerlijk getraind vanavond. Nu ben ik de adrenaline van het sporten in mijn vertaalwerk aan het stoppen.Het is een lekker cooling down en goed voor de productiviteit.
![]()
Vet! Ik heb vandaag mensen met stokken zien sjouwen (ja dit waren gewoon stokkenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
Morgen, morgen mag ik eindelijk mijn nieuw stuk staal gebruiken. Kom ik vorige week aan, was de shool nog niet open, vakantie duurde week langer
De benaming rel was het niet waard. maar ik denk dat er wel een paar elkaars kont liggen te likken nu jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 08:36 schreef Makster het volgende:
Mogguh .....
Zo gaan we verder rellen of wordt het weer een soft kontlik topic![]()
oke, wat hebben jullie voor verklaringquote:KERKRADE - In kassen in de regio Den Haag zijn tien mensen aangehouden omdat ze illegaal schapen aan het slachten waren ter gelegenheid van het islamitische offerfeest. De arrestaties werden verricht door de Algemene Inspectiedienst (AID) van het ministerie van LNV die de afgelopen dagen over het hele land gerichte controles deed.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:36 schreef stinkie het volgende:
. maar ik denk dat er wel een paar elkaars kont liggen te likken nu ja
het klinkt iig alsof ie precies weet wat het allemaal betekentquote:Op donderdag 12 januari 2006 08:27 schreef worldpimber het volgende:
http://upload.wikimedia.o(...)tiviteitstheorie.ogg
Wat een pauperzooi, dit meent die gozer toch neit
Uhmmm....quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:36 schreef stinkie het volgende:
... maar ik denk dat er wel een paar elkaars kont liggen te likken nu ja
En het was fucking koud vanmorgen. Glad ook trouwens
Wat word er weer veel gemaild }: is de MC niet goed genoeg meerquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:19 schreef hicham het volgende:
Ojjj
The pressure is of
R2-D2 mailtje [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
misschien krijg je door de inhoud van die mail hier te plaatsen wel een banquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
Wat word er weer veel gemaild }: is de MC niet goed genoeg meer
Niet iedereen hoeft te weten wanneer we weer gezellig in een meertje of de plaatselijke sloot modderhandafdrukjes op d'r tieten gaan maken jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
Wat word er weer veel gemaild }: is de MC niet goed genoeg meer
quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft te weten wanneer we weer gezellig in een meertje of de plaatselijke sloot modderhandafdrukjes op d'r tieten gaan maken ja
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:35 schreef stinkie het volgende:
Woei.
Belasting lijkt aardig te zijn
Me dunkt: Alp weg, enter F650GS
of:
ook wel mooi
Maar de GS is toch mooier
quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft te weten wanneer we weer gezellig in een meertje of de plaatselijke sloot modderhandafdrukjes op d'r tieten gaan maken ja
quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga samen met Hicham naar Beverwijk, de Oosterse markt. Hij zegt dat de allochtonen daar veeeeeeeel meer korting krjigen dan autochtone nederlanders![]()
En daarna gaan we naar een gezellig meertje of plaatselijke sloot modderhandafdrukjes op m'n tieten maken ja
![]()
bijnaquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:47 schreef FunnyName het volgende:
foto
Ja, dat heet diefstalquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga samen met Hicham naar Beverwijk, de Oosterse markt. Hij zegt dat de allochtonen daar veeeeeeeel meer korting krjigen dan autochtone nederlanders![]()
quote:
Pritt-stiftquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:53 schreef hicham het volgende:
flippo
Hahahahahahaquote:
Mijnheer Piet begon ...quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Die mes tussen z'n ribben ja
[..]
Houw op
quote:
mmm, ik kijk nooit zo nauw met welke olie ik erin pleur. Ook wel eens ff snel bijgevuld met auto oliequote:Op donderdag 12 januari 2006 12:41 schreef Roderick2085 het volgende:
olie [afbeelding]
kan het kwaad om m'n olie te verversen en het filter lekker te laten zitten![]()
ik wil rijdenaccu hangt inmiddels alweer aan de optimate, want hij had er al geen zin in... maar ik heb ook maar eindelijk m'n olie gecontroleerd, maar er zit alleen maar wat helemaal onderaan de peilstokje... veel te weinig dus....
nou ziet het er ook aardig donker en smerig uit... dus dacht ik... ff verversen, maar ik heb geen oliefilter liggen.... als dat echt tegelijk moet, kan ik dus voorlopig nog ff niet rijden![]()
er werd mij ook al wel afgeraden om er gewoon olie bij te flikkeren, aangezien het waarschijnlijk andere olie is als wat erin zit (ander merk)
echt zwart is het niet... maar wel een stuk donkerder volgens mij als de nieuwe die ik heb....quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:44 schreef stinkie het volgende:
[..]
mmm, ik kiojk nooit zo nauw met welke olie ik erin pleur. Ook wel eens ff snel bijgevuld met auto olie
Maar olie wisselen kan best zonder filter hoor. Geloof dat de soes om de 6K olie nodig heeft en om de 12K nieuw filter. Maar als het zwart is zou ik het wel even verversen ja
Ik, en let wel, ik heb het hier over mijzelf, IK zou het er gewoon bij pleuren en gaan rijden. Tis niet dat je ermee naar Zuid Frankrijk wil toch? Filtertje halen en het van de week doen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:46 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
echt zwart is het niet... maar wel een stuk donkerder volgens mij als de nieuwe die ik heb....
volgens mij werkplaatshandboek moet het allebei om de 6k...
maar ik zou dus ook gewoon nu wat erbij kunnen gooien en gewoon over 2 weken ofzo het alsnog allebei verversen / vervangen... scheelt me nu wel een hoop rotzooi![]()
helemaal aangezien ik eigenlijk over een uurtje met de motor weg wil... hopen dat de accu op tijd klaar is![]()
ok, tnxquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik, en let wel, ik heb het hier over mijzelf, IK zou het er gewoon bij pleuren en gaan rijden. Tis niet dat je ermee naar Zuid Frankrijk wil toch? Filtertje halen en het van de week doen.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:04 schreef stinkie het volgende:
Luchtfilter? Benne dat
Op de soes nog nooit vervangen/schoongemaakt. Of ze moeten het met de beurt gedaan hebbenhehehe...
Wel ff controleren of je uberhaupt genoeg olie erin hebt he.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:47 schreef Makster het volgende:
Ik daarentegen zou er niet voor kiezen om het filter te laten zitten
ik ga er gewoon wat bij gooien en volgende week ofzo vervangen denk ik.... zal toch niet meer als 50km worden ofzo wat ik tot die tijd rijd... moet ie wel tegenkunnen vind ikquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:47 schreef Makster het volgende:
Ik daarentegen zou er niet voor kiezen om het filter te laten zitten, maarja ik ben ook gay![]()
Kan vast geen kwaad, maar stel heh, het kan wel kwaad, zou je je dan kut voelen dat een filtertje maar 6 euro kost
weet ik ook niet precies... instructeur zei dat het moest als ie warm was (zelfde motor)... maar ja, dan moet ie wel starten hequote:Op donderdag 12 januari 2006 13:49 schreef R2-D2 het volgende:
Hier komt het kuikentje weer, ik weet dat je bij een BMW GS de olie moet peilen als de motor warm is. Bij mijn kawa is dat niet zo.
Ik weet niet hoe het bij jouw motor is![]()
[afbeelding]
Filter vervangenzorg er maar voor dat je morgen goed kan rijden
![]()
Oh, moet de motor dan starten? Ik verwarm de motor met een Fohnquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:00 schreef Roderick2085 het volgende:
weet ik ook niet precies... instructeur zei dat het moest als ie warm was (zelfde motor)... maar ja, dan moet ie wel starten he![]()
Ga je volgende week fietsen als je motor het niet meer doetquote:filter vervangen doe ik denk ik volgende week wel![]()
anders moet ik nu gaan fietsen, heb ik niet echt zin in![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:06 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Oh, moet de motor dan starten? Ik verwarm de motor met een Fohn
[afbeelding]
ze zeggen altijd dat die gs'jes zo betrouwbaar zijn en bijna niet kapot te krijgen enzo.... moet kunnen dusquote:[..]
Ga je volgende week fietsen als je motor het niet meer doet![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:12 schreef R2-D2 het volgende:
Hicham is z'n verslag opnieuw aan het schrijven, hij wist niet dat het in het nederlands moest![]()
![]()
Laat Maar, ben er klaar mee voor vandaagquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Laat Maar, ben er klaar mee voor vandaag
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Laat Maar, ben er klaar mee voor vandaag
quote:
Om eventuele rellen te voorkomen, mijn post had geen betrekking op uquote:
met alle respect, maar de tering wil ik graag voorbehouden aan opmquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:34 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
[..]
Om eventuele rellen te voorkomen, mijn post had geen betrekking op u
Aan de andere kant, fuck it. Rellen is relaxed, heh Riet, tering lijer![]()
![]()
Dat ben ik nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:29 schreef bwt het volgende:
Hmm, die foto's van jou en je motor worden wel steeds beter
en geen helm???quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:37 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dat ben ik niet![]()
Ik heb een roze tasje![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:12 schreef R2-D2 het volgende:
Hicham is z'n verslag opnieuw aan het schrijven, hij wist niet dat het in het nederlands moest![]()
![]()
Het is donderdag vrind, niet zo op de zaken vooruit lopenquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
met alle respect, maar de tering wil ik graag voorbehouden aan opm
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:34 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
[..]
Om eventuele rellen te voorkomen, mijn post had geen betrekking op u
Aan de andere kant, fuck it. Rellen is relaxed, heh Riet, tering lijer![]()
![]()
Dit is een grap toch zekerquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Het is donderdag vrind, niet zo op de zaken vooruit lopenBovendien zei Raus dat we binnenkort misschien nog wat van Mercy kregen te horen, dus zou wel mooi zijn als we hem helemaal de tering (of een andere ziekte als het voorbehouden is aan opm) kunnen wensen als ie het lef heeft om hier weer te komen posten na zomaar te vertrekken sinds nieuwjaar
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
met alle respect, maar de tering wil ik graag voorbehouden aan opm
Verhaaltje over helm:quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:51 schreef dribbel79 het volgende:
En halverweg pagina 3 gaat het pas of motorgerlateerde zaken...ik hoop me over ongeveer 12 dagen aan het cluppie toe te mogen voegen...
Steek een kaarsje in m'n kont ...
Hoeveel scheldwoorden ken je?quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:51 schreef dribbel79 het volgende:
En halverweg pagina 3 gaat het pas of motorgerlateerde zaken...ik hoop me over ongeveer 12 dagen aan het cluppie toe te mogen voegen...
quote:Steek een kaarsje voor me aan...
Do I look like a fucking clown to you?quote:
Je kunt ook te ver gaan hequote:Op donderdag 12 januari 2006 15:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Zijn er toevallig mensen die interesse hebben in FTT 3 vervolg rijopleiding bij Freebike op 12 mei?
Als je je via mij inschrijft krijg je 5% kortingEn ik krijg weer 5 euro korting
en erger, geen tietenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:07 schreef R2-D2 het volgende:
En weer een motorpiccie:
[afbeelding]
![]()
geen knippers, geen spiegels, geeh hugger, geen bugger, geen krugger... Niet eens een koplamp...![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Do I look like a fucking clown to you?
Ik zie toch echt wel een hugger hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:07 schreef R2-D2 het volgende:
En weer een motorpiccie:
[afbeelding]
![]()
geen knippers, geen spiegels, geeh hugger, geen bugger, geen krugger... Niet eens een koplamp...![]()
Maar geen tietenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zie toch echt wel een hugger hoor
quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:54 schreef cawa het volgende:
Heb maar drie hobbies. Motorrijden, op mf zitten en sex.
Sex heb ik tegenwoordig niet en motorrijden doe ik op het moment ook niet (kentekenplaat kwijt), dus blijft op M-F zitten over.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:45 schreef mercy_symbol het volgende:
[...]wij hebben dezelfde hobbies
alleen klein verschil is dat ik wel kan rijdenwant ik heb mijn kentekenplaat nog :]
zal wel door jou komenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat is met Martie? Wel op MF posten maar niet hier? Istie boos?
Wie ben jij om hem bij z'n voornaam te noemenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat is met Martie? Wel op MF posten maar niet hier? Istie boos?
Kijk thuis wel, ga nu pleitenquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Wie ben jij om hem bij z'n voornaam te noemen![]()
[..]
Kijk thuis wel, ga nu pleiten![]()
Het maakt helemaal niet zoveel uit wanneer je je olie peilt. Zolang je het maar op dezelfde manier doet. Er zit meestal toch wel genoeg olie in het blok als je hem zo op het oog vult. Tis meer dat je weet hoeveel ie verbruikt, zolang je maar consequent op dezelfde manier meet als je dat wil bepalen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:00 schreef Roderick2085 het volgende:
weet ik ook niet precies... instructeur zei dat het moest als ie warm was (zelfde motor)... maar ja, dan moet ie wel starten he![]()
filter vervangen doe ik denk ik volgende week wel![]()
anders moet ik nu gaan fietsen, heb ik niet echt zin in![]()
quote:
Ik heb ook zo'n Shuberth S1quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:54 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[..]
Verhaaltje over helm:
Monteurtje van me heeft een Schubert S1 ofzoiets en heeft last van condensvorming. Dus hij naar HOES-motoren in Gilze-Rijen om iets in het vizier te plakken. Daar zeggen ze dat het heel moeilijk kan zijn om in een S1 iets te plakken. Er wordt wat geregeld met de importeur en die zou een specialist meesturen om de helm te voorzien van dat spul
hoe heet dat ook alweer... Pinnlock!
Zeggen ze daar:" Het is niet mogelijk omdat u een Schubert S1 draagt en daar zit al een anticondens laag in.
Dus monteurtje baalt een beetje, was een dure helm maar heeft evengoed nog last van Condens![]()
Volgens mij heb je met een integraalhelm altijd last van Condens als het vochtig is en je rustig rjidt![]()
Olie zit onderin, oliepeilstok zit boven bij de GS. Olie wordt naar boven gepomptquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Het maakt helemaal niet zoveel uit wanneer je je olie peilt. Zolang je het maar op dezelfde manier doet. Er zit meestal toch wel genoeg olie in het blok als je hem zo op het oog vult. Tis meer dat je weet hoeveel ie verbruikt, zolang je maar consequent op dezelfde manier meet als je dat wil bepalen.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:02 schreef worldpimber het volgende:![]()
![]()
![]()
Damn scheisseDat energy drink wat hicham drinkt is echt goooorrrr
![]()
Als je zo een blikje opentrekt ruikt het altijd heerlijk zoet, maar als je het drinkt heeft het echt een goedkope aldi smaak.
Meer kenners?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:06 schreef bwt het volgende:
Ik heb ook zo'n Shuberth S1
had ook gruywelijk last van condens. heb er een ander visier voor gekregen
later een nieuw visier gekocht waar de pinlock al in zit. Is een vizier zonder anti fog laag maar wel met Pinlock. Sinds dien heb ik geen enkel probleem meer met mijn helm (heb em nu 2,5 jaar)
Termaat in nijmegen levert nu 2 visieren dus, 1 standaard met shubert eigen antie fog laag en 1 zonder fog laag maar MET pinlock.
Ik heb ook zo'n ding in mijn helm, is wel handigquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:59 schreef hicham het volgende:
I'm German![]()
Gouwe ouwe
Hoezo gaat het eigenlijk ineens over beslagen vizieren e.d?Moet ook eens een pin-lock halen denk ik, maar is zo een foggymask niet beter? Lijkt me wel handiger eigenlijk, want als het mist dan heb je nog niets aan een pin-lock
Dan kun je iig doorrijden met het vizier een klein beetje open zonder een ijskoude neus te krijgen
![]()
Heb jij echt een foggy mask of een simpel opzet stukje voor in de helm? Mijn broertje heeft een simpel opzetstukje net voor het randje waar het vizier sluit. Dat werkt niet echt goed volgens hemquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:04 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n ding in mijn helm, is wel handigvooral als je een keertje moet niezen
![]()
Met het vizier een stukje open heb ik het gevoel dat de lucht precies in m'n ogen komt.
Oh...quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb jij echt een foggy mask of een simpel opzet stukje voor in de helm? Mijn broertje heeft een simpel opzetstukje net voor het randje waar het vizier sluit. Dat werkt niet echt goed volgens hem![]()
dat soort foto's mag je wel vaker postenquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:23 schreef R2-D2 het volgende:
Piccie tis toch een motorcluppie![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:16 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Maar geen tieten![]()
Toch Stinkie?![]()
![]()
[afbeelding]
quote:
gs te hoog?quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:12 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Olie zit onderin, oliepeilstok zit boven bij de GS. Olie wordt naar boven gepompt![]()
![]()
Voordat ik de Yamaha kocht was ik ook naar een GS gaan kijken, was alleen een beetje te hoog
En een stuk duurder dan de XT10 XT-tjes voor 1 BMW...
[..]
![]()
Alleen water of fruitdrinks![]()
[..]
tnx, ik zal het doorgeven
In de zomer
![]()
Kom toevallig dit topic op MF tegen, volgens mij heeft zij hetzelfde dingquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:29 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
Zo'n ding heb ik, moet je tussen je helm ergens vouwen en werkt goed als het droog is![]()
![]()
Nog altijd "last" van je olie fetish zie ik ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:27 schreef Worldbeater het volgende:
Roderick, olie altijd met filter verversen, anders blijft er toch 100-500 ml erg oude olie in je blok.
Maar je was ondertussen al over.![]()
Pimber peilt altijd met een te lage oliestand, maar zolang je het maar constant fout doet is er niets aan de hand.![]()
Filmpje.![]()
![]()
Jij verwisselt ook vast met filter.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Nog altijd "last" van je olie fetish zie ik ?
Vorig jaarquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:27 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM & Hicham: wanneer waren jullie ook alweer bij de Ring?
Beter bij lezen vriend, tering is momenteel voorbehouden aan OPMquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tering, dit jaar nog niet geweest, en jullie noemen je echte motorrijders?
![]()
Jepquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij verwisselt ook vast met filter.![]()
Ikke in mei weer een weekquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tering, dit jaar nog niet geweest, en jullie noemen je echte motorrijders?
![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:09 schreef hicham het volgende:
Lekker slim ook om geen trechtertje te gebruiken![]()
enige ruimte waar ik echt wat in kan stoppen zit vol met dat gereedschapsetje.... ik weet niet of het blijft liggen (en past) als ik het er gewoon onder leg... zit wel wat ruimte, maar is gewoon open aan de zijkanten naar onderen toequote:Heb jij geen ruimte onder je zadel ergensEen oliefilter is toch niet zo groot om mee te nemen?
ik heb ook anwbquote:En voor dat andere gezeik heb ik de ANWB
uuhhhhmmmmmquote:Ze had het trouwens over een BMW GS, niet over een suzuki. Zou ze doorhebben dat jij een Suzuki GS hebt?
ok, ga ik doen... heb er alleen wat bij gegooit, nog niks ververstquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:27 schreef Worldbeater het volgende:
Roderick, olie altijd met filter verversen, anders blijft er toch 100-500 ml erg oude olie in je blok.
Maar je was ondertussen al over.![]()
quote:Pimber peilt altijd met een te lage oliestand, maar zolang je het maar constant fout doet is er niets aan de hand.![]()
8mm waar? neem aan dat je niet op de peilstok bedoelt? want dan zou ik er wel wakker van liggenquote:Warm en koud kan trouwens 8 mm schelen.
Niet echt om wakker van te liggen.![]()
quote:
1 en 2 september, heb al veel sites gechecked maar niets gevonden op die dataquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja, maar precieze datum? Heb hier een site met heel veel foto's van allerlei data
Why?quote:
Dit is Termaat niet?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:01 schreef R2-D2 het volgende:
Sow he, Termaat is niet de goedkoopsteOf zijn ze allemaal rijk in die omgeving
![]()
Voorbeeldje
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:40 schreef R2-D2 het volgende:
Blijft toch mooi zo ene...
![]()
[afbeelding]![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:42 schreef Rausdouwer het volgende:
Dan maar vier op een rij.![]()
Timing...![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:51 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hee er is wel iemand.Hallo Roderick
![]()
quote:
MotoPortquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:54 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]hallo Rausdouwer
![]()
[..]
vast een import fiets
![]()
bij motoport blijkbaar welquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:58 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Vast van MotoPort![]()
Kan toch helemaal niet zo'n 25 KW Blade.![]()
![]()
ik ga ook even luiwamessenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:02 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
bij motoport blijkbaar wel![]()
of het een beetje rijd is iets heel anders![]()
ff voor de tv hangen
heb toen ook een hoop site afgestruind, en een hoop pics van toeristen tegengekomen van 28 aug en 3 sepquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, maar precieze datum? Heb hier een site met heel veel foto's van allerlei data
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
smoke ruitje en stepjes gekocht![]()
toch wel fijner, de originele
pimb
quote:
hij heeft hem al geëditquote:Piccie van ruitje?
hoe deed je datquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:05 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijn niet echte producten van de hoogste poserrang... je gaat achteruit OPMMaargoed, ruitje voor van de 7R is ook wel erg groot omdat ie zo een dikke kop heb
Was een open dirquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoe deed je datof had je hem nog open staan
??
stepjes zijn idd weinig posermaar zullen meer grip hebben dan die dingen die ik er nu op heb
![]()
en wat is er mis met dat ruitje?? ziet er toch netjes uit dacht ik
ok, geen db maar boeien
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:14 schreef worldpimber het volgende:
En ik dacht idd dat je een DB:
[afbeelding]
zou halen vandaar
mijn huidige db bedoel jequote:Dat ruitje dat je nu hebt bood iig genoeg plaats om er met je hele vetprob al 200+ rijdend achter te wonen![]()
hij woont in Hoogezand (is bij Ralf)quote:Zondag er al op
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:die zijn 2ehands 3 keer zo duur
missch als ik er 1 op de beurs tegenkom alsnog
vond deze iig wel aardig voor dat geld
Ja, Hicham is er nu ook bij. Of misschien ben ik er niet bij dan is het weer 2 (lerenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
afhankelijk vh weer natuurlijk, maar wordt er trouwens nog gemeet zondag
en zijn we dan met meer dan met zijn 2en
en dus ben ik het hier ook niet mee eensquote:Liever 100 euro betalen voor het meest ultieme pimbruitje ipv 30 voor een ruitje dat minder is.![]()
Dat je erachter kan duiken?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ruitje vind ik op zich een weinig poserig accheb ook nooit zo de meerwaarde begrepen van de db's, tis wel aardig maar niet meer dan dat.
De ultieme demper voor mij is toch echt de Rombo hoor, ik zie geen meerwaarde in Akrastinkovic, Boss etc. doet me niets. Dus volgens mij kan ik me nu inleven in jouw gedachtengangquote:en dus ben ik het hier ook niet mee eensals je het nu over een ultieme demper hebt
![]()
dan betaal ik wel liever 200 euro voor de ultra geile pijp dan een cheap ass poepding uit Duitsland bijv.
![]()
en zondag:moet ik weer met dat soesje aanpappen
Nee, jij dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:42 schreef Rietvaerder het volgende:
En gaan er hier nog mensen ringen van het jaar?
goed hequote:Op donderdag 12 januari 2006 20:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]Pauper
![]()
Piccie van ruitje?
Roderick is wel erg fanatiek aan het quoten
Ik vind het echt leuk, vanavond weer met de "bo" getraindquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[..]
![]()
ik mag morgen weer... eindelijk is de vakantie afgelopen![]()
Nouja...quote:
dat is het enige wat ik een beetje mis.... het trainen met wapens....quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:26 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik vind het echt leuk, vanavond weer met de "bo" getraind![]()
Bij het peilglas van een BMW GS.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:39 schreef Roderick2085 het volgende:
8mm waar? neem aan dat je niet op de peilstok bedoelt? want dan zou ik er wel wakker van liggenzo groot is het verschil tussen min en max namelijk niet
![]()
Klinkt goedquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:26 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik vind het echt leuk, vanavond weer met de "bo" getraind![]()
[..]
Nouja...
Ik had het van de week nog voor je opgenomen![]()
![]()
gewoon jaloersquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:35 schreef worldpimber het volgende:
YEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSS morgen rellen![]()
Stervende hoere kut Riet
![]()
![]()
Komen de capoeira en wannabe fighters allemaal weer.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bij het peilglas van een BMW GS.![]()
![]()
Er zit verschil tussen, maar ik denk dat het nihil is bij jouw motor.
Maar meten is weten.![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bij het peilglas van een BMW GS.![]()
![]()
Er zit verschil tussen, maar ik denk dat het nihil is bij jouw motor.
Maar meten is weten.![]()
Ik ben de laatste bijgekomen en de rest van de groep zit er al een tijdje, in het begin mocht ik alleen valbreken en "kleine " dingetjes meedoen, nou kan ik een beetje met de groep meequote:Op donderdag 12 januari 2006 23:36 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Klinkt goedIk zie bij ons soms ook mensen lopen met wapens, maar voorlopig houd ik het even op het handen- en benenwerk.
![]()
Anekdote:quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:40 schreef Roderick2085 het volgende:
jullie zitten ook allemaal zo moeilijk te doen hier
![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:47 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Anekdote:
M'n ex had een Harley Streetfighter gebouwd, best een mooi ding. Wil hij heel stoer van de stoep afrijden klapt ie met de carterpan tegen de stoeprand![]()
Hij hoefde daarna ook geen olie meer te peilen, je kon aan de oliesporen en aan de olieplas zien dat het blok nagenoeg leeg was![]()
Als er na morgen nog "tering" over is weet ik nog iemand![]()
ik zou zeggen, maak heb ff volquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:55 schreef bwt het volgende:
Hey
Moeten we dit topic niet ff snel voolgooien zodat we morgen met een vers en nieuw topic kunnen beginnen?
Ik weet wel een leuke titel
quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:55 schreef bwt het volgende:
Hey
Moeten we dit topic niet ff snel volgooien zodat we morgen met een vers en nieuw topic kunnen beginnen?
Ik weet wel een leuke titel
De geruchten gaan dat (Mercy_symbol) morgen weer gaat posten
Helaas geen spannende films meer op tvquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:57 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb ff snel foto's gezocht maar gek genoeg heb ik die niet meer![]()
Is er een spannende film ergens [afbeelding] of heb ik nog teveel adrenaline in m'n lijf van het trainen [afbeelding]
Olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie...quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:58 schreef Roderick2085 het volgende:
alleen... wat heeft dat met mijn post te maken? tenzij daar dat laatste zinnetje voor is
![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:00 schreef Rausdouwer het volgende:
Hee Mercy, eindelijk krijg je die potloodvrouw eens voor je eigen verjaardag![]()
[afbeelding]
Hartelijk gefeliciteerd lekkere lieve schat.![]()
![]()
En hartstikke goed dat je het zo lang hebt volgehouden om niet te posten.![]()
![]()
Ahhhhhhquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:00 schreef Rausdouwer het volgende:
Hee Mercy, eindelijk krijg je die potloodvrouw eens voor je eigen verjaardag![]()
[afbeelding]
Hartelijk gefeliciteerd lekkere lieve schat.![]()
![]()
En hartstikke goed dat je het zo lang hebt volgehouden om niet te posten.![]()
![]()
JAAAquote:
Een ipod die ook temperatuur kan meten?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hier ben ik al die tijd mee bezig geweest
[afbeelding]
ok, ok, ik snap het alquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:01 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie, olie...
[afbeelding]
quote:
je speelt hier wel met vuur hè - dat weet je toch?quote:
Nuquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:10 schreef bwt het volgende:
[afbeelding]
Wanneer doe je een feestje geven?
Was je weggeweest dan?quote:
Taartjes voor jullie bakkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:11 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Was je weggeweest dan?![]()
![]()
Ik was al bang dat je de "leer" van Jomanda ging volgen en niet mocht praten voor een bepaalde periode![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:13 schreef R2-D2 het volgende:
Oops, ik ben de jongste die nog wakker is ...
* R2-D2 goes low profile
![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:13 schreef R2-D2 het volgende:
Oops, ik ben de jongste die nog wakker is ...
* R2-D2 goes low profile
![]()
De jeugd van tegenwoordig ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |