Beter bij lezen vriend, tering is momenteel voorbehouden aan OPMquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tering, dit jaar nog niet geweest, en jullie noemen je echte motorrijders?
![]()
Jepquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij verwisselt ook vast met filter.![]()
Ikke in mei weer een weekquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tering, dit jaar nog niet geweest, en jullie noemen je echte motorrijders?
![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:09 schreef hicham het volgende:
Lekker slim ook om geen trechtertje te gebruiken![]()
enige ruimte waar ik echt wat in kan stoppen zit vol met dat gereedschapsetje.... ik weet niet of het blijft liggen (en past) als ik het er gewoon onder leg... zit wel wat ruimte, maar is gewoon open aan de zijkanten naar onderen toequote:Heb jij geen ruimte onder je zadel ergensEen oliefilter is toch niet zo groot om mee te nemen?
ik heb ook anwbquote:En voor dat andere gezeik heb ik de ANWB
uuhhhhmmmmmquote:Ze had het trouwens over een BMW GS, niet over een suzuki. Zou ze doorhebben dat jij een Suzuki GS hebt?
ok, ga ik doen... heb er alleen wat bij gegooit, nog niks ververstquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:27 schreef Worldbeater het volgende:
Roderick, olie altijd met filter verversen, anders blijft er toch 100-500 ml erg oude olie in je blok.
Maar je was ondertussen al over.![]()
quote:Pimber peilt altijd met een te lage oliestand, maar zolang je het maar constant fout doet is er niets aan de hand.![]()
8mm waar? neem aan dat je niet op de peilstok bedoelt? want dan zou ik er wel wakker van liggenquote:Warm en koud kan trouwens 8 mm schelen.
Niet echt om wakker van te liggen.![]()
quote:
1 en 2 september, heb al veel sites gechecked maar niets gevonden op die dataquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja, maar precieze datum? Heb hier een site met heel veel foto's van allerlei data
Why?quote:
Dit is Termaat niet?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:01 schreef R2-D2 het volgende:
Sow he, Termaat is niet de goedkoopsteOf zijn ze allemaal rijk in die omgeving
![]()
Voorbeeldje
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:40 schreef R2-D2 het volgende:
Blijft toch mooi zo ene...
![]()
[afbeelding]![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:42 schreef Rausdouwer het volgende:
Dan maar vier op een rij.![]()
Timing...![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:51 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hee er is wel iemand.Hallo Roderick
![]()
quote:
MotoPortquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:54 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]hallo Rausdouwer
![]()
[..]
vast een import fiets
![]()
bij motoport blijkbaar welquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:58 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Vast van MotoPort![]()
Kan toch helemaal niet zo'n 25 KW Blade.![]()
![]()
ik ga ook even luiwamessenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:02 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
bij motoport blijkbaar wel![]()
of het een beetje rijd is iets heel anders![]()
ff voor de tv hangen
heb toen ook een hoop site afgestruind, en een hoop pics van toeristen tegengekomen van 28 aug en 3 sepquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, maar precieze datum? Heb hier een site met heel veel foto's van allerlei data
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
smoke ruitje en stepjes gekocht![]()
toch wel fijner, de originele
pimb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |