De benaming rel was het niet waard. maar ik denk dat er wel een paar elkaars kont liggen te likken nu jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 08:36 schreef Makster het volgende:
Mogguh .....
Zo gaan we verder rellen of wordt het weer een soft kontlik topic![]()
oke, wat hebben jullie voor verklaringquote:KERKRADE - In kassen in de regio Den Haag zijn tien mensen aangehouden omdat ze illegaal schapen aan het slachten waren ter gelegenheid van het islamitische offerfeest. De arrestaties werden verricht door de Algemene Inspectiedienst (AID) van het ministerie van LNV die de afgelopen dagen over het hele land gerichte controles deed.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:36 schreef stinkie het volgende:
. maar ik denk dat er wel een paar elkaars kont liggen te likken nu ja
het klinkt iig alsof ie precies weet wat het allemaal betekentquote:Op donderdag 12 januari 2006 08:27 schreef worldpimber het volgende:
http://upload.wikimedia.o(...)tiviteitstheorie.ogg
Wat een pauperzooi, dit meent die gozer toch neit
Uhmmm....quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:36 schreef stinkie het volgende:
... maar ik denk dat er wel een paar elkaars kont liggen te likken nu ja
En het was fucking koud vanmorgen. Glad ook trouwens
Wat word er weer veel gemaild }: is de MC niet goed genoeg meerquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:19 schreef hicham het volgende:
Ojjj
The pressure is of
R2-D2 mailtje [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
misschien krijg je door de inhoud van die mail hier te plaatsen wel een banquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
Wat word er weer veel gemaild }: is de MC niet goed genoeg meer
Niet iedereen hoeft te weten wanneer we weer gezellig in een meertje of de plaatselijke sloot modderhandafdrukjes op d'r tieten gaan maken jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
Wat word er weer veel gemaild }: is de MC niet goed genoeg meer
quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft te weten wanneer we weer gezellig in een meertje of de plaatselijke sloot modderhandafdrukjes op d'r tieten gaan maken ja
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:35 schreef stinkie het volgende:
Woei.
Belasting lijkt aardig te zijn
Me dunkt: Alp weg, enter F650GS
of:
ook wel mooi
Maar de GS is toch mooier
quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft te weten wanneer we weer gezellig in een meertje of de plaatselijke sloot modderhandafdrukjes op d'r tieten gaan maken ja
quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga samen met Hicham naar Beverwijk, de Oosterse markt. Hij zegt dat de allochtonen daar veeeeeeeel meer korting krjigen dan autochtone nederlanders![]()
En daarna gaan we naar een gezellig meertje of plaatselijke sloot modderhandafdrukjes op m'n tieten maken ja
![]()
bijnaquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:47 schreef FunnyName het volgende:
foto
Ja, dat heet diefstalquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga samen met Hicham naar Beverwijk, de Oosterse markt. Hij zegt dat de allochtonen daar veeeeeeeel meer korting krjigen dan autochtone nederlanders![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |