50 euro, damnz,wat een paupers voor wat spuiten tussen het rukken door.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:47 schreef Makster het volgende:
Ligt helemaal aan de spuitertnaar wie je het brengt. Die op MF kan spuiten als een aap. Zal ff zijn nick zoeken.
Die wilde heel de klx wel voor 220 spuiten exclusief verf. Denk dat ee nundertail 50 eurotjes moet kosten ofzo
Ik probeer het me te herrineren, volgens mij verbruikte ie geen oliequote:Op woensdag 11 januari 2006 21:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoeerrrrr
Maar het schijnt wel dat het sneller gaat als je dat ding steeds in de toerenbegrenzer trekt. Maar heej, als ik van iedereen hoor dat die blokkies zo degelijk zijn dan hoef ik me niet in te houden toch?
Komen we daar P-Lo ook nog tegenquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:49 schreef Makster het volgende:
Lim,
Deze gozert en zijn Topic
Slipenslide
Echt DE Airbrush meester
Ik heb dat ding de eerste paar weken bereden terwijl de olie niet eens in het peilglas te zien wasquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:51 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik probeer het me te herrineren, volgens mij verbruikte ie geen olieAlleen na het vallen, maar bij het vervangen vd olie daarna niet meer volgens mij.
ik weet het niet meer eigenlijk![]()
Toerenbegrenzer? No problem, als je hem maar eerst minimaal 15km rustig warm rijdt, daarna kan je doen en laten wat je wiltMaar dat wist je al
En 50 Euro zal nog goedkoop zijn schat ik zo inquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
50 euro, damnz,wat een paupers voor wat spuiten tussen het rukken door.
Zoek ff bitch![]()
edit tnx
![]()
Tijd geleden, nu altijd op tijd bijvullenquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Linke soep...
Vertel dat maar tegen de Ducatist die langs de weg staatquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Een Bandit blok werkt hetzelfde als ieder ander blok, zal dus niet minder slecht zijn
S6
Ik zit in de koeltechniekquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:04 schreef Worldbeater het volgende:
He he, OPM neemt het weer op voor zijn oude maatje.![]()
Good old times, not always good, but there are memories.
Alleen een zwakke topictitel man.![]()
[..]
Klopt, alleen met 1 druk op de knop is hij al getekend, wat parameters naar wens veranderen en hij kan zo de stressberekening in.
En wat doe jij dan precies, of heeft het met een vroegere opleiding te maken.
20 jaar geleden was zelfs ik nog amper uit de luiers trouwens.
Al zijn er mensen die ze nu nog voor de lol aantrekken.![]()
(moest even een populaire smiley posten)
kijk, das goed nieuwsquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:35 schreef stinkie het volgende:
Woei.
Belasting lijkt aardig te zijn
Me dunkt: Alp weg, enter F650GS
[afbeelding]
of:
[afbeelding]
Maar de GS is toch mooier
Dakar uitvoering is me te prijzig, alleen langere veerweg en groter voorwielquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:14 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Maar ik zou toch voor een 1100 gaan.![]()
![]()
[afbeelding]
Buiging voor de rijeigenschappen that is.![]()
De rest.![]()
Morgen, morgen mag ik eindelijk mijn nieuw stuk staal gebruiken. Kom ik vorige week aan, was de shool nog niet open, vakantie duurde week langerquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:45 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Niet veel gemist hier.Wel veel rellen.
![]()
Ik heb weer heerlijk getraind vanavond. Nu ben ik de adrenaline van het sporten in mijn vertaalwerk aan het stoppen.Het is een lekker cooling down en goed voor de productiviteit.
![]()
Vet! Ik heb vandaag mensen met stokken zien sjouwen (ja dit waren gewoon stokkenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
Morgen, morgen mag ik eindelijk mijn nieuw stuk staal gebruiken. Kom ik vorige week aan, was de shool nog niet open, vakantie duurde week langer
De benaming rel was het niet waard. maar ik denk dat er wel een paar elkaars kont liggen te likken nu jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 08:36 schreef Makster het volgende:
Mogguh .....
Zo gaan we verder rellen of wordt het weer een soft kontlik topic![]()
oke, wat hebben jullie voor verklaringquote:KERKRADE - In kassen in de regio Den Haag zijn tien mensen aangehouden omdat ze illegaal schapen aan het slachten waren ter gelegenheid van het islamitische offerfeest. De arrestaties werden verricht door de Algemene Inspectiedienst (AID) van het ministerie van LNV die de afgelopen dagen over het hele land gerichte controles deed.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:36 schreef stinkie het volgende:
. maar ik denk dat er wel een paar elkaars kont liggen te likken nu ja
het klinkt iig alsof ie precies weet wat het allemaal betekentquote:Op donderdag 12 januari 2006 08:27 schreef worldpimber het volgende:
http://upload.wikimedia.o(...)tiviteitstheorie.ogg
Wat een pauperzooi, dit meent die gozer toch neit
Uhmmm....quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:36 schreef stinkie het volgende:
... maar ik denk dat er wel een paar elkaars kont liggen te likken nu ja
En het was fucking koud vanmorgen. Glad ook trouwens
Wat word er weer veel gemaild }: is de MC niet goed genoeg meerquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:19 schreef hicham het volgende:
Ojjj
The pressure is of
R2-D2 mailtje [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
misschien krijg je door de inhoud van die mail hier te plaatsen wel een banquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
Wat word er weer veel gemaild }: is de MC niet goed genoeg meer
Niet iedereen hoeft te weten wanneer we weer gezellig in een meertje of de plaatselijke sloot modderhandafdrukjes op d'r tieten gaan maken jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
Wat word er weer veel gemaild }: is de MC niet goed genoeg meer
quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft te weten wanneer we weer gezellig in een meertje of de plaatselijke sloot modderhandafdrukjes op d'r tieten gaan maken ja
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:35 schreef stinkie het volgende:
Woei.
Belasting lijkt aardig te zijn
Me dunkt: Alp weg, enter F650GS
of:
ook wel mooi
Maar de GS is toch mooier
quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft te weten wanneer we weer gezellig in een meertje of de plaatselijke sloot modderhandafdrukjes op d'r tieten gaan maken ja
quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga samen met Hicham naar Beverwijk, de Oosterse markt. Hij zegt dat de allochtonen daar veeeeeeeel meer korting krjigen dan autochtone nederlanders![]()
En daarna gaan we naar een gezellig meertje of plaatselijke sloot modderhandafdrukjes op m'n tieten maken ja
![]()
bijnaquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:47 schreef FunnyName het volgende:
foto
Ja, dat heet diefstalquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga samen met Hicham naar Beverwijk, de Oosterse markt. Hij zegt dat de allochtonen daar veeeeeeeel meer korting krjigen dan autochtone nederlanders![]()
quote:
Pritt-stiftquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:53 schreef hicham het volgende:
flippo
Hahahahahahaquote:
Mijnheer Piet begon ...quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Die mes tussen z'n ribben ja
[..]
Houw op
quote:
mmm, ik kijk nooit zo nauw met welke olie ik erin pleur. Ook wel eens ff snel bijgevuld met auto oliequote:Op donderdag 12 januari 2006 12:41 schreef Roderick2085 het volgende:
olie [afbeelding]
kan het kwaad om m'n olie te verversen en het filter lekker te laten zitten![]()
ik wil rijdenaccu hangt inmiddels alweer aan de optimate, want hij had er al geen zin in... maar ik heb ook maar eindelijk m'n olie gecontroleerd, maar er zit alleen maar wat helemaal onderaan de peilstokje... veel te weinig dus....
nou ziet het er ook aardig donker en smerig uit... dus dacht ik... ff verversen, maar ik heb geen oliefilter liggen.... als dat echt tegelijk moet, kan ik dus voorlopig nog ff niet rijden![]()
er werd mij ook al wel afgeraden om er gewoon olie bij te flikkeren, aangezien het waarschijnlijk andere olie is als wat erin zit (ander merk)
echt zwart is het niet... maar wel een stuk donkerder volgens mij als de nieuwe die ik heb....quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:44 schreef stinkie het volgende:
[..]
mmm, ik kiojk nooit zo nauw met welke olie ik erin pleur. Ook wel eens ff snel bijgevuld met auto olie
Maar olie wisselen kan best zonder filter hoor. Geloof dat de soes om de 6K olie nodig heeft en om de 12K nieuw filter. Maar als het zwart is zou ik het wel even verversen ja
Ik, en let wel, ik heb het hier over mijzelf, IK zou het er gewoon bij pleuren en gaan rijden. Tis niet dat je ermee naar Zuid Frankrijk wil toch? Filtertje halen en het van de week doen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:46 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
echt zwart is het niet... maar wel een stuk donkerder volgens mij als de nieuwe die ik heb....
volgens mij werkplaatshandboek moet het allebei om de 6k...
maar ik zou dus ook gewoon nu wat erbij kunnen gooien en gewoon over 2 weken ofzo het alsnog allebei verversen / vervangen... scheelt me nu wel een hoop rotzooi![]()
helemaal aangezien ik eigenlijk over een uurtje met de motor weg wil... hopen dat de accu op tijd klaar is![]()
ok, tnxquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik, en let wel, ik heb het hier over mijzelf, IK zou het er gewoon bij pleuren en gaan rijden. Tis niet dat je ermee naar Zuid Frankrijk wil toch? Filtertje halen en het van de week doen.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:04 schreef stinkie het volgende:
Luchtfilter? Benne dat
Op de soes nog nooit vervangen/schoongemaakt. Of ze moeten het met de beurt gedaan hebbenhehehe...
Wel ff controleren of je uberhaupt genoeg olie erin hebt he.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:47 schreef Makster het volgende:
Ik daarentegen zou er niet voor kiezen om het filter te laten zitten
ik ga er gewoon wat bij gooien en volgende week ofzo vervangen denk ik.... zal toch niet meer als 50km worden ofzo wat ik tot die tijd rijd... moet ie wel tegenkunnen vind ikquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:47 schreef Makster het volgende:
Ik daarentegen zou er niet voor kiezen om het filter te laten zitten, maarja ik ben ook gay![]()
Kan vast geen kwaad, maar stel heh, het kan wel kwaad, zou je je dan kut voelen dat een filtertje maar 6 euro kost
weet ik ook niet precies... instructeur zei dat het moest als ie warm was (zelfde motor)... maar ja, dan moet ie wel starten hequote:Op donderdag 12 januari 2006 13:49 schreef R2-D2 het volgende:
Hier komt het kuikentje weer, ik weet dat je bij een BMW GS de olie moet peilen als de motor warm is. Bij mijn kawa is dat niet zo.
Ik weet niet hoe het bij jouw motor is![]()
[afbeelding]
Filter vervangenzorg er maar voor dat je morgen goed kan rijden
![]()
Oh, moet de motor dan starten? Ik verwarm de motor met een Fohnquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:00 schreef Roderick2085 het volgende:
weet ik ook niet precies... instructeur zei dat het moest als ie warm was (zelfde motor)... maar ja, dan moet ie wel starten he![]()
Ga je volgende week fietsen als je motor het niet meer doetquote:filter vervangen doe ik denk ik volgende week wel![]()
anders moet ik nu gaan fietsen, heb ik niet echt zin in![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:06 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Oh, moet de motor dan starten? Ik verwarm de motor met een Fohn
[afbeelding]
ze zeggen altijd dat die gs'jes zo betrouwbaar zijn en bijna niet kapot te krijgen enzo.... moet kunnen dusquote:[..]
Ga je volgende week fietsen als je motor het niet meer doet![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:12 schreef R2-D2 het volgende:
Hicham is z'n verslag opnieuw aan het schrijven, hij wist niet dat het in het nederlands moest![]()
![]()
Laat Maar, ben er klaar mee voor vandaagquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Laat Maar, ben er klaar mee voor vandaag
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Laat Maar, ben er klaar mee voor vandaag
quote:
Om eventuele rellen te voorkomen, mijn post had geen betrekking op uquote:
met alle respect, maar de tering wil ik graag voorbehouden aan opmquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:34 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
[..]
Om eventuele rellen te voorkomen, mijn post had geen betrekking op u
Aan de andere kant, fuck it. Rellen is relaxed, heh Riet, tering lijer![]()
![]()
Dat ben ik nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:29 schreef bwt het volgende:
Hmm, die foto's van jou en je motor worden wel steeds beter
en geen helm???quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:37 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dat ben ik niet![]()
Ik heb een roze tasje![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:12 schreef R2-D2 het volgende:
Hicham is z'n verslag opnieuw aan het schrijven, hij wist niet dat het in het nederlands moest![]()
![]()
Het is donderdag vrind, niet zo op de zaken vooruit lopenquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
met alle respect, maar de tering wil ik graag voorbehouden aan opm
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:34 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
[..]
Om eventuele rellen te voorkomen, mijn post had geen betrekking op u
Aan de andere kant, fuck it. Rellen is relaxed, heh Riet, tering lijer![]()
![]()
Dit is een grap toch zekerquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Het is donderdag vrind, niet zo op de zaken vooruit lopenBovendien zei Raus dat we binnenkort misschien nog wat van Mercy kregen te horen, dus zou wel mooi zijn als we hem helemaal de tering (of een andere ziekte als het voorbehouden is aan opm) kunnen wensen als ie het lef heeft om hier weer te komen posten na zomaar te vertrekken sinds nieuwjaar
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
met alle respect, maar de tering wil ik graag voorbehouden aan opm
Verhaaltje over helm:quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:51 schreef dribbel79 het volgende:
En halverweg pagina 3 gaat het pas of motorgerlateerde zaken...ik hoop me over ongeveer 12 dagen aan het cluppie toe te mogen voegen...
Steek een kaarsje in m'n kont ...
Hoeveel scheldwoorden ken je?quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:51 schreef dribbel79 het volgende:
En halverweg pagina 3 gaat het pas of motorgerlateerde zaken...ik hoop me over ongeveer 12 dagen aan het cluppie toe te mogen voegen...
quote:Steek een kaarsje voor me aan...
Do I look like a fucking clown to you?quote:
Je kunt ook te ver gaan hequote:Op donderdag 12 januari 2006 15:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Zijn er toevallig mensen die interesse hebben in FTT 3 vervolg rijopleiding bij Freebike op 12 mei?
Als je je via mij inschrijft krijg je 5% kortingEn ik krijg weer 5 euro korting
en erger, geen tietenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:07 schreef R2-D2 het volgende:
En weer een motorpiccie:
[afbeelding]
![]()
geen knippers, geen spiegels, geeh hugger, geen bugger, geen krugger... Niet eens een koplamp...![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Do I look like a fucking clown to you?
Ik zie toch echt wel een hugger hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:07 schreef R2-D2 het volgende:
En weer een motorpiccie:
[afbeelding]
![]()
geen knippers, geen spiegels, geeh hugger, geen bugger, geen krugger... Niet eens een koplamp...![]()
Maar geen tietenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zie toch echt wel een hugger hoor
quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:54 schreef cawa het volgende:
Heb maar drie hobbies. Motorrijden, op mf zitten en sex.
Sex heb ik tegenwoordig niet en motorrijden doe ik op het moment ook niet (kentekenplaat kwijt), dus blijft op M-F zitten over.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:45 schreef mercy_symbol het volgende:
[...]wij hebben dezelfde hobbies
alleen klein verschil is dat ik wel kan rijdenwant ik heb mijn kentekenplaat nog :]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |