quote:
Pritt-stiftquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:53 schreef hicham het volgende:
flippo
Hahahahahahaquote:
Mijnheer Piet begon ...quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Die mes tussen z'n ribben ja
[..]
Houw op
quote:
mmm, ik kijk nooit zo nauw met welke olie ik erin pleur. Ook wel eens ff snel bijgevuld met auto oliequote:Op donderdag 12 januari 2006 12:41 schreef Roderick2085 het volgende:
olie [afbeelding]
kan het kwaad om m'n olie te verversen en het filter lekker te laten zitten![]()
ik wil rijdenaccu hangt inmiddels alweer aan de optimate, want hij had er al geen zin in... maar ik heb ook maar eindelijk m'n olie gecontroleerd, maar er zit alleen maar wat helemaal onderaan de peilstokje... veel te weinig dus....
nou ziet het er ook aardig donker en smerig uit... dus dacht ik... ff verversen, maar ik heb geen oliefilter liggen.... als dat echt tegelijk moet, kan ik dus voorlopig nog ff niet rijden![]()
er werd mij ook al wel afgeraden om er gewoon olie bij te flikkeren, aangezien het waarschijnlijk andere olie is als wat erin zit (ander merk)
echt zwart is het niet... maar wel een stuk donkerder volgens mij als de nieuwe die ik heb....quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:44 schreef stinkie het volgende:
[..]
mmm, ik kiojk nooit zo nauw met welke olie ik erin pleur. Ook wel eens ff snel bijgevuld met auto olie
Maar olie wisselen kan best zonder filter hoor. Geloof dat de soes om de 6K olie nodig heeft en om de 12K nieuw filter. Maar als het zwart is zou ik het wel even verversen ja
Ik, en let wel, ik heb het hier over mijzelf, IK zou het er gewoon bij pleuren en gaan rijden. Tis niet dat je ermee naar Zuid Frankrijk wil toch? Filtertje halen en het van de week doen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:46 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
echt zwart is het niet... maar wel een stuk donkerder volgens mij als de nieuwe die ik heb....
volgens mij werkplaatshandboek moet het allebei om de 6k...
maar ik zou dus ook gewoon nu wat erbij kunnen gooien en gewoon over 2 weken ofzo het alsnog allebei verversen / vervangen... scheelt me nu wel een hoop rotzooi![]()
helemaal aangezien ik eigenlijk over een uurtje met de motor weg wil... hopen dat de accu op tijd klaar is![]()
ok, tnxquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik, en let wel, ik heb het hier over mijzelf, IK zou het er gewoon bij pleuren en gaan rijden. Tis niet dat je ermee naar Zuid Frankrijk wil toch? Filtertje halen en het van de week doen.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:04 schreef stinkie het volgende:
Luchtfilter? Benne dat
Op de soes nog nooit vervangen/schoongemaakt. Of ze moeten het met de beurt gedaan hebbenhehehe...
Wel ff controleren of je uberhaupt genoeg olie erin hebt he.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:47 schreef Makster het volgende:
Ik daarentegen zou er niet voor kiezen om het filter te laten zitten
ik ga er gewoon wat bij gooien en volgende week ofzo vervangen denk ik.... zal toch niet meer als 50km worden ofzo wat ik tot die tijd rijd... moet ie wel tegenkunnen vind ikquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:47 schreef Makster het volgende:
Ik daarentegen zou er niet voor kiezen om het filter te laten zitten, maarja ik ben ook gay![]()
Kan vast geen kwaad, maar stel heh, het kan wel kwaad, zou je je dan kut voelen dat een filtertje maar 6 euro kost
weet ik ook niet precies... instructeur zei dat het moest als ie warm was (zelfde motor)... maar ja, dan moet ie wel starten hequote:Op donderdag 12 januari 2006 13:49 schreef R2-D2 het volgende:
Hier komt het kuikentje weer, ik weet dat je bij een BMW GS de olie moet peilen als de motor warm is. Bij mijn kawa is dat niet zo.
Ik weet niet hoe het bij jouw motor is![]()
[afbeelding]
Filter vervangenzorg er maar voor dat je morgen goed kan rijden
![]()
Oh, moet de motor dan starten? Ik verwarm de motor met een Fohnquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:00 schreef Roderick2085 het volgende:
weet ik ook niet precies... instructeur zei dat het moest als ie warm was (zelfde motor)... maar ja, dan moet ie wel starten he![]()
Ga je volgende week fietsen als je motor het niet meer doetquote:filter vervangen doe ik denk ik volgende week wel![]()
anders moet ik nu gaan fietsen, heb ik niet echt zin in![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:06 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Oh, moet de motor dan starten? Ik verwarm de motor met een Fohn
[afbeelding]
ze zeggen altijd dat die gs'jes zo betrouwbaar zijn en bijna niet kapot te krijgen enzo.... moet kunnen dusquote:[..]
Ga je volgende week fietsen als je motor het niet meer doet![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:12 schreef R2-D2 het volgende:
Hicham is z'n verslag opnieuw aan het schrijven, hij wist niet dat het in het nederlands moest![]()
![]()
Laat Maar, ben er klaar mee voor vandaagquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Laat Maar, ben er klaar mee voor vandaag
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Laat Maar, ben er klaar mee voor vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |