toffe OPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:56 schreef FemaleRebbel het volgende:
Vipo
Rebbel ff serieus...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe !
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Morgen om 10:00 heb ik het eindgesprek met de stagebegeleider (Cees), en jij zei () dat het dan ingeleverd moest worden toch?
Hej tuthola, het lijstje klopt weer eens nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:56 schreef worldpimber het volgende:
Jees, doe ff lekker boeiend joh mensen.
Nergens voor nodig dat de MC topics zo een slechte afspiegeling zijn van de meets
quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:56 schreef worldpimber het volgende:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:59 schreef stinkie het volgende:
En met jekun je zelf ook de tering krijgen
Tiefus bek houwe lijerquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:56 schreef worldpimber het volgende:
Nergens voor nodig dat de MC topics zo een slechte afspiegeling zijn van de meets
Rot op Makkerquote:
Als je echt iets speciaals voor me wil doen mag je ook de tering krijgen. Deal?quote:
je bent niet origineel en je valt in herhalingquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:59 schreef stinkie het volgende:
Als je echt iets speciaals voor me wil doen mag je ook de tering krijgen. Deal?
hij heeft toch van die lieve roze uggsquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:00 schreef hicham het volgende:
Makster, trek je pantoffeltjes aan en ga neuken ofzo![]()
zeker geen zin om bij te lezen als je terugkomt ofzoquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:00 schreef Makster het volgende:
Iedereen zijn bek houwe!!!
en nu ff rennen![]()
![]()
Bek houwe wijf!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:02 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
hij heeft toch van die lieve roze uggs![]()
Klopt, alleen met 1 druk op de knop is hij al getekend, wat parameters naar wens veranderen en hij kan zo de stressberekening in.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:31 schreef Gawaine het volgende:
Zo zagen ze er 20 jaar geleden ook al uit![]()
![]()
Godverdetyfus, vuile kutrooie homoquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:00 schreef Makster het volgende:
Iedereen zijn bek houwe!!!
en nu ff rennen![]()
![]()
Wat zit je nou de hele tijd van die semigrappige kutopmerkingen te maken, sletquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:02 schreef FemaleRebbel het volgende:
hij heeft toch van die lieve roze uggs![]()
Nee, jij bent ff lekkerquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je bent niet origineel en je valt in herhaling![]()
Moet jij niet stervenquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:59 schreef stinkie het volgende:
Als je echt iets speciaals voor me wil doen mag je ook de tering krijgen. Deal?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:57 schreef Roderick2085 het volgende:
zo, gaat lekker hier he![]()
voor het andere verslag heb je nog wel 2 weken ofzo (volgens de planning)
WTF boeit ons nou weer de zeer interessante verhalen van deze twee kutstudentenquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:58 schreef hicham het volgende:
Hej tuthola, het lijstje klopt weer eens niet
nogmaals, ik ben graag duidelijk, dus kaatst ik het gewoon weer terug. Moet jouw niet onbekend zijn. Ik wil het jouw soort niet te lastig maken natuurlijkquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je bent niet origineel en je valt in herhaling![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:04 schreef Worldbeater het volgende:
He he, OPM neemt het weer op voor zijn oude maatje.![]()
so truequote:Good old times, not always good, but there are memories.
ben daar niet zo een ster inquote:Alleen een zwakke topictitel man.
je wordt steeds sterker in je beledigingenquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:06 schreef stinkie het volgende:
nogmaals, ik ben graag duidelijk, dus kaatst ik het gewoon weer terug. Moet jouw niet onbekend zijn. Ik wil het jouw soort niet te lastig maken natuurlijk
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Godverdetyfus, vuile kutrooie homo
[..]
Wat zit je nou de hele tijd van die semigrappige kutopmerkingen te maken, slet
[..]
Nee, jij bent ff lekker
[..]
Moet jij niet sterven
[..]
[..]
WTF boeit ons nou weer de zeer interessante verhalen van deze twee kutstudenten![]()
![]()
???
Wel goftedomme..... vuile amsterdammerquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Bek houwe wijf!!
Ja sorry schijnt in de mode te zijn in dit topic, elkaar dingen toewensen
Welcome back Riet![]()
Jij bent er en het gaat gelijk weer mis
dat ie maar de tering mag krijgenquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:08 schreef Makster het volgende:
Riet, teringlijer Look what you have done, AGAIN![]()
![]()
Met triest gedrag loop je inderdaad ver op me voorquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je wordt steeds sterker in je beledigingen
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:08 schreef Roderick2085 het volgende:
lekkere binnenkomer in het nieuwe topic
![]()
maarre... kutstudenten.... was jij ook niet nog met school bezigmaakt dat jou dan niet eentje van 'onze' soort
![]()
Pepijn heeft het veel te drukquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:09 schreef worldpimber het volgende:
Straks krijgen we nog slaag van Pepijn![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
Met triest gedrag loop je inderdaad ver op me voor
Hier weer zo'n goftedomme achterlijke ruk A'dammerquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:05 schreef worldpimber het volgende:
Wat zit je nou de hele tijd van die semigrappige kutopmerkingen te maken, slet
Het A'dam topic op MF loopt tenminste nog een beetjequote:Op woensdag 11 januari 2006 20:12 schreef FemaleRebbel het volgende:
Hier weer zo'n goftedomme achterlijke ruk A'dammer
Krijg de kolere man![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Pepijn heeft het veel te druk
RB zou een goeie zijn to the rescue, die laat ons wel ff alle hoeken van de Fok!MC zien
ag, je hebt ze nu bijna allemaal gehadquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:12 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hier weer zo'n goftedomme achterlijke ruk A'dammer
Krijg de kolere man![]()
La maaaaar koommuuhhh. Tanden rapen zal zijn aandeel zijnquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:09 schreef worldpimber het volgende:
Straks krijgen we nog slaag van Pepijn![]()
Veel plezier op de Keilewegquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:15 schreef Makster het volgende:
La maaaaar koommuuhhh. Tanden rapen zal zijn aandeel zijn![]()
Ok en NU echt weg, zus is even de Dr. Phil aan het uithangen aan de telefoon, vrouwen...![]()
Gaat goed zo trouwens, eindelijk weer eens niveau in de SC
en het is nog niet eens vrijdag. Dat beloofd watquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:15 schreef Makster het volgende:
[..]
La maaaaar koommuuhhh. Tanden rapen zal zijn aandeel zijn![]()
Ok en NU echt weg, zus is even de Dr. Phil aan het uithangen aan de telefoon, vrouwen...![]()
Gaat goed zo trouwens, eindelijk weer eens niveau in de SC
Moet jij niet ff uitbuiken nogquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:21 schreef Makster het volgende:
En toen was de rust weder gekeerd
Kom op tering sletten, RELLEN
Ja maar....quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:04 schreef hicham het volgende:
Welcome back Riet![]()
Jij bent er en het gaat gelijk weer mis
jij weet ook niet wat je wil geloof ik hequote:Op woensdag 11 januari 2006 21:21 schreef Makster het volgende:
En toen was de rust weder gekeerd
Kom op tering sletten, RELLEN
Waar is je man, waar zijn je kids???quote:
Bizznizz abroadquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waar is je man, waar zijn je kids???![]()
Krijg je wel genoeg aandacht van ze, je zit hier zo alleen te FokMCen
Muil houwe !quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:24 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
jij weet ook niet wat je wil geloof ik he![]()
D'r dochter heeft al de hele dag met dubieuze MSN vriendjes zitten chatten, mag zij er nu ff erachter??quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Krijg je wel genoeg aandacht van ze, je zit hier zo alleen te FokMCen
Trying hard to.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Hicham & Pimber: zijnn jullie nog niet onderuit gegaan?
Nee, staat voor a.s. zomerdagen geplanned, en verder refereer ik naar Maksters laatste reactiequote:Op woensdag 11 januari 2006 21:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Hicham & Pimber: zijnn jullie nog niet onderuit gegaan?
Net gedouchedquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:22 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Moet jij niet ff uitbuiken nog![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee, staat voor a.s. zomerdagen geplanned, en verder refereer ik naar Maksters laatste reactie![]()
Ja idd.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee, staat voor a.s. zomerdagen geplanned, en verder refereer ik naar Maksters laatste reactie![]()
Wat lief, doe je wel voorzichtig?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Trying hard to.
Helaas, teveel grip op die MPP's. Ik zal eens een auto koppen voor je.![]()
Dat mag ze niet van mijquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:37 schreef hicham het volgende:
[..]
D'r dochter heeft al de hele dag met dubieuze MSN vriendjes zitten chatten, mag zij er nu ff erachter??
Jij doet niet aan meets en je bent al ver voorbij je postquotum van vandaagquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mag ik het dan vastleggen op film en/of foto?
Ik slaap niet met je moeder, dat weet je tochquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ey, kappen nou! Voordat je wakker wordt met een paardenhoofd naast je in bed![]()
Ophoeren, je krediet voor vandaag is reeds op, 0.00 mag je weer.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat lief, doe je wel voorzichtig?
GMTA !!quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:39 schreef hicham het volgende:
Jij doet niet aan meets en je bent al ver voorbij je postquotum van vandaag
Wat heb je geslikt vandaag?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja idd.
Sterf af teffus Riet. Beter je muil houwe of 2de hands tanden scoren op de markt![]()
Truste importbollekequote:Op woensdag 11 januari 2006 21:39 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Dat mag ze niet van mij![]()
en nu echt![]()
Ik wel aan meets, maar niet aan jullie meetsquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij doet niet aan meets en je bent al ver voorbij je postquotum van vandaag
Dus ik sta nu in t roodquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ophoeren, je krediet voor vandaag is reeds op, 0.00 mag je weer.![]()
Ik verval in mijn oude patroonquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat heb je geslikt vandaag?
[..]
Truste importbolleke
quote:
dat kleintje kan ik nog wel aan hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ey, kappen nou! Voordat je wakker wordt met een paardenhoofd naast je in bed![]()
Hier komen geen rooie binnen, dus dat gaat moeilijk!quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik slaap niet met je moeder, dat weet je toch![]()
![]()
![]()
Damnit, discriminimatiequote:Op woensdag 11 januari 2006 21:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hier komen geen rooie binnen, dus dat gaat moeilijk!![]()
Pijn kost geen geldquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik wel aan meets, maar niet aan jullie meetsWie weet, ooit
Maar desalniettemin kan ik natuurlijk wel jullie "demonstratie" komen filmen
Niet dat ik zou willen dat jullie je pijn doen hoor
Don't fight it, I like itquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik verval in mijn oude patroonGot the fight it
![]()
![]()
![]()
Hej Makster, wat kost spuiten ongeveer? Niet datgeen uit je ballekes, maar kuipdelen. Bijvoorbeeld undertails e.d. ongeveer?quote:
Wow... dat aardig watquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:45 schreef hicham het volgende:
Probleem is nu dat ik geld tegen dat wrak met 70.000 km aansmijt dat het niet leuk meer is als ik pleur
Ligt helemaal aan de spuitertnaar wie je het brengt. Die op MF kan spuiten als een aap. Zal ff zijn nick zoeken.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hej Makster, wat kost spuiten ongeveer? Niet datgeen uit je ballekes, maar kuipdelen. Bijvoorbeeld undertails e.d. ongeveer?![]()
![]()
![]()
Schijnheil, you're one of themquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Diameter anus = 600 mm, resultaat van 5 mannen.
Ga's ff ergens anders schijnheilig doen joh, dat ding verbruikte al olie toen ik het van je kochtquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wow... dat aardig watGelukkig zijn het degelijke blokjes..... al olieverbruik geconstateerd?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja joh, pauper oplichterquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Ga's ff ergens anders schijnheilig doen joh, dat ding verbruikte al olie toen ik het van je kocht
O jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Ga's ff ergens anders schijnheilig doen joh, dat ding verbruikte al olie toen ik het van je kocht
Dus een soort statistiek per jaar? Dus zoiets van, 600mm in 2005?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |