toffe OPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:56 schreef FemaleRebbel het volgende:
Vipo
Rebbel ff serieus...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe !
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Morgen om 10:00 heb ik het eindgesprek met de stagebegeleider (Cees), en jij zei () dat het dan ingeleverd moest worden toch?
Hej tuthola, het lijstje klopt weer eens nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:56 schreef worldpimber het volgende:
Jees, doe ff lekker boeiend joh mensen.
Nergens voor nodig dat de MC topics zo een slechte afspiegeling zijn van de meets
quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:56 schreef worldpimber het volgende:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:59 schreef stinkie het volgende:
En met jekun je zelf ook de tering krijgen
Tiefus bek houwe lijerquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:56 schreef worldpimber het volgende:
Nergens voor nodig dat de MC topics zo een slechte afspiegeling zijn van de meets
Rot op Makkerquote:
Als je echt iets speciaals voor me wil doen mag je ook de tering krijgen. Deal?quote:
je bent niet origineel en je valt in herhalingquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:59 schreef stinkie het volgende:
Als je echt iets speciaals voor me wil doen mag je ook de tering krijgen. Deal?
hij heeft toch van die lieve roze uggsquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:00 schreef hicham het volgende:
Makster, trek je pantoffeltjes aan en ga neuken ofzo![]()
zeker geen zin om bij te lezen als je terugkomt ofzoquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:00 schreef Makster het volgende:
Iedereen zijn bek houwe!!!
en nu ff rennen![]()
![]()
Bek houwe wijf!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:02 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
hij heeft toch van die lieve roze uggs![]()
Klopt, alleen met 1 druk op de knop is hij al getekend, wat parameters naar wens veranderen en hij kan zo de stressberekening in.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:31 schreef Gawaine het volgende:
Zo zagen ze er 20 jaar geleden ook al uit![]()
![]()
Godverdetyfus, vuile kutrooie homoquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:00 schreef Makster het volgende:
Iedereen zijn bek houwe!!!
en nu ff rennen![]()
![]()
Wat zit je nou de hele tijd van die semigrappige kutopmerkingen te maken, sletquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:02 schreef FemaleRebbel het volgende:
hij heeft toch van die lieve roze uggs![]()
Nee, jij bent ff lekkerquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je bent niet origineel en je valt in herhaling![]()
Moet jij niet stervenquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:59 schreef stinkie het volgende:
Als je echt iets speciaals voor me wil doen mag je ook de tering krijgen. Deal?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:57 schreef Roderick2085 het volgende:
zo, gaat lekker hier he![]()
voor het andere verslag heb je nog wel 2 weken ofzo (volgens de planning)
WTF boeit ons nou weer de zeer interessante verhalen van deze twee kutstudentenquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:58 schreef hicham het volgende:
Hej tuthola, het lijstje klopt weer eens niet
nogmaals, ik ben graag duidelijk, dus kaatst ik het gewoon weer terug. Moet jouw niet onbekend zijn. Ik wil het jouw soort niet te lastig maken natuurlijkquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je bent niet origineel en je valt in herhaling![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:04 schreef Worldbeater het volgende:
He he, OPM neemt het weer op voor zijn oude maatje.![]()
so truequote:Good old times, not always good, but there are memories.
ben daar niet zo een ster inquote:Alleen een zwakke topictitel man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |