quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:43 schreef nokwanda het volgende:
Welkom in de Truth chat
![]()
Sten maakte de laatste vol en ging toen heerlijk slapen op de methadon. Al smachtend vooruitziend naar haar dromen over Robbbbbbert van den Brokke en het maken van het astrale kind
(het zou leuk zijn als de topic starter hier standaard iets nieuws en leuks neer zet)
Ow... je dacht... ik breng het nieuws dan maar in een topic dat toch zo vol is zodat niemand het verder meer leestquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:47 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja? Dat ik geestelijk zwanger ben van Van Den Broeke had een big secret moeten blijven.
![]()
Wat erg, nou staat volgende week in de Story dat ik zwanger ben van Van den Broeke, en dat terwijl ik getrouwd ben met Jeroen en óók nog eens helemaal geen kinderen wil (alleen geestelijkequote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow... je dacht... ik breng het nieuws dan maar in een topic dat toch zo vol is zodat niemand het verder meer leest![]()
Inderdaad, ik moet nieuw materiaal opdoen, zoals elke nacht.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:49 schreef nokwanda het volgende:
Gaat slaaapen! gaat dromen
Tja........ je hebt idd de spaarzame actie gemistquote:Op woensdag 11 januari 2006 07:23 schreef Metro2005 het volgende:
Mogge
En wat heb ik nou weer allemaal gemist zeg, ik zag rondzwemmende spermacellen, walvissen en puppy's voorbij komen in het vorige deelen shit ben weer eens te laat
accu leeg, banden leeg, nieuwe band , weer leeg , accu leeg, band opgepompt en nu blijft hij hardquote:Op woensdag 11 januari 2006 03:01 schreef coz het volgende:
Barra
ik heb net ergens gelezen wat er met je auto aan de hand was
of uhm eigenlijk , hoe het kwam ..![]()
Wat is dat voor een auto johquote:Op woensdag 11 januari 2006 09:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
accu leeg, banden leeg, nieuwe band , weer leeg , accu leeg, band opgepompt en nu blijft hij hardaccu doet nog een beetje raar...volgens mij lek ik ergens (accu lekt stroom dus he
)
ow en mirage schat het is Spar-maatje en niet spermaatje
boefje
een KUT auto aka seat ibiza cupraquote:
Toen ie het nog goed deed was het anders geen kut-auto. Toen was het nog je liefje dat je nooit in de steek lietquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een KUT auto aka seat ibiza cupra
een auto die in 1 maand 5x stuk is gegaan is niet leukquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Toen ie het nog goed deed was het anders geen kut-auto. Toen was het nog je liefje dat je nooit in de steek liet
Wat een trouweloosheid![]()
Nee..... auto's zijn net vrouwen..... ze heeft gewoon liefde en aandacht nodig. Niet alleen maar erin rijdenquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een auto die in 1 maand 5x stuk is gegaan is niet leuk
Mogguh.... hoest met de poot vandaag?quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:50 schreef draculettetje het volgende:
mogguh allemaal!
liefde kreeg ze wel... ik maakte der netjes 1x per week schoon aan de buitenkant (niet in de wasstraat maar gewoon handmatig) daarna verzorge ik 1x in de 2 weken de binnenkantquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee..... auto's zijn net vrouwen..... ze heeft gewoon liefde en aandacht nodig. Niet alleen maar erin rijden![]()
Maar zodra ze een beetje pech heeft en haar pootjes breekt of een kleine burnout krijgt is het opeens uit met de liefdequote:Op woensdag 11 januari 2006 11:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
liefde kreeg ze wel... ik maakte der netjes 1x per week schoon aan de buitenkant (niet in de wasstraat maar gewoon handmatig) daarna verzorge ik 1x in de 2 weken de binnenkant
waxte der 1x in de 2 maanden helemaal in, poetste elke week der velgjes ... dus liefde heeft ze genoeg gehad.
ik begon ook niet gelijk te scheuren zodra ik in haar zat maar reed der eerst netjes warm zodat die motor begon te spinnen als een poesje.
liefde heb ik zat gegeven maar helaas niet teruggekregen
een auto is geen vrouw... een auto is een gebruiksvoorwerp ... en ik geloof dan dat ik geduldig genoeg ben geweestquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar zodra ze een beetje pech heeft en haar pootjes breekt of een kleine burnout krijgt is het opeens uit met de liefde![]()
dat is inderdaad wel erg frustrerend ja.quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een auto die in 1 maand 5x stuk is gegaan is niet leuk
zeker welquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:27 schreef nokwanda het volgende:
Dus mag ze dan wel EEN keer in de maand stuk gaan?![]()
![]()
poot is verkouden en hoopt dat het snel over is, weet namelijk niet of dat invloed heet voor de opname morgenquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mogguh.... hoest met de poot vandaag?
In het kader van de poot vraag je aan mij: hoe staat het met jou?quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
poot is verkouden en hoopt dat het snel over is, weet namelijk niet of dat invloed heet voor de opname morgen
voor de rest is de poot ook wel een beetje zenuwachtig voor morgen en is weer goed beet genomen door de fysio vandaag!
hihihi en heeft ook liefde nodig maar is toch echt geen auto! (maar natuutlijk wel een vrouwelijk onderdeel!!!)
maar voor de rest is alles![]()
en hoe staat het bij jou?
Maar ik begrijp hieruit dat je je op het moment identificeert met Poot?quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:08 schreef draculettetje het volgende:
de poot is nog niet helemaal wakker (of wat duffig van de medicatie)
maar snapt dat nok errug druk is met heen en weer lopen tussen tafel met schilderijtjes, stapels papieren en de computer!
zou idd wel goed zijn als je de 30 haalt! in spanning dus afwachten! alvast suc6 daarmee!
Dan ga ik echt een winterslaap houden. En als alles dan weer goed is met de wereld mogen ze me wakker makenquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:23 schreef draculettetje het volgende:
aangezien vandaag alles draait om de poot vond ik het wel zo makkelijk om me maar ook aan de poot te identificeren....
Maar nee zie mezelf toch liever als mij en m'n voet als de poot!
Kwee nie hoor of ik die medicatie wel zo lekker vind, er mag wel wat af, zou ik de lekkerste voor je uitzoeken en appart houden stuur ik je dan wel op, vooral die ene waar je echt van gaaten
![]()
De laatste tijd is het hier wat slapjes ja.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:28 schreef Bastard het volgende:
Ik zie dit topic nooit bovenaan de AT staan.. dus ik help es mee
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De laatste tijd is het hier wat slapjes ja.
Allemaal toch min of meer in een winterslaap maar dan anders.
En er zijn gewoon wat minder mensen. En wat mij betreft.... Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Tenminste..... hier op Fok! danThuis ben ik tegenwoordig iets selectiever.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nok wil mij niet in huis hebben ......
ik ga wel bij Mirage en Lord Oversight inwonen![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:44 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
![]()
* Mirage zet nog een bed bij...
ik maak er wel een hoogslaper van anders heb jij 's ochtends een "hoe meer zielen, hoe meer blauwe plekken" bed.
peuter, broer, kat, hond... JUMP JUMP JUMP JUMP, terwijl ze "Goeiemorgen !!!! in je oor tetteren en je op slag scheel kijkt omdat de jongste zijn koppie zo dicht voor je ogen houdt dat zijn neus de jouwe raakt"
quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:45 schreef displission het volgende:
is er misschien ook nog een plaatsje voor een trouwe hond?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:51 schreef displission het volgende:
leg mij maar in de love suitehaha
Dat zou weer eens wat anders zijn...quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:55 schreef displission het volgende:
lekker tussen de blote voetenhehe
ben jij het spook dan? of het monster? wat onder het bed ligt..(niet als bokopmerking bedoelt)
quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:56 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat zou weer eens wat anders zijn...
iemand onder mijn bed ipv ernaast of een klein stukje verder dan bij mijn voeteneind.
verfrissend
OMFG.... Heb je naast die paddo's ook nog een voeten-fetish?quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:55 schreef displission het volgende:
lekker tussen de blote voetenhehe
ben jij het spook dan? of het monster? wat onder het bed ligt..(niet als bokopmerking bedoelt)
En jij bent ook best erg. Jij ligt graag groepsgewijs in bed!!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:55 schreef Mirage het volgende:
Jezus !
Oversight zou per direct van mij scheiden als er nog meer in ons bed komt.
Hij wordt nu al geflipt van de drukte in ons liefdesnestje af en toe.
De afspraak is (die ik overigens voor een groot deel aan mijn laars lap), dat ik alles in huis mag halen wat ik wil (er is toch niet tegenop te praten zegt hij), maar dan moet ik ervoor zorgen dat hij iig zijn bed nog houdt om zich terug te trekken.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:31 schreef Bastard het volgende:
Ik heb net mn hele dag huilende dochter Reiki gegeven, en het hielp.. ze viel meteen in slaap
Het werkt nog steeds
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]thanks for the reminder..... again. Droomd afgelopen nacht dat ik er een in handen had.
Opeens rook ik iets en ik maakte de luier open. The work was still in process. Nu weet iki heel erg zeker dat ik in kleur droom.![]()
En deze post van jou brengt het allemaal terug.
Lekker slapen.. En niet uitgaan van extra daagjes... Ik vind 7 dagen aan een infuus welo voldoende!quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:08 schreef draculettetje het volgende:
nog even snel voordat ik weer ga slapen![]()
ga ik jullie allemaal nog even gedag zeggen en tot volgende week (en nog wat dagjes extra!)
groetjes![]()
hihihi ikke ook hoor! maar ja meneer de dokter heeft gezegd 7 tot 10 daagjes..... GRRRRRRquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Lekker slapen.. En niet uitgaan van extra daagjes... Ik vind 7 dagen aan een infuus welo voldoende!
Sinds wanneer trek jij je iets aan van wat de dokter zegt?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihihi ikke ook hoor! maar ja meneer de dokter heeft gezegd 7 tot 10 daagjes..... GRRRRRR
Jaaaahhh, heel erg veel succes en sterkte met de opnamequote:Op woensdag 11 januari 2006 22:08 schreef draculettetje het volgende:
nog even snel voordat ik weer ga slapen![]()
ga ik jullie allemaal nog even gedag zeggen en tot volgende week (en nog wat dagjes extra!)
groetjes![]()
dankquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaahhh, heel erg veel succes en sterkte met de opname![]()
valt me nog mee dat hij niet zegt:quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:10 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
![]()
Doet mij aan Merlyn denken op het moment...
Soms ben je bezig met hem en verdwijnt hij opeens naar een andere kamer waar niemand is.
Hij staat dan met één handje ergens op geleund, zijn beentjes iets doorgebogen moelijk te kijken in zijn eentje.
Als je dan vraagt "wat doe jij?"
"Ikke even poepen"
idd zou een beetje beschamend voor die jongen zijnquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:31 schreef nokwanda het volgende:
Ik mag hier niet dit soort EW-verhalen gaan vertellen
quote:Op donderdag 12 januari 2006 04:40 schreef vamperotica het volgende:
ik wil slapen
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]thanks for the reminder..... again. Droomd afgelopen nacht dat ik er een in handen had.
Opeens rook ik iets en ik maakte de luier open. The work was still in process. Nu weet iki heel erg zeker dat ik in kleur droom.![]()
En deze post van jou brengt het allemaal terug.
Maar dat moet wel lastig zijn voor de amma als die de hele dag met het kleine huilmonstertje optrekt. Die krijgt pas wat rust als jij haar stil-reikiet.quote:
Ging rond 0.15 naar bed en was om 03.nog wat klaar wakker... En nu helemaal hyperdepieperquote:Op donderdag 12 januari 2006 07:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat deed je nog niet om die tijd? En nu is het al weer tijd om op te staan. Poor you!.
Nou doorgaans is ze vrij rustig hoor... maar ze zijn bij ons met de daken bezig.. steigers bouwen tegen het huis gisteren en daardoor kon ze niet slapen. Veel herrie, en dan krijgt ze ook nog eens last van krampjes.. ja was ze eigenlijk de hele dag wel huillie van.quote:Op donderdag 12 januari 2006 07:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar dat moet wel lastig zijn voor de amma als die de hele dag met het kleine huilmonstertje optrekt. Die krijgt pas wat rust als jij haar stil-reikiet.
Ow, je krijgt straks vast wel een inzinking. Ga je met het jongste monster een middagtukkie doen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 08:42 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ging rond 0.15 naar bed en was om 03.nog wat klaar wakker... En nu helemaal hyperdepieper
Ah... gurmpie...quote:Op donderdag 12 januari 2006 08:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou doorgaans is ze vrij rustig hoor... maar ze zijn bij ons met de daken bezig.. steigers bouwen tegen het huis gisteren en daardoor kon ze niet slapen. Veel herrie, en dan krijgt ze ook nog eens last van krampjes.. ja was ze eigenlijk de hele dag wel huillie van.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 08:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou doorgaans is ze vrij rustig hoor... maar ze zijn bij ons met de daken bezig.. steigers bouwen tegen het huis gisteren en daardoor kon ze niet slapen. Veel herrie, en dan krijgt ze ook nog eens last van krampjes.. ja was ze eigenlijk de hele dag wel huillie van.
heel herkenbaar! Alleen... ik rook niet!quote:Op donderdag 12 januari 2006 08:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Herinner me weer het wanhopige gevoel...
Mijn beste vriendinnetje heeft ook een klein meisje. Soms belt ze me helemaal moe en wanhopig op: ik ben gevlucht, naar buitensta nu stiekem te roken en jou te bellen.
![]()
Laatstquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:34 schreef coz het volgende:
[Gez] 50 kilo wiet
was in een flauwe bui laatst
mogguh , doei![]()
Ja is af en toe kut hoor.. dan kijkt ze je aan van "help me, ik heb pijn" en dan lijkt niks te helpen, troostende woorden niet, melk niet, liggen niet, zitten niet, over de schouder niet.. ja dan word je even moedeloos hoor, ik zeg ook tegen mn vrouw.. ga maar ff buiten een peukie roken.. je kan dan zo weinig doen op zich.. ff rust en dan trek je het wel weer.quote:Op donderdag 12 januari 2006 08:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Herinner me weer het wanhopige gevoel...
Mijn beste vriendinnetje heeft ook een klein meisje. Soms belt ze me helemaal moe en wanhopig op: ik ben gevlucht, naar buitensta nu stiekem te roken en jou te bellen.
![]()
Tsja.. er is een bepaald symbool wat je kan gebruiken, het symbool heet letterlijk "sleutel tot je onderbewustzijn". Ik gebruik hem nog niet, geen reden voor, maar je zou er situaties van vroeger moeten mee kunnen oplossen, zodat de mens er van nu geen gevolgen meer van heeft, of er beter mee om kan gaan.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:54 schreef nokwanda het volgende:
Zou een onstilbare honger naar chocolade, ook als je de misselijkheidsfase door het teveel eraan al voorbij bent, ook weg te reikieen zijn?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tsja.. er is een bepaald symbool wat je kan gebruiken, het symbool heet letterlijk "sleutel tot je onderbewustzijn". Ik gebruik hem nog niet, geen reden voor, maar je zou er situaties van vroeger moeten mee kunnen oplossen, zodat de mens er van nu geen gevolgen meer van heeft, of er beter mee om kan gaan.
Dus,.. je zou hem kunnen gebruiken voor bv stoppen met roken, tsja waarom ook niet met stoppen met chocola eten dan
Hoe het werkt technisch gezien weet ik ook niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ow.... roken doe ik nog veeeeeel meer
Ik heb geen idee hoe dat wat je beschrijft werkt. maar ik heb dan ook geen ervaring met reiki.
Nou als je een serieus voorbeeld hebt .. kunnen we misschien kijken of er een betekenis aan vast zit.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:56 schreef sararaats het volgende:
ik heb wel eens hele vreemde dromen
is er een topic voor droombetekenissen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou als je een serieus voorbeeld hebt .. kunnen we misschien kijken of er een betekenis aan vast zit.
Ach, ik had vandaag ook weer n00bs aan de lijn hoor, niet alleen qua computertechniek (huh. hoe sleep ik danquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:06 schreef coz het volgende:
ken ze inderdaad ook , mensen die het niet kunnen installeren na downloaden
ja , je kan er wel inkijken in xp alsof het een mapje is .. maar dat gaat inderdaad niet lekker werken direct uit een zip![]()
Wow, Mirage, ben jij dat! Lekker ding!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:48 schreef Mirage het volgende:
Mijn buik !
http://photobucket.com/albums/d176/merlynbrian/?action=view¤t=IMG_7661.jpg
even kijken, als hij véééél te groot is haal ik hem wel weg.
Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:52 schreef Mirage het volgende:
is trouwens al van even terug.
Hij is nu nog wat groter en zit lager.
Ondanks dat de buik echt in de weg zit ( maar dat komt meer omdat ik obstakels weiger te accepteren... ik denk nog steeds dat ik gewoon kan rennen naar de bus en bukken zodra iets ergens tussen valt), vind ik dit prettiger dan de "tussenfase".quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:59 schreef vamperotica het volgende:
oe Mirage.... Mooie foto's! En wat een heerlijke buik!
Die van mij begint er nu toch ook wel echt zwanger uit te zien
Ja, maar jij bent die schone toch? Die mooie dame bedoel ik met dat bruine haar?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:58 schreef Mirage het volgende:
Hahaha, kan je dat aan mijn buik zien ?
Misschien ben ik wel een taart van 50
nog een buik.
http://photobucket.com/albums/d176/merlynbrian/?action=view¤t=IMG_7702.jpg
en een "bad timing foto" maar wel met hoofd. ( is wat makkelijk bij het schatten van een leeftijd)
http://photobucket.com/albums/d176/merlynbrian/?action=view¤t=IMG_7671.jpg
26 jaar
Nou ja... schoon. Zal toch wel aan het tijdstip van de dag liggen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:04 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent die schone toch? Die mooie dame bedoel ik met dat bruine haar?
Dat was onze eigen kat dus.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:03 schreef nokwanda het volgende:
Ik moest lachen om de andere foto's van je buik. De blote. Heb je de kat erop gehad of was dat nog van Spicy?Zat een kras op. Zo te zien van een kattepootje.
Dan wordt het hoog tijd voor jouw buikfoto'squote:Op donderdag 12 januari 2006 21:59 schreef vamperotica het volgende:
oe Mirage.... Mooie foto's! En wat een heerlijke buik!
Die van mij begint er nu toch ook wel echt zwanger uit te zien
Ik bedoel natuurlijk het oude taalgebruik 'schone dame' als in 'mooie dame'.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ja... schoon. Zal toch wel aan het tijdstip van de dag liggen?![]()
jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:04 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent die schone toch? Die mooie dame bedoel ik met dat bruine haar?
Sommige katten lijken een eigenaardige voorkeur te hebben voor zwangere buiken.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:06 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat was onze eigen kat dus.
Hij zit iedere avond te "knijpen" (alsof hij nog zoogt bij zijn moeder) en naarmate de zwangerschap vorderd knijpt hij steeds enthousiaster.
Het punt is dat zijn nageltjes zo dun en scherp zijn je de krassen niet voelt, maar de volgende ochtend pas in de spiegel ziet.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
ja![]()
Als jullie er toch helemaal in kunnen... die Merlyn foto !!!
Hij kwam vertellen dat hij een ongelukje had gehad.... met de olie !!
http://i35.photobucket.com/albums/d176/merlynbrian/IMG_7695.jpg dus
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:07 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk het oude taalgebruik 'schone dame' als in 'mooie dame'.![]()
Ik had een plechtige oppermoeder in gedachten.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
ja![]()
Als jullie er toch helemaal in kunnen... die Merlyn foto !!!
Hij kwam vertellen dat hij een ongelukje had gehad.... met de olie !!
http://i35.photobucket.com/albums/d176/merlynbrian/IMG_7695.jpg dus
Is goed.quote:
Jij had vast hetzelfde beeld voor ogen als mijn man voordat wij elkaar ontmoet hadden...quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:11 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik had een plechtige oppermoeder in gedachten.Je bent dus jonger dan ik dacht.
![]()
Lief vrouwtje in bloemetjesjurk?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:14 schreef Mirage het volgende:
[..]
Jij had vast hetzelfde beeld voor ogen als mijn man voordat wij elkaar ontmoet hadden...
Naar aanleiding van chats, mails en mijn stem aan de telefoon had hij een lief vrouwtje in bloemetjes jurk verwacht.
![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:14 schreef Mirage het volgende:
[..]
Jij had vast hetzelfde beeld voor ogen als mijn man voordat wij elkaar ontmoet hadden...
Naar aanleiding van chats, mails en mijn stem aan de telefoon had hij een lief vrouwtje in bloemetjes jurk verwacht.
![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:14 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
Maar..... ik moet toegeven dat ik, toen ik eerst als user zag, ook die indruk had. Maar gelukkig kwam ik er al snel genoeg achter dat je ook verrukkelijk vals kunt zijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:14 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
Een stuk zenuwachtigheid viel weg zei hij.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en??? Viel het hem mee of tegen?
hij ook...quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar..... ik moet toegeven dat ik, toen ik eerst als user zag, ook die indruk had. Maar gelukkig kwam ik er al snel genoeg achter dat je ook verrukkelijk vals kunt zijn![]()
Dat laatste had ik ook al begrepen ja. Maar dan kan het nog steeds een opluchting zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
Een stuk zenuwachtigheid viel weg zei hij.
(waarschijnlijk was hij bang dat ik gillend uit zijn chaotische huis weg zou rennen)
Maar verder had het hem denk ik niet uitgemaakt.
De klik was er toch al op geestelijk niveau, de rest raakt dan bijzaak.
As to prove my pointquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:26 schreef Mirage het volgende:
[..]
hij ook...![]()
(nadat ik "binnen" was dan hè)
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:58 schreef Mirage het volgende:
en een "bad timing foto" maar wel met hoofd. ( is wat makkelijk bij het schatten van een leeftijd)
http://photobucket.com/albums/d176/merlynbrian/?action=view¤t=IMG_7671.jpg
26 jaar
quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Barra zal weer fijn dromen vannacht
quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
weet ik niet.... wil jij weten wat voor dromen ik over Mir heb?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Barra zal weer fijn dromen vannacht
Mijn immer goede raad mbt de kids kun je ook op jezelf toepassen. Je slaapt gegarandeerd......quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:27 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop dat ik ook de kans krijg om te dromen.
* Mirage hypnotiseert zichzelf "niet wakker worden niet wakker worden.. lekker slapen vannacht"
vind ik een mooi nummer. Heeft iets liefs.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
when she goes na na na na , na na na naaaa colours wil keep on turning
quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
vind ik een mooi nummer. Heeft iets liefs.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:25 schreef nokwanda het volgende:
![]()
![]()
neu, ik geloof van niet
Mijn voorstellingsvermogen is al groter dan me soms lief is.
Hey Scorpquote:
En holy shitquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:48 schreef Mirage het volgende:
Mijn buik !
http://photobucket.com/albums/d176/merlynbrian/?action=view¤t=IMG_7661.jpg
* Mirage kijkt even naar de 2 die al rondlopen... als ik nu een tweeling krijg dan ren ik heel hard weg.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:00 schreef Metro2005 het volgende:
'Aanplant bossen versnelt broeikaseffect'
En holy shitis dat een tweeling??
JA! dat is strafbaarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:26 schreef Mirage het volgende:
[..]
* Mirage kijkt even naar de 2 die al rondlopen... als ik nu een tweeling krijg dan ren ik heel hard weg.
(is dat strafbaar ? de deur uitlopen, deur op slot draaien en nóóóoóít meer terug komen )
jòh !quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:32 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
JA! dat is strafbaar
Dan gaan we je missen![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:30 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh...
![]()
Ik heb heerlijk geslapen van nacht...
Als dat voor jou niet geldt, Mirage, heb je de verkeerde gehypnotidingest!
heb wel behoorlijke koppijn...
ben jij stiekum langs geweest vannacht, Nok??![]()
je vergeet mij onder je bed schatquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:35 schreef Mirage het volgende:
Mijn hemel !
Ik word mij er opeens bewust van dat ik zo 4 ! mannen in huis heb.... en als jouw doembeeld waarheid wordt zelfs 5 !
quote:
Ik snap m nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Owww, geweldig, dat effect ook steeds weer!!!
That's what one calles: infatuating. Heb er niet eens een Nederlands woord voor
De pappa van een dinnetje van me, een ouwe klassieke zeer nuchtere wetenschapper, zegt dat ook altijd: Gezanik.... alsof we de ijstijden en alle andere klimatologische veranderingen door de miljoenen jaren heen aan het ontkennen zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:00 schreef Metro2005 het volgende:
'Aanplant bossen versnelt broeikaseffect'
En hoppa. Het broeikaseffect kan weer in de ijskast wat mij betreft. grote dikke onzin dus.
Je zou hier bijna uit kunnen concluderen dat het broeikaseffect een heel natuurlijk proces is wat we misschien zelfs nu wel hebben afgeremd.
Ik vind het in elk geval weer een bewijs van hoe weinig we eigenlijk weten over de natuurlijke processen.
[..]
En holy shitis dat een tweeling??
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De pappa van een dinnetje van me, een ouwe klassieke zeer nuchtere wetenschapper, zegt dat ook altijd: Gezanik.... alsof we de ijstijden en alle andere klimatologische veranderingen door de miljoenen jaren heen aan het ontkennen zijn.
Om dan vervolgens met een lading relevante literatuur en voorbeelden te komenLove him
Het effect dat Mirage's foto heeft op mensen dat soms in tegenspraak lijkt te zijn met het beeld dat men schijnt te hebben naar aanleiding van de nick en de sig enzo. Hadden we het gister nog over. Het ubermoeder imago dat een lekkere chick blijkt te zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik snap m niet
Maar ken Mirage al van andere userfoto's topics hoor..
Vergeet de kater niet....... miauw is ook een vent, toch.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:35 schreef Mirage het volgende:
Mijn hemel !
Ik word mij er opeens bewust van dat ik zo 4 ! mannen in huis heb.... en als jouw doembeeld waarheid wordt zelfs 5 !
ja, frappant toch dat veel mensen er nog steeds van overtuigd zijn dat het een niet met het ander samen gaat!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het effect dat Mirage's foto heeft op mensen dat soms in tegenspraak lijkt te zijn met het beeld dat men schijnt te hebben naar aanleiding van de nick en de sig enzo. Hadden we het gister nog over. Het ubermoeder imago dat een lekkere chick blijkt te zijn
De reactie daarop is er meestal een van een soort betovering. En ik vind dat heel leuk om te zien. Herken het ook wel (en nu gaat Mirage blozen)
ja ik ben op mijn werk geraaktquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:52 schreef vamperotica het volgende:
Al iemand ongeluk gehad vandaag trouwens?
Da's minder ja...quote:
Kapotte wekker zou niet helpen ... mijn bioklok schopt mij al vroeger uit bedquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:55 schreef vamperotica het volgende:
Da's minder ja...
Had ook liever gezien dat je überhaupt je huis niet uit was geweest... kapotte wekker ofzo.....
owww zoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het effect dat Mirage's foto heeft op mensen dat soms in tegenspraak lijkt te zijn met het beeld dat men schijnt te hebben naar aanleiding van de nick en de sig enzo. Hadden we het gister nog over. Het ubermoeder imago dat een lekkere chick blijkt te zijn
De reactie daarop is er meestal een van een soort betovering. En ik vind dat heel leuk om te zien. Herken het ook wel (en nu gaat Mirage blozen)
tja... dan wordt het wat lastigerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:57 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Kapotte wekker zou niet helpen ... mijn bioklok schopt mij al vroeger uit bed
jaaaahhhh. klopt. Ik was op het schoolplein ook meestal de jongste moeder.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:51 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ja, frappant toch dat veel mensen er nog steeds van overtuigd zijn dat het een niet met het ander samen gaat!
Zo gauw je als moederfiguur door het leven gaat hoort daar een beeld bij van tentformaatbloemetjesjurk, pantoffels en krulspelden in je haar
Mijn vrouw is pas strings beginnen dragen na haar 2 bevallingenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:58 schreef Bastard het volgende:
owww zo
Ja dat klopt.. je bent moeder? Oh dan heb je grote onderbroeken aan.. een moeder is per definitie niet meer sexy ofzo
Nee, heb Mirage altijd wel een mooie vrouw gevonden.
He lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:02 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Mijn vrouw is pas strings beginnen dragen na haar 2 bevallingen![]()
me 2quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En ik verwacht daar over 10 jaar ook weer heel anders tegenover te staan als ik dan naar mezelf kijk zoals ik nu ben.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
me 2ik denk dat je wel volwassen bent maar denk dat dat niet te maken heeft met volwassen worden maar met meer levenservaring krijgen
een quote van youp (ja ik weet dat je een hekel aan hem hebt nok.) :
het gaat niet om het doel... het gaat om de reis!
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
yeah, somehow I always get to travel rough
Alleen gisteravond op weg naar huis een stuk of 5 bijna ongelukkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:52 schreef vamperotica het volgende:
Al iemand ongeluk gehad vandaag trouwens?
het ultieme doel van het leven is doodgaan, dus het gaat inderdaad meer om de reis, daar zoveel mogelijk leren en informatie opdoen zodat je dat in een volgend leven kan gebruikenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
me 2ik denk dat je wel volwassen bent maar denk dat dat niet te maken heeft met volwassen worden maar met meer levenservaring krijgen
een quote van youp (ja ik weet dat je een hekel aan hem hebt nok.) :
het gaat niet om het doel... het gaat om de reis!
Nou, lekker.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
het ultieme doel van het leven is doodgaan, dus het gaat inderdaad meer om de reis, daar zoveel mogelijk leren en informatie opdoen zodat je dat in een volgend leven kan gebruiken
Zijn op te ruimen zooi en ing rekeningen levenslessen danquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou, lekker.
Dus eigenlijk moet ik bij iedere shitload op te ruimen zooi en iedere ff-ing rekening op de deurmat deze met open armen verwelkomen als zijnde wijze lessen voor mijn volgend leven.![]()
Nou..... denk het niet, he!
Ik ben best een zweefteef, maar dan toch niet zoooo erg hoog boven de grond.
Klopt. Maar zooi die je in praktische zin over je heen krijgt, en zelfs rekeningen, als ze tot de zooi gerekend kunnen worden (als ze geen probleem vormen telt dat natuurlijk niet)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zijn op te ruimen zooi en ing rekeningen levenslessen dan?
![]()
Ik bedoel meer dingen als normen en waarden, dingen die je leert over spiritualiteit, dingen die je ontdekt en ervaart dingen die je karma positief beinvloeden en dat soort dingen.
Oh absoluut!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:30 schreef nokwanda het volgende:
En op het eind van de rit kan het ook best zo zijn dat je de mooie dingen beter ziet als je de rotte dingen ook kent.
Klopt, alles wat je in je leven tegenkomt zal invloed hebben over hoe jij gevormd wordt. Hoe jij in het leven staat en tegenover andere mensen staat.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh absoluut!
Wie niet beter kent mist ook niets bijvoorbeeld..
Maar de "zooi" die je op je pad krijgt te verwerken, heb je juist nodig om te "vormen" .. het is aan jou hoe je daar dan mee om gaat. En aan het einde van de rit beoordeel je jezelf en zie je of je je "targets" voor dit leven hebt behaald.
Althans, zo zie ik het.
eens.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh absoluut!
Wie niet beter kent mist ook niets bijvoorbeeld..
Maar de "zooi" die je op je pad krijgt te verwerken, heb je juist nodig om te "vormen" .. het is aan jou hoe je daar dan mee om gaat. En aan het einde van de rit beoordeel je jezelf en zie je of je je "targets" voor dit leven hebt behaald.
Althans, zo zie ik het.
Yep.. en sterker nog.. je hebt het voor jezelf zo gewild ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Klopt, alles wat je in je leven tegenkomt zal invloed hebben over hoe jij gevormd wordt. Hoe jij in het leven staat en tegenover andere mensen staat.
Leven na leven. maar ook tijdens dit leven loop je tegen dezelfde dingen aan zolang je er niet uit bent gekomen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Yep.. en sterker nog.. je hebt het voor jezelf zo gewild ook.
Jij legt zelf die rode lijn door je leven heen, dingen die je op je pad gaat krijgen, mensen die je leert kennen om er van te leren.. om er sterker uit te kunnen komen.
Daarom vind ik mensen die zelfmoord neigingen hebben ook zo sneu... dan denk ik hou toch vol alsjeblieft, hierna ga je het zelfde waarschijnlijk weer doormaken.. Hoe uitzichtloos ook de situatie is, hou vol.
Totdat je er van leert en verder gaat inderdaad.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Leven na leven. maar ook tijdens dit leven loop je tegen dezelfde dingen aan zolang je er niet uit bent gekomen.
Net als bepaalde dromen die je keer op keer meemaakt en waarnaar je niet luistert. Als de symboliek ervan zich heeft geopenbaard komt de droom meestal ook niet meer terug.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je vergeet mij onder je bed schat![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:11 schreef Brian1999 het volgende:
[..]
Mijn pappa heeft jou allang de trap af "begeleid"......
[..]
Jawel hoor.... zolang je onderaan de trap BLIJFT welquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Lord Oversight vind me niet lief
mmm ook een optiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jawel hoor.... zolang je onderaan de trap BLIJFT wel
quote:
moi?quote:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:26 schreef Metro2005 het volgende:
'Mogelijke mutatie vogelgriepvirus'
Nature strikes back?
Ik zei van de week toevallig nog tegen mijn ouders: let nou maar op dat dat straks muteert, dan is het van mens op mens overdraagbaar en krijg je een epidemie.
Ik haat het om altijd gelijk te krijgen
Zou ik niet erg vinden. Lekker rustigquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
if you ask me its time to get a glock and live on a mountain.....
ik ook niet... ik hou van me werk maar zon stressloos leventje bevalt me welquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zou ik niet erg vinden. Lekker rustig
Hoewel het hard werken zou zijn hoor. Je moet op die berg ook eten. Vergeet dat niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ook niet... ik hou van me werk maar zon stressloos leventje bevalt me wel![]()
true maar dan moet je je zorgen maken over wat je eet en niet over het feit dat de nieuwe rackmount server wel eens niet in meneer pietersen zijn patchkast past terwijl hij dat eigenlijk wel zou moeten en bedenken hoe je het meneer pietersen uitlegt dat het ineens 1000 euro duurder wordquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoewel het hard werken zou zijn hoor. Je moet op die berg ook eten. Vergeet dat niet.
Dank voor het bericht. Wat zal ze zich gaan vervelen. Kan ze daar geen laptopje krijgenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:56 schreef vamperotica het volgende:
Even een update van mn zusje....
gister dus naar t ziekenhuis geweest, waar ze waarschijnlijk toch 10 dagen aanhet infuus moet blijven...
Dat ding kregen ze pas bij de derde keer goed geprikt![]()
Wat voor rommel er allemaal door het infuus loopt weet ik eigenlijkniet pcies, maar hoop wel dat het helpt!
Vandaag druk geweest met bezoek en ze laat iedereen hier groeten! Bij deze dus!
Hopelijk belandt je nu eens ...in Hawai , en doe daar maar es een leuk bloemen dansje ...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:16 schreef nokwanda het volgende:
Mijn moeder stuurde me straks een paar mp.3-tjes. Hawaiiaanse slaapliedjes...... ga ik nu es even lekker op dromen![]()
owwww, hou op.... veel te lekker om aan te denkenquote:Op zondag 15 januari 2006 09:32 schreef displission het volgende:
hoe is ie nokwanda? weet je waar ik nu zin in heb: een heerlijke verse bananenmilkshake
Moet je naar buiten om te roken?quote:Op zondag 15 januari 2006 09:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Morge
Ik ga ff sigaret roken, pffff voel me brak.
Gisteren ging het een stuk beter, ben niet gewend om vroeg mijn nest uit te komen.
Op zo'n vraag zou er wss een cryptisch antwoord komen als in het boedhistische: hoe klinkt het geluid van het klappen van een handquote:Op zondag 15 januari 2006 09:42 schreef displission het volgende:
wat zou de dag vandaag brengen? vraag het baaj
Ik rook niet graag binnen, sowieso zou ik dan de ene na de andere opsteken en deze manier is een methode om het in de hand te houden. Zou ik aan de computer roken dan had ik geen lang leven voor de boeg.quote:Op zondag 15 januari 2006 09:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moet je naar buiten om te roken?
Lijkt me lastig. Tis juist lekker om voor de comp met een bak koffie en een peuk te zitten. Aan de andere kant rook je wss een stuk minder als dat niet kan.
Ik ben redelijk fit nu. Maar ik moest mezelf wel dwingen om op te staan. Te lang uitslapen werkt niet meer hier. Krijg ik alleen maar een gemene hoofdpijn van. Dus... wakker is opstaan en niet meer wegdoemelen.
Niet met hem. Gewoon..... de begroeting en hoe gaat het en zo. Ik had hem ook niet aan de foon nodig maar zijn echtgenote.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:55 schreef Dromenvanger het volgende:
hahahah
En lang aan de telefoon gehangen nog?
Heb zin om dingen te onderzoeken, lekker tennissen ook. Misschien gaat het tennissen een wereld voor me openen, heb gewoon zin om het hele spel onder de knie te krijgen.
Ahzo...quote:Op zondag 15 januari 2006 14:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet met hem. Gewoon..... de begroeting en hoe gaat het en zo. Ik had hem ook niet aan de foon nodig maar zijn echtgenote.
Hey.... lichamelijke beweging is heel okay als tegenhanger van het denken. Een teveel van een van beide is niet zo goed. Beetje de balans zoeken voor jezelf.
Zo zagen ze er laatst 's morgens ook al uit.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
krijg genoeg lichamelijke beweging
Post HIER jouw sixpack! #2zooowwww gister wezen stappen ...redelijk veel gedronken en nergens last van
its gonna be a good sunday
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zo zagen ze er laatst 's morgens ook al uit.RvdB hoax
geen probleem hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 15:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Kun je nog vrij bewegen als je buik zo strak staat?
Ik heb ook een soort van six pack gehad maar ik had nooit de drang om helemaal droog te trainen. Heb 7 jaar iedere dag uren gesport met gewichten, iedere dag de 10 km rennen erbij en ga zo door.
Was ooit afgetraind bijna, maar nooit op het droge af.
als ik het niet aanspan is het ook niet keihardquote:Op zondag 15 januari 2006 16:10 schreef nokwanda het volgende:
Een beetje vet is lekker. Niet alles moet keihard zijn
Je gaat soms zo diep op zaken in dat ik er soms plaatsvervangend duizelig van wordtquote:Op zondag 15 januari 2006 16:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar goed, zo ernstig is het niet. Of wel?
Met het vooruitzicht op de lente valt het reuze mee.
het is niet erg.. maar het lijkt me wel erg vermoeiend voor jezelf.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Pfffff ik moet ook hoognodig gaan sporten. Af en toe denk ik dat ik een gigantische dwangneurose heb tot het verklaren van zaken en informatie inwinnen en uitgeven. Ik wil input en output, input en output. Voel me net een processor.
Sporten is echt nodig weer, momenten dat ik eens niet bezig ben met willen verklaren. Het gaat maar door.
Ik zit dus ook op een ander forum en iemand wees me daarop via een private message. Ik had het erover dat ik al de hele dag bezig ben met zaken duidelijk willen hebben.
Maar goed, zo ernstig is het niet. Of wel?
Met het vooruitzicht op de lente valt het reuze mee.
Gestapt?quote:
quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
look what the cat dragged in
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je gaat soms zo diep op zaken in dat ik er soms plaatsvervangend duizelig van wordt
Kan me voorstellen dat je het denken af en toe bewust moet stoppen en iets fysieks moet gaan doen.
En die fysieke energie brengt de lente, ja.
Maar voor iemand die het niet heeft met de winter sla je je er best aardig doorheen.
Is het ook wel, maar dat komt ff door gebrek aan andere activiteiten. Maar nogmaals, er komt nog een tijd dat.....en dat heb ik zelf in de hand en het eist maar een enkele impuls. Maar dan nog zal ik de neiging hebben tot dieper denken over zaken. Die impuls komt vanzelf wel. Heb al genoeg impulsen, gisteren wilde ik opeens carnaval gaan vieren met vrienden weer. Maar dat laat ik denk ik toch maar achterwege.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
het is niet erg.. maar het lijkt me wel erg vermoeiend voor jezelf.
Ja lekker is dat juistquote:Op maandag 16 januari 2006 09:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb koude voeten. Vannacht ook al.
Zometeen ff 2e paar aantrekken.
Warme oren heb ik dus ook nog eens.
Koude voeten en warme oren
Warme oren zijn nog het irritantste. Ben net buiten geweest en als ik dan naar binnen kom gaan de oren gloeien![]()
Hee daar ben jequote:
Ja ik ben er welquote:Op maandag 16 januari 2006 10:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hee daar ben je
Was gisteren al aan het denken van. Waar is die Bastard gebleven
Als mijn oren gloeien dan ga ik op mijn oren letten. Dan gaat het hele gevoel richting de oren
Maar beter gloeiende oren dan oren die eraf vriezen dan maar. Als ik toch een keuze zou moeten maken dan kies ik voor gloeiende.
Ik schrijf die teksten ook voor mezelf een beetje, kan egoistisch klinken maar ik ben aan het scripten van mijn hersens en fantasie. Scripten, ik wil gewoon dingen vastleggen voor mezelf hier. Alsof dat belangrijk is. Ik voel me dan sterker worden door zo bezig te zijn. Mijn identiteit wordt stabieler ook. Mijn belevingswereld breidt zich uitquote:Op maandag 16 januari 2006 10:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik ben er wel
Maar niet altijd zin om al die lappe tekst hier door te nemen .. ben zelf het type van kort en krachtig zien te houden
Maar over kou gesproken.. als je benen koud worden, en ja gaat dan naar binnen.. dat is pas irritant, dat getintel
Het is pure diarree te noemen in mijn eigen geval. Het stroomt eruit als water. En uiteindelijk wil ik gewoon dat ik voltooid ben in alles. En dan zal het vanzelf afnemen maar dan ga ik van mijn part film-scripts schrijven in word.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:04 schreef coz het volgende:
goedemorgen
en wat basterd zegt over die lappen af en toe hier![]()
!
*plaagmode*quote:Op maandag 16 januari 2006 11:13 schreef Dromenvanger het volgende:
En dat was een herhaling over diarree.
Ik ben verslaafd aan het toetsenbord
Toch wil ik in real life ook verder gaan, situaties opzoeken. Maar dat komt nog.
Nu tijd voor peuk. Buiten ff. Kijken of er nog eekhoorns in het bos zijn. Zag er een poos geleden eentje1 uur geleden dus.
Ik lees mijn teksten zelden na. Ik kom af en toe een post tegen van mezelf en dan denk ik inderdaad van, dat gaat ff erg raar lopen.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
*plaagmode*
En over 10 jaar lees je het terug en denk je: wat een lappen. Hoe kwam ik daaaar nou bij? Dit ga ik echt niet allemaal doorlezen, hoor
Dus bij iedere post een samenvatting gevenquote:Op maandag 16 januari 2006 11:20 schreef coz het volgende:
of je maakt om de paar alinea's even een samenvatting in italic
kunnen de mensen zonder tijd het ook een beetje volgen![]()
Neequote:Op maandag 16 januari 2006 11:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
heeft iemand mirage nog ergens gezien?
Gisteren nog in het topic over dood gaan geloof ik. Vandaag nog niet gezien. Misschien ligt ze wel te persen omdat de baby het licht wilt zienquote:Op maandag 16 januari 2006 11:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
*hap lucht neemt*quote:Op maandag 16 januari 2006 11:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Ik vind het prima hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 12:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo kort genoeg?
Kan nog korter schrijven als ik wil. Misschien dat ik dat ga doen in de toekomst. Kort en bondig en krachtig. Wat krachtig ook moge zijn.
Begin trouwens wat moe te worden van die Jelle Klaassen hype. Volgens mij vindt die Jelle het zelf ook niet prettig. Die blijft er zelf totaal nuchter onder en krijgt hij het media-circus over zich heen.
quote:
Ah de datum nadertquote:Op maandag 16 januari 2006 12:08 schreef Mirage het volgende:
Nou, jullie zitten er niet zo heel ver naast hoor![]()
Maar hij is nog weer blijven zitten.![]()
En met verhalen over weeën, oefenweeën/ harde buiken zal ik jullie maar niet lastig vallen...., maar gisteravond had ik er meerdere die best venijnig waren en ook wat langer aanhielden.
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor![]()
Van mij mag het ook uitgebreid voor de geintresseerde, moet je helemaal zelf weten. Ik skip alleen de langere teksten vaak.. zoeken naar trefwoorden.. maar dat is zoiets als zoeken naar druppels in een waterval![]()
Wanneer weet je dan wanneer de tijd daar is om aan de bel te trekken?quote:Op maandag 16 januari 2006 12:08 schreef Mirage het volgende:
Nou, jullie zitten er niet zo heel ver naast hoor![]()
Maar hij is nog weer blijven zitten.![]()
En met verhalen over weeën, oefenweeën/ harde buiken zal ik jullie maar niet lastig vallen...., maar gisteravond had ik er meerdere die best venijnig waren en ook wat langer aanhielden.
Ja en het verschil is eerst niet zo duidelijk..quote:
Zolang ik twijvel doe ik niets, gewoon afwachten.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wanneer weet je dan wanneer de tijd daar is om aan de bel te trekken?
Ik bedoel, wanneer is het moment supreme aangebroken. Is dat ook een kwestie van aanvoelen of is het eerder gokken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |