Ach, ik had vandaag ook weer n00bs aan de lijn hoor, niet alleen qua computertechniek (huh. hoe sleep ik danquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:06 schreef coz het volgende:
ken ze inderdaad ook , mensen die het niet kunnen installeren na downloaden
ja , je kan er wel inkijken in xp alsof het een mapje is .. maar dat gaat inderdaad niet lekker werken direct uit een zip![]()
Wow, Mirage, ben jij dat! Lekker ding!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:48 schreef Mirage het volgende:
Mijn buik !
http://photobucket.com/albums/d176/merlynbrian/?action=view¤t=IMG_7661.jpg
even kijken, als hij véééél te groot is haal ik hem wel weg.
Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:52 schreef Mirage het volgende:
is trouwens al van even terug.
Hij is nu nog wat groter en zit lager.
Ondanks dat de buik echt in de weg zit ( maar dat komt meer omdat ik obstakels weiger te accepteren... ik denk nog steeds dat ik gewoon kan rennen naar de bus en bukken zodra iets ergens tussen valt), vind ik dit prettiger dan de "tussenfase".quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:59 schreef vamperotica het volgende:
oe Mirage.... Mooie foto's! En wat een heerlijke buik!
Die van mij begint er nu toch ook wel echt zwanger uit te zien
Ja, maar jij bent die schone toch? Die mooie dame bedoel ik met dat bruine haar?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:58 schreef Mirage het volgende:
Hahaha, kan je dat aan mijn buik zien ?
Misschien ben ik wel een taart van 50
nog een buik.
http://photobucket.com/albums/d176/merlynbrian/?action=view¤t=IMG_7702.jpg
en een "bad timing foto" maar wel met hoofd. ( is wat makkelijk bij het schatten van een leeftijd)
http://photobucket.com/albums/d176/merlynbrian/?action=view¤t=IMG_7671.jpg
26 jaar
Nou ja... schoon. Zal toch wel aan het tijdstip van de dag liggen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:04 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent die schone toch? Die mooie dame bedoel ik met dat bruine haar?
Dat was onze eigen kat dus.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:03 schreef nokwanda het volgende:
Ik moest lachen om de andere foto's van je buik. De blote. Heb je de kat erop gehad of was dat nog van Spicy?Zat een kras op. Zo te zien van een kattepootje.
Dan wordt het hoog tijd voor jouw buikfoto'squote:Op donderdag 12 januari 2006 21:59 schreef vamperotica het volgende:
oe Mirage.... Mooie foto's! En wat een heerlijke buik!
Die van mij begint er nu toch ook wel echt zwanger uit te zien
Ik bedoel natuurlijk het oude taalgebruik 'schone dame' als in 'mooie dame'.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ja... schoon. Zal toch wel aan het tijdstip van de dag liggen?![]()
jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:04 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent die schone toch? Die mooie dame bedoel ik met dat bruine haar?
Sommige katten lijken een eigenaardige voorkeur te hebben voor zwangere buiken.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:06 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat was onze eigen kat dus.
Hij zit iedere avond te "knijpen" (alsof hij nog zoogt bij zijn moeder) en naarmate de zwangerschap vorderd knijpt hij steeds enthousiaster.
Het punt is dat zijn nageltjes zo dun en scherp zijn je de krassen niet voelt, maar de volgende ochtend pas in de spiegel ziet.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
ja![]()
Als jullie er toch helemaal in kunnen... die Merlyn foto !!!
Hij kwam vertellen dat hij een ongelukje had gehad.... met de olie !!
http://i35.photobucket.com/albums/d176/merlynbrian/IMG_7695.jpg dus
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:07 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk het oude taalgebruik 'schone dame' als in 'mooie dame'.![]()
Ik had een plechtige oppermoeder in gedachten.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
ja![]()
Als jullie er toch helemaal in kunnen... die Merlyn foto !!!
Hij kwam vertellen dat hij een ongelukje had gehad.... met de olie !!
http://i35.photobucket.com/albums/d176/merlynbrian/IMG_7695.jpg dus
Is goed.quote:
Jij had vast hetzelfde beeld voor ogen als mijn man voordat wij elkaar ontmoet hadden...quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:11 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik had een plechtige oppermoeder in gedachten.Je bent dus jonger dan ik dacht.
![]()
Lief vrouwtje in bloemetjesjurk?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:14 schreef Mirage het volgende:
[..]
Jij had vast hetzelfde beeld voor ogen als mijn man voordat wij elkaar ontmoet hadden...
Naar aanleiding van chats, mails en mijn stem aan de telefoon had hij een lief vrouwtje in bloemetjes jurk verwacht.
![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:14 schreef Mirage het volgende:
[..]
Jij had vast hetzelfde beeld voor ogen als mijn man voordat wij elkaar ontmoet hadden...
Naar aanleiding van chats, mails en mijn stem aan de telefoon had hij een lief vrouwtje in bloemetjes jurk verwacht.
![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:14 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
Maar..... ik moet toegeven dat ik, toen ik eerst als user zag, ook die indruk had. Maar gelukkig kwam ik er al snel genoeg achter dat je ook verrukkelijk vals kunt zijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:14 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
Een stuk zenuwachtigheid viel weg zei hij.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en??? Viel het hem mee of tegen?
hij ook...quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar..... ik moet toegeven dat ik, toen ik eerst als user zag, ook die indruk had. Maar gelukkig kwam ik er al snel genoeg achter dat je ook verrukkelijk vals kunt zijn![]()
Dat laatste had ik ook al begrepen ja. Maar dan kan het nog steeds een opluchting zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
Een stuk zenuwachtigheid viel weg zei hij.
(waarschijnlijk was hij bang dat ik gillend uit zijn chaotische huis weg zou rennen)
Maar verder had het hem denk ik niet uitgemaakt.
De klik was er toch al op geestelijk niveau, de rest raakt dan bijzaak.
As to prove my pointquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:26 schreef Mirage het volgende:
[..]
hij ook...![]()
(nadat ik "binnen" was dan hè)
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:58 schreef Mirage het volgende:
en een "bad timing foto" maar wel met hoofd. ( is wat makkelijk bij het schatten van een leeftijd)
http://photobucket.com/albums/d176/merlynbrian/?action=view¤t=IMG_7671.jpg
26 jaar
quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Barra zal weer fijn dromen vannacht
quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
weet ik niet.... wil jij weten wat voor dromen ik over Mir heb?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Barra zal weer fijn dromen vannacht
Mijn immer goede raad mbt de kids kun je ook op jezelf toepassen. Je slaapt gegarandeerd......quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:27 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop dat ik ook de kans krijg om te dromen.
* Mirage hypnotiseert zichzelf "niet wakker worden niet wakker worden.. lekker slapen vannacht"
vind ik een mooi nummer. Heeft iets liefs.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
when she goes na na na na , na na na naaaa colours wil keep on turning
quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
vind ik een mooi nummer. Heeft iets liefs.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:25 schreef nokwanda het volgende:
![]()
![]()
neu, ik geloof van niet
Mijn voorstellingsvermogen is al groter dan me soms lief is.
Hey Scorpquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |