quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:56 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat zou weer eens wat anders zijn...
iemand onder mijn bed ipv ernaast of een klein stukje verder dan bij mijn voeteneind.
verfrissend
OMFG.... Heb je naast die paddo's ook nog een voeten-fetish?quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:55 schreef displission het volgende:
lekker tussen de blote voetenhehe
ben jij het spook dan? of het monster? wat onder het bed ligt..(niet als bokopmerking bedoelt)
En jij bent ook best erg. Jij ligt graag groepsgewijs in bed!!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:55 schreef Mirage het volgende:
Jezus !
Oversight zou per direct van mij scheiden als er nog meer in ons bed komt.
Hij wordt nu al geflipt van de drukte in ons liefdesnestje af en toe.
De afspraak is (die ik overigens voor een groot deel aan mijn laars lap), dat ik alles in huis mag halen wat ik wil (er is toch niet tegenop te praten zegt hij), maar dan moet ik ervoor zorgen dat hij iig zijn bed nog houdt om zich terug te trekken.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:31 schreef Bastard het volgende:
Ik heb net mn hele dag huilende dochter Reiki gegeven, en het hielp.. ze viel meteen in slaap
Het werkt nog steeds
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]thanks for the reminder..... again. Droomd afgelopen nacht dat ik er een in handen had.
Opeens rook ik iets en ik maakte de luier open. The work was still in process. Nu weet iki heel erg zeker dat ik in kleur droom.![]()
En deze post van jou brengt het allemaal terug.
Lekker slapen.. En niet uitgaan van extra daagjes... Ik vind 7 dagen aan een infuus welo voldoende!quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:08 schreef draculettetje het volgende:
nog even snel voordat ik weer ga slapen![]()
ga ik jullie allemaal nog even gedag zeggen en tot volgende week (en nog wat dagjes extra!)
groetjes![]()
hihihi ikke ook hoor! maar ja meneer de dokter heeft gezegd 7 tot 10 daagjes..... GRRRRRRquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Lekker slapen.. En niet uitgaan van extra daagjes... Ik vind 7 dagen aan een infuus welo voldoende!
Sinds wanneer trek jij je iets aan van wat de dokter zegt?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihihi ikke ook hoor! maar ja meneer de dokter heeft gezegd 7 tot 10 daagjes..... GRRRRRR
Jaaaahhh, heel erg veel succes en sterkte met de opnamequote:Op woensdag 11 januari 2006 22:08 schreef draculettetje het volgende:
nog even snel voordat ik weer ga slapen![]()
ga ik jullie allemaal nog even gedag zeggen en tot volgende week (en nog wat dagjes extra!)
groetjes![]()
dankquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaahhh, heel erg veel succes en sterkte met de opname![]()
valt me nog mee dat hij niet zegt:quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:10 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
![]()
Doet mij aan Merlyn denken op het moment...
Soms ben je bezig met hem en verdwijnt hij opeens naar een andere kamer waar niemand is.
Hij staat dan met één handje ergens op geleund, zijn beentjes iets doorgebogen moelijk te kijken in zijn eentje.
Als je dan vraagt "wat doe jij?"
"Ikke even poepen"
idd zou een beetje beschamend voor die jongen zijnquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:31 schreef nokwanda het volgende:
Ik mag hier niet dit soort EW-verhalen gaan vertellen
quote:Op donderdag 12 januari 2006 04:40 schreef vamperotica het volgende:
ik wil slapen
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]thanks for the reminder..... again. Droomd afgelopen nacht dat ik er een in handen had.
Opeens rook ik iets en ik maakte de luier open. The work was still in process. Nu weet iki heel erg zeker dat ik in kleur droom.![]()
En deze post van jou brengt het allemaal terug.
Maar dat moet wel lastig zijn voor de amma als die de hele dag met het kleine huilmonstertje optrekt. Die krijgt pas wat rust als jij haar stil-reikiet.quote:
Ging rond 0.15 naar bed en was om 03.nog wat klaar wakker... En nu helemaal hyperdepieperquote:Op donderdag 12 januari 2006 07:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat deed je nog niet om die tijd? En nu is het al weer tijd om op te staan. Poor you!.
Nou doorgaans is ze vrij rustig hoor... maar ze zijn bij ons met de daken bezig.. steigers bouwen tegen het huis gisteren en daardoor kon ze niet slapen. Veel herrie, en dan krijgt ze ook nog eens last van krampjes.. ja was ze eigenlijk de hele dag wel huillie van.quote:Op donderdag 12 januari 2006 07:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar dat moet wel lastig zijn voor de amma als die de hele dag met het kleine huilmonstertje optrekt. Die krijgt pas wat rust als jij haar stil-reikiet.
Ow, je krijgt straks vast wel een inzinking. Ga je met het jongste monster een middagtukkie doen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 08:42 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ging rond 0.15 naar bed en was om 03.nog wat klaar wakker... En nu helemaal hyperdepieper
Ah... gurmpie...quote:Op donderdag 12 januari 2006 08:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou doorgaans is ze vrij rustig hoor... maar ze zijn bij ons met de daken bezig.. steigers bouwen tegen het huis gisteren en daardoor kon ze niet slapen. Veel herrie, en dan krijgt ze ook nog eens last van krampjes.. ja was ze eigenlijk de hele dag wel huillie van.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 08:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou doorgaans is ze vrij rustig hoor... maar ze zijn bij ons met de daken bezig.. steigers bouwen tegen het huis gisteren en daardoor kon ze niet slapen. Veel herrie, en dan krijgt ze ook nog eens last van krampjes.. ja was ze eigenlijk de hele dag wel huillie van.
heel herkenbaar! Alleen... ik rook niet!quote:Op donderdag 12 januari 2006 08:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Herinner me weer het wanhopige gevoel...
Mijn beste vriendinnetje heeft ook een klein meisje. Soms belt ze me helemaal moe en wanhopig op: ik ben gevlucht, naar buitensta nu stiekem te roken en jou te bellen.
![]()
Laatstquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:34 schreef coz het volgende:
[Gez] 50 kilo wiet
was in een flauwe bui laatst
mogguh , doei![]()
Ja is af en toe kut hoor.. dan kijkt ze je aan van "help me, ik heb pijn" en dan lijkt niks te helpen, troostende woorden niet, melk niet, liggen niet, zitten niet, over de schouder niet.. ja dan word je even moedeloos hoor, ik zeg ook tegen mn vrouw.. ga maar ff buiten een peukie roken.. je kan dan zo weinig doen op zich.. ff rust en dan trek je het wel weer.quote:Op donderdag 12 januari 2006 08:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Herinner me weer het wanhopige gevoel...
Mijn beste vriendinnetje heeft ook een klein meisje. Soms belt ze me helemaal moe en wanhopig op: ik ben gevlucht, naar buitensta nu stiekem te roken en jou te bellen.
![]()
Tsja.. er is een bepaald symbool wat je kan gebruiken, het symbool heet letterlijk "sleutel tot je onderbewustzijn". Ik gebruik hem nog niet, geen reden voor, maar je zou er situaties van vroeger moeten mee kunnen oplossen, zodat de mens er van nu geen gevolgen meer van heeft, of er beter mee om kan gaan.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:54 schreef nokwanda het volgende:
Zou een onstilbare honger naar chocolade, ook als je de misselijkheidsfase door het teveel eraan al voorbij bent, ook weg te reikieen zijn?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tsja.. er is een bepaald symbool wat je kan gebruiken, het symbool heet letterlijk "sleutel tot je onderbewustzijn". Ik gebruik hem nog niet, geen reden voor, maar je zou er situaties van vroeger moeten mee kunnen oplossen, zodat de mens er van nu geen gevolgen meer van heeft, of er beter mee om kan gaan.
Dus,.. je zou hem kunnen gebruiken voor bv stoppen met roken, tsja waarom ook niet met stoppen met chocola eten dan
Hoe het werkt technisch gezien weet ik ook niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ow.... roken doe ik nog veeeeeel meer
Ik heb geen idee hoe dat wat je beschrijft werkt. maar ik heb dan ook geen ervaring met reiki.
Nou als je een serieus voorbeeld hebt .. kunnen we misschien kijken of er een betekenis aan vast zit.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:56 schreef sararaats het volgende:
ik heb wel eens hele vreemde dromen
is er een topic voor droombetekenissen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou als je een serieus voorbeeld hebt .. kunnen we misschien kijken of er een betekenis aan vast zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |