quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:50 schreef Shreever het volgende:Ik was op vakantie in Parijs en toen gingen mijn tanden loszitten, ze vielen er bijna uit. Vrij weird vond ik
Dat soort dromen heb ik altijd als ik naar de tandarts moet, m'n hele gebit is er dan zo uit te tikken en heb de vreselijkste ontstekingen
Zojuist weer maf gedroomd. Ik weet er niet veel meer van, maar dit is het stuk wat ik me ervan kan herinneren:
ik zat op werk in een vergaderlokaal naar een videoband te kijken (waar het over ging weet ik niet meer). Ik moest even weg en toen ik terugkwam was de deur dicht. Ik klopte aan en het lokaal was gevuld met allemaal ambtenaren, van die omhoog gevallen arrogante tiepjes (ik ben zelf ook ambtenaar
![]()
) . Ze kregen voorlichting over het een en ander en keken heel geirriteerd en verstoord op toen ik de deur open deed. Ik zei 'sorry' en vroeg of ik de videoband mocht hebben die in de video zat, ik ben weer weggegaan omdat ik allemaal vervelende opmerkingen kreeg zoals 'dit heb ik nog nooit meegemaakt' en 'hoe haal je het in je hoofd om ons te storen'.
Inmiddels was het pauze en dacht dat ik de band wel even snel kon pakken. De deur was gesloten en ik liep naar binnen maar de griezeltjes zaten er nog steeds, zo mogelijk nu nog meer geirriteerd. De 'ik maak hier werk van' en 'je zult het nog wel horen' waren niet van de lucht. Iemand pakte de band bekeek hem en zag de titel, wat een minachting zag ik in zijn houding. Hij gaf de band aan iemand anders en zo het hele rijtje langs (volgens de hierarchie) kreeg ik de band terug, nog steeds kreeg ik allemaal boze blikken en van die opmerkingen. Maar blijkbaar was ik die opeens zat, ik ging volledig uit m'n pannetje. Ik schreeuwde 'wat willen ze doen dan, mij ontslaan omdat ik een videoband wil pakken?, mij honderd strafregels laten schrijven, schorsen?' (normaal ben ik niet zo'n hysterisch tiep). Ik was werkelijk woest. Ik werd mee naar buiten gesleurd door een collegaatje (secretaresse) maar ik zei tegen haar 'ga aub weer naar binnen, want je hebt er niets mee te maken'. Ik wilde gewoon niet dat ze erbij betrokken raakte, maar ik moest haar echt naar binnen duwen.
Het was nog steeds pauze en ik zat nog helemaal na te trillen van woede. Ik zei tegen iemand dat ze maar moesten komen met hun geklaag, ik zou toch mijn gelijk krijgen en ze hadden geen poot om op te staan, dat wist ik omdat ik toch veel over mijn rechtspositie weet (ik werk op rechtspositie P&O).
Ik liep naar buiten om een sigaret te roken (ik rook al een jaar of 4 niet meer) en kwam terecht op een schoolplein. Daar zag ik een teamleider die ik van vroeger kende en toen werd ik wakker...
Was wel een erg vermoeiende droom heb nog veel andere dingen ervoor gedroomd maar daar weet ik niets meer van en jammer dat ik weer niet weet hoe het afloopt.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]